Akaryakıt / Petrol Dağıtım

Performans Gelişimi Projesi

Kurumumuz, Türkiye Cumhuriyeti ile Irak Cumhuriyeti Hükümetleri arasında 27 Ağustos 1973 tarihinde imzalanan Ham Petrol Boru Hattı Anlaşması çerçevesinde Irak ham petrolünün İskenderun Körfezi’ne taşınmasını gerçekleştirmek üzere, 7/7871 Sayılı Kararnameye istinaden 15 Ağustos 1974 tarihinde kurulmuştur. Başlangıçta sadece boru hatları ile petrol taşımacılığı yapan kurumumuz, ülkemizin artan enerji ihtiyacının karşılanması amacıyla 1986 yılından itibaren doğal gazın ticareti ve taşımacılığı ile ilgili faaliyetlerine de başlamıştır.

Bakanlar Kurulu'nun 8 Şubat 1995 tarih ve 96/6526 sayılı kararıyla 233 sayılı Kanun Hükmünde Kararname’ye tabi karlılık ve verimlilik ilkeleri doğrultusunda faaliyetlerini sürdüren bir Kamu İktisadi Teşebbüsü (KİT) olarak yapılandırılmıştır.

 

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.



Cloud LMS Portal Projesi

Türkiye'nin lider endüstriyel, medikal ve özel gaz tedarikçilerinden olan firma en yüksek kalitede ve saflıkta gazlar tedarik etmesinin yanı sıra, müşterilerine özel yenilikçi çözümleri ile işlerini daha üretken hale getirmelerini sağlamaktadır.

Proje Bilgisi

  • Ana hedeflerden olan kişisel gelişimin ve eğitimin önemini vurgulayarak bir bilgi paylaşım platformu oluşturma amacıyla hayata geçirilmiş bu proje ile,
  • Hedef kitlenin eğitim öncesinde ve sonrasında elde ettiği sonuçlarının performans değerlendirmeleriyle ilişkilendirilmesi, eğitime katılımın ve başarının özendirilmesi
  • Bilginin güncelliğinin sağlanması, hedef kitleden gelen geri-beslemeyle en iyi uygulamaların genele yayılması
  • Projenin, öğrenme kültürüne geçişte örnek oluşturmasını ve uygulamaların hedef kitle tarafından benimsenmesini sağlamak
  • Portal içerisinde yer alacak ve kurumla ilgili ayrıntılı bir şekilde gelişme ve haberleri izlemesini sağlayacak İçerik Yönetim Sisteminin kurulması
  • e-Öğrenme uygulamasına geçiş sürecinde çalışanların projeyi benimsemeleri için gerekli olan iletişim çalışmalarının (poster, web sitesi tasarımı, e-davetiye, tanıtım filmi) gerçekleştirilmesi
  • Kurumunuz içerisinde üretilen içeriklerin web portalına uygun olarak sunulması
  • Kurumunuz ile ilgili sunulan içeriklerin tek merkezden, kolay ve hızlı şekilde güncellenmesi ve kurum politikalarına paralel, doğru bilgileri içermesi
  • Kurulacak web portalı üzerinden bilgi paylaşımı, soru-cevap anket uygulamaları ile sahip olunan deneyimlerin paylaşılması, hızlı ve etkin bilgilendirme sağlanması, düzenlenecek anketlerle memnuniyetin ölçülmesi
  • Sunulan içeriklerle ilgili erişim performans değerlendirmelerinin kişi ve grup bazında elde edilmesini, bu raporlar kullanılarak içerik etkinliğinin ölçülmesi amaçlanmıştır.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.



Oryantasyon Gelişim Projesi

1961 yılında kurulan kurum, LPG’nin temini, stoklanması, dolumu ve LPG’li cihaz üretimi ile satışını kapsayan süreçleri gerçekleştiren entegre bir LPG şirketidir.

Tüketiciler tarafından en çok tercih edilen LPG ürünlerini sunan kurumumuz, her gün 60 binin üzerinde eve girmekte ve günde 200 bin araca, kurumumuz ve markalarının istasyonlarından yakıt temin etmektedir.

Proje Bilgisi

  • Firmanın belirlenen kurumsal değerleri ve yetkinlikleri çerçevesinde kuruma özel oyunla öğrenme programları tasarlandı.
  • Sene içerisinde kuruma yeni katılan çalışanlar belli bir sayıya ulaştığında bu programlar düzenli olarak gerçekleştirildi.
  • İlgili eğitim danışmanımız kuruma özel tasarladığı oyunla öğrenme programlarını 1 tam gün boyunca katılımcılarla birlikte hayata geçirdi.
  • Hem kurum kültürü oluşturma hem tutundurma ve bağlılık yaratma adına oldukça verim alındı.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.



İç Eğitmen Yetiştirme Projesi

1961 yılında kurulan firma, LPG’nin temini, stoklanması, dolumu ve LPG’li cihaz üretimi ile satışını kapsayan süreçleri gerçekleştiren entegre bir LPG şirketidir.
Bu sektörde faaliyet gösteren halka açık ilk şirket olan firma, 81 ilde 1.718 otogaz, 2.406 tüpgaz istasyonuyla hizmet vermektedir.

Proje Bilgisi

  • Firma İnsan Kaynakları Kurumsal iç eğitimleri verecek çalışanlarını seçti. Bir eğitim danışmanı ve bir de rehber eğitmen ile sürdürülen programda seçilen iç eğitmen adaylarına bir ön test yapılarak konuyla ilgili teorik bilgi düzeyleri ölçüldü.
  • İnsan Kaynaklarının beklentileri ve yapılan ön testin sonucunun ardından eğitmenlerimiz içeriği oluşturdular.
  • Yapılan demo sunumun ardından onaylanan eğitim içeriği ile hazırlanan eğitimimiz 2 gün boyunca iç eğitimen adaylarının yoğun sunum uygulamaları ile geçti. 
  • Her bir eğitmen adayının toplamda 6 defa sunum yapmasının ardından kameraya alınan kayıtlar üzerinden rehber eğitmenimiz farklı bir odadagerçekleştirdiği koçlukla iyi ve gelişim alanları ile ilgili eğitmen adaylarına geri bildirim verdi. 
  • Böylelikle katılımcılar, değişen sektörel şartları ve eğilimleri kavradılar, yetişkin eğitimi prensiplerini öğrendiler, 6 temel sunum ve iletişim becerisini kazandılar, olumlu atmosfer oluşturmanın prensiplerini anladılar, eğitim programının tasarım aşamalarını tanımlayabildiler, eğitimde yetiştiricilik (koçluk) yaklaşımını kazandılar, içeriği mantıksal ve sistematik olarak yapılandırabilmeyi öğrendiler.
  • Eğitimin ardından firma İnsan Kaynakları ile detaylı rapor paylaşıldı. 

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.



Müşteri Odaklı Satış Strateji Geliştirme Programı

İş ortağımız, grup iştiraki olmakla birlikte Türkiye’de madeni yağ üretimi ve pazarlaması alanında faaliyet gösteren global bir oyuncudur. Faaliyet alanı motor yağları ve madeni yağlardır. Şirket otomotiv, endüstri ve deniz taşımacılığı segmentlerine hem doğrudan hem de distribütörleri aracılığıyla ürün tedariği yapan güçlü bir satış ve dağıtım ağına sahiptir. İzmir Menemen’de en üst düzey uluslararası ve yerel standartları karşılayan madeni yağ harmanlama tesisinde yılda yaklaşık 50.000 ton madeni yağ ve özel ürünün üretimini yapmaktadır.

Planlanan eğitim projesi İnsan Kaynakları tarafından katılımcıların ihtiyaçları ve eğitim danışmanımızla yapılan görüşmeler neticesinde içerik hazırlanarak sunulmuştur.

Proje Bilgisi

  • İnsan Kaynakları ekibinin talepleri doğrultusunda çerçeve eğitim içerikleri belirlenerek firma ile paylaşılmıştır
  • Eğitim danışmanı ile yapılan görüşmeler neticesinde içerikler detaylandırılarak firma yöneticilerine sunulmuş ve onayları alınmıştır
  • Eğitimler yüksek memnuniyet oranında tamamlanarak eğitimler esnasında gözlemlenen ihtiyaçlar belirtilmiştir
  • Eğitim sonunda raporlar hazırlanarak İnsan Kaynakları Yönetimine sunulmuştur

 

 

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.



Liderlik Gelişimi Projesi

Dünyanın dikey bütünleşik yapıya sahip en önemli uluslararası şirketlerinden biri olan müşterimiz dünya petrol üretiminin %2.2’sini gerçekleştirmektedir. Dikey entegre yapısıyla dünyanın en büyük petrol ve doğalgaz şirketlerinden biri olan müşterimizin gelişmiş kaynak altyapısı rekabet gücünü artıran başlıca faktör olarak öne çıkmaktadır. Dünya genelinde kanıtlanmış rezervlerin hacmi açısından özel uluslararası petrol ve doğalgaz firmaları arasında ikinci konumdadır.

1998 senesinden itibaren 600’e yakın istasyonu ile Türkiye pazarında faaliyet gösteren Akaryakıt Petrol Dağıtımı Şirketi olan müşterimizin orta ve üst düzey yöneticileri ile geri bildirim eğitimi yapıldı.

Proje Bilgisi:

  • Katılımcı profili firmanın orta ve üst düzey yöneticileri
  • Katılımcılar öncelikle ‘yönetici’ olarak kendi zihin yapılarına odaklandılar. Kendilerine olan güvenin zihin yapılarından kaynaklandığını fark edip için bu süreci kullanabilmeyi öğrendiler. Geçmişe odaklanmak yerine olabilecek fırsatlara yönelik ileri besleme yapmanın yaratacağı zihinsel motivasyonun farkına vardılar. Çalışanlarının bireysel performansları le birlikte takım performansına etkilerini fark ettiler.
  • Eğitimden tam 4 hafta sonra tüm katılımcıları kapsayan süpervizyon görüşmesi ile, yapılan geri bildirim eğitiminin deneyimlere nasıl yansıdığı ICF onaylı koçluk sertifikasına sahip danışmanlarımız tarafından ölçümlenerek program tamamlandı.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.



Takım-Takım Yaşayarak Öğrenme Programı

Türkiye’nin ilk SAP CRM çözümleri odaklı firması olarak, SAP C/4HANA ürün ailesinde, en fazla tamamlanmış referans projeye sahip olan kurum uluslararası tecrübeye sahip uzman danışman kadrosu ile Türkiye ve MENA bölgesinin en büyük CX organizasyonudur.

Proje Bilgisi

  • Tüm çalışanların, takım ruhunu geliştirmesi,
  • İletişimlerini kuvvetlendirmesi,
  • Motivasyonlarının arttırılması,
  • Ortak kaynak kullanımı konusunda iş birliklerinin geliştirilmesi,
  • Aralarındaki bilgi paylaşımı ve koordinasyonun daha etkin hale getirilmesi,
  • İç müşteri odaklılık kavramının yerleşmesi için hayata geçirilmiş bir yaşayarak öğrenme programıdır.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.




Cloud LMS Portal Projesi

Türkiye'nin lider endüstriyel, medikal ve özel gaz tedarikçilerinden olan firma en yüksek kalitede ve saflıkta gazlar tedarik etmesinin yanı sıra, müşterilerine özel yenilikçi çözümleri ile işlerini daha üretken hale getirmelerini sağlamaktadır.

Proje Bilgisi

  • Ana hedeflerden olan kişisel gelişimin ve eğitimin önemini vurgulayarak bir bilgi paylaşım platformu oluşturma amacıyla hayata geçirilmiş bu proje ile,
  • Hedef kitlenin eğitim öncesinde ve sonrasında elde ettiği sonuçlarının performans değerlendirmeleriyle ilişkilendirilmesi, eğitime katılımın ve başarının özendirilmesi
  • Bilginin güncelliğinin sağlanması, hedef kitleden gelen geri-beslemeyle en iyi uygulamaların genele yayılması
  • Projenin, öğrenme kültürüne geçişte örnek oluşturmasını ve uygulamaların hedef kitle tarafından benimsenmesini sağlamak
  • Portal içerisinde yer alacak ve kurumla ilgili ayrıntılı bir şekilde gelişme ve haberleri izlemesini sağlayacak İçerik Yönetim Sisteminin kurulması
  • e-Öğrenme uygulamasına geçiş sürecinde çalışanların projeyi benimsemeleri için gerekli olan iletişim çalışmalarının (poster, web sitesi tasarımı, e-davetiye, tanıtım filmi) gerçekleştirilmesi
  • Kurumunuz içerisinde üretilen içeriklerin web portalına uygun olarak sunulması
  • Kurumunuz ile ilgili sunulan içeriklerin tek merkezden, kolay ve hızlı şekilde güncellenmesi ve kurum politikalarına paralel, doğru bilgileri içermesi
  • Kurulacak web portalı üzerinden bilgi paylaşımı, soru-cevap anket uygulamaları ile sahip olunan deneyimlerin paylaşılması, hızlı ve etkin bilgilendirme sağlanması, düzenlenecek anketlerle memnuniyetin ölçülmesi
  • Sunulan içeriklerle ilgili erişim performans değerlendirmelerinin kişi ve grup bazında elde edilmesini, bu raporlar kullanılarak içerik etkinliğinin ölçülmesi amaçlanmıştır.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.




Yazılı İletişimde Etkin Yaklaşımlar

Kurulduğu günden bu yana vana üretiminde kaliteyi ve müşterilerine verdiği taahhütleri yerine getirmeyi kendisine ilke edinmiş, sektörün öncü firmalarından olan kurum sağlam adımlarla yoluna devam etmektedir.

Proje Bilgisi

  • İş yerinde anlamaya ve anlaşmaya dayalı bir iletişim zeminine sahip olabilmek için, iletişimde anahtar rolü oynayan beceriler konusunda yetkin bir düzey kazandırmak amaçlı program ile katılımcılar,
  • İşyerinde yazılı iletişimi etkin kılacak temel yaklaşımın, düzenin ve tarzın nasıl olması gerektiğini öğrendiler.
  • Yazma becerilerini geliştirdiler.
  • İşyerinde; mektup, dahili bellek, e-posta ve raporlar aracılığı ile başkalarına bilgi aktarırken öğrendikleri basit ve pratik teknikleri kullanmaya yöneldiler.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.




Takım Performansı Gelişim Projesi

Üç kuşak geriye giden genel hukuk amaçlı avukatlık bürosu olan firma 1912 senesinde İstanbul’da kurulmuştur. Esas olarak ticaret hukuku ile ilgili konularda faaliyet gösteren büro, yıllar içinde fikri ve sınai mülkiyet sektörüne kayarak bu alanın gelişmesine öncülük etmiştir.

Proje Bilgisi

  • Katılımcıların takım olarak hareket etme, birlikte karar alma ve aksiyona geçebilme konusunda ihtiyaçlarına istinaden simülasyon oyunu tasarlandı.
  • Verdikleri kararların sistemin bütününde nasıl etkileri olduğunu gördüler.
  • Birimler arası (kendi fonksiyonları) dışında yardımlaşmanın önemini ve değerini anladılar.
  • Yeniliklere açık olmanın önemini ve kazandırabileceklerini fark ettiler.
  • Sağlıklı karar alma sürecinin; sağlıklı veri elde etme ve verileri iyi değerlendirmeden geçtiğini gördüler.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.




Çalışan Memnuniyeti ve Bağlılığı Araştırması

Uluslararası standartlarda ve kalitede hizmet verme prensibiyle kurulan şirket, sektöründe örnek marka olarak yoluna devam etmektedir.

Kurumsal eğitim süreçlerini veriye dayandırarak, ihtiyaca uygun program sunma hizmetinde yola çıkarak projelerine Çalışan Memnuniyeti ve Bağlılığı Araştırması ile başlamıştır.

Departman, kişi bazında eğitim ihtiyaçlarının ayrıştırılması ile planlamalar gerçekleştirilmiş ve eğitim projeleri bu doğrultuda kişiye özel planlanmıştır. Başarı ile devam eden proje 2020’de de devam etmektedir.   

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.




Müşteri Odaklı Hizmet Gelişimi Programı

Temelleri 1958 yılında Kayseri'de otomotiv yedek parça ticareti girişimiyle atılan kurum bugün, gayrimenkul geliştirme, gayrimenkul portföy yönetimi, otomotiv distribütörlüğü, perakende hizmetleri ve otomotiv yan sanayi alanlarında, ulusal ve uluslararası pazarlara yönelik olarak çalışan bir sanayi ve ticaret kuruluşu grubudur.

Proje Bilgisi

  • İhtiyacın net olarak belirlenmesi adına insan kaynakları ve satış departmanı yöneticileri ile ön görüşmeler gerçekleştirildi.
  • Elde edilen bu veriler doğrultusunda eğitim programının içeriği ve uygulamaları kuruma özel olarak yeniden uyarlanarak hayata geçirildi.
  • Eğitim öncesi sırası ve sonrası değerlendirmeleri ve gözlemleri içeren raporumuz ve takip/destek süreçlerine dair önerilerimizi İnsan Kaynakları Birimine sunuldu.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.




Oryantasyon Gelişim Projesi

1961 yılında kurulan kurum, LPG’nin temini, stoklanması, dolumu ve LPG’li cihaz üretimi ile satışını kapsayan süreçleri gerçekleştiren entegre bir LPG şirketidir.

Tüketiciler tarafından en çok tercih edilen LPG ürünlerini sunan kurumumuz, her gün 60 binin üzerinde eve girmekte ve günde 200 bin araca, kurumumuz ve markalarının istasyonlarından yakıt temin etmektedir.

Proje Bilgisi

  • Firmanın belirlenen kurumsal değerleri ve yetkinlikleri çerçevesinde kuruma özel oyunla öğrenme programları tasarlandı.
  • Sene içerisinde kuruma yeni katılan çalışanlar belli bir sayıya ulaştığında bu programlar düzenli olarak gerçekleştirildi.
  • İlgili eğitim danışmanımız kuruma özel tasarladığı oyunla öğrenme programlarını 1 tam gün boyunca katılımcılarla birlikte hayata geçirdi.
  • Hem kurum kültürü oluşturma hem tutundurma ve bağlılık yaratma adına oldukça verim alındı.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.




Kurum İçi Sözlü ve Yazılı İletişim Geliştirme Programı

İş ortağımız, merkezi yurtdışında bulunan ve 58.000 çalışanı olup; 81 ülkede faaliyet gösteren, farklı kimyasal ürün gamları olan şirkettir. Oto tamir, genel sanayi plastik, ahşap ve bobin kimyasal boyalar üretmektedir.

Planlanan eğitim projesinin amacı, şirket içinde iç müşteri, şirket dışında a dış müşteri ile olan yazılı ve sözlü iletişimlerini kuvvetlendirmek amacıyla planlanmıştır.

Proje Bilgisi

  • İnsan Kaynakları ekibinin kurum içi yapılan analiz çalışması sonucunda performans gelişimine yönelik eğitim ihtiyaçları belirlendi
  • Kurumda çalışan kişilere beklentilerini içeren ve beş sorudan oluşan bir anket paylaşılmıştır
  • Anketten çıkan sonuçlara göre eğitim içeriği kuruma özel olarak oluşturulmuştur
  • Eğitimler yüksek memnuniyet oranında tamamlanarak eğitimler esnasında gözlemlenen ihtiyaçlar belirtilmiştir
  • Eğitim sonunda raporlar hazırlanarak İnsan Kaynakları Yönetimine sunulmuştur

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.




Çalışan Performansını Geliştirme Projesi

İş ortağımız, Türkiye’nin ilk ulusal sigorta şirketi olup; yangın, nakliyat, kaza mühendislik, tarım, hukuksal koruma, ferdi kaza, sağlık ve kredi alanlarında faaliyet göstermektedir. Ürün yaratma, teknoloji, kendini yenileme, toplumsal sorumlulukta sektörünce öncü bir şirkettir.

Planlan eğitim projesinin amacı, farklı seviyelerde görev yapan tüm şirket çalışanlarının, yapılan ihtiyaç analiz çalışması sonrasında çıkan eğitim ihtiyaçlarına göre belirlenen gelişim alanlarında desteklemek. 

Proje Bilgisi

  • Kurum içi yapılan eğitim ihtiyaç analiz çalışması sonrasında seviyeler göre eğitim ihtiyaçları belirlendi
  • Çıkartılan eğitim bazında davranışsal hedefler PDR ile paylaşıldı
  • Bunun doğrultusunda eğitim içerikleri hazırlandı ve eğitim birimine sunuldu
  • Gelen onayın ardından eğitim danışmanları ile toplantılar yapıldı ve içerikler nihai haine getirildi
  • Eğitimler yüksek memnuniyet oranında tamamlanarak eğitimler esnasında gözlemlenen ihtiyaçlar belirtilmiştir
  • Eğitim sonunda raporlar hazırlanarak İnsan Kaynakları Yönetimine sunulmuştur

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.




Müşteri Memnuniyeti Gelişim Programı

İş ortağımız, global arenada en çok tercih edilen, 98 ülkede 2.500 yerel yetkili satıcı aracılığıyla bölgesel ve ulusal satış şirketleri tarafından pazarlanmakta ve satılan; güvenlik teknolojisi ve inovasyon alanında dünya lideri olan bir firma.

Planlan eğitim projesinin amacı, globalde halihazırda verilen eğitimlerin Türkiye’de de aynı nitelikte ve içerikte hazırlanarak sunulmasıdır. 

Proje Bilgisi

  • Globalde verilen eğitimin içeriği, kullanılan uygulamaların know-how bilgileri PDR eğitim danışmanı ile paylaşıldı
  • Dokümantasyonların Türkçe çevirileri yapıldı ve firma ile paylaşılarak onay alındı
  • Eğitim içeriği lokal beklentiye göre dizayn edildi ve yönetim ile paylaşıldı
  • Eğitimler yüksek memnuniyet oranında tamamlanarak eğitimler esnasında gözlemlenen ihtiyaçlar belirtilmiştir
  • Eğitim sonunda raporlar hazırlanarak İnsan Kaynakları Yönetimine sunulmuştur

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.




Çalışan Memnuniyeti ve Bağlılığı Araştırma/ Eğitim İhtiyaç Analizi Çalışması

İş ortağımız olan yabancı ölçekli firma tarımsal çözümlerin tasarımını, üretimini ve dağıtımını yapmaktadır. Türkiye operasyonunda başlatılması planlanan eğitim projeleri öncesinde çalışanları kuruma olan memnuniyetini ve bağlılığını ölçerek iyileştirme süreçlerini kurgulamış; ardından da araştırma sonucunda çıkan eğitim ihtiyacını doğru kişiye doğru eğitimi vermek amacıyla eğitim ihtiyaç analizi çalışmasını online portalımız üzerinden gerçekleştirmiştir.

Proje, önce çalışanın kuruma bağlılığını görmek ve kendi temel eğitim ihtiyaçlarını “doğru kişiye doğru eğitim gerçekleştirmek” amacıyla kurgulanmıştır.

Proje Bilgisi

  • İnsan Kaynakları ekibi tarafından araştırmaya katılacak kişilerin listesi kurumumuz ile paylaşıldı.
  • Online anket gönderimleri bir günde tamamlandı ve on beş iş gününde katılımcılar tarafından dolduruldu.
  • Derlenen çalışma rapor haline getirildi ve farklı seviyelerdeki katılımcılarla odak grup çalışmaları yapılarak paylaşıldı ve çözüm önerileri alındı.
  • Alınması gereken aksiyonlar odak grup toplantılarında aktarıldı.
  • Çalışan Memnuniyeti Araştırması sonunda çıkan eğitim ihtiyaçlarının doğru departman ve kişiye göre planlanması için “Eğitim İhtiyaç Analizi” çalışması yapıldı.
  • Çıkan sonuçlar İnsan Kaynakları yönetimine raporlandı ve eğitim planlamaları yapıldı.

 

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.




Müşteri Memnuniyeti Araştırması

Almanya'nın önde gelen sigorta gruplarından biri olan firma asıl ilgi alanı olan inşaat risklerinde pazar lideri konumundadır.

Proje Bilgisi

  • Alanında lider olan firma sahip olduğu müşterilerinin verdikleri hizmetlerden ne kadar memnun olduğunu detaylı bir analiz çalışması ile tespit etmek istedi.
  • Memnuniyeti ölçmek istedikleri konu başlıkları firma yetkilileri ile birlikte belirlendi.
  • Her bir başlık için etkili sorular hazırlandı.
  • İletişim bilgileri verilen tüm müşteriler ile anketler paylaşıldı.
  • Anket cevaplama süresi tamamlandıktan sonra hazırladığımı detaylı araştırma raporu şirket yetkilileri ile paylaşıldı.
  • Bu raporda hem korunması gereken yüksek memnuniyet sahibi alanlar hem de iyileştirilmesi gereken düşük memnuniyete sahip alanlar net bir şekilde paylaşıldı.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.




Akademi Projesi

Müşterimiz, Türkiye Çimento Endüstrisi'nin kapasite ve pazar lideri olarak faaliyetlerini 5 fabrikada, satışlarını 6 coğrafi bölgede sürdüren, ülke pazarında etkin rol oynayan, saygın ve lider bir topluluk olma vizyonu ile çalışmalarını devam ettiren bir kuruluştur. Kuruluş, 2011 sonuçlarına göre 7 şirketi ile 2010 yılına göre Satış Gelirinde %11, Net Kârda %4, Esas Faaliyet Kârında %34 artış sağlamıştır.

Müşterimiz, 9 şirketinde çalışan tüm uzman, şef ve müdürlerin yetkinliklerini arttırmayı, motivasyonu ve performansı yüksek çalışanlar ile fark yaratmayı hedeflemiş ve bu vizyonu ile sistemsel, ölçülebilir ve takip edilen bir hareket planı hazırlamayı amaçlamıştır. Projenin tüm grup şirketleri için bir Kurum Kültürü haline gelmesi ana amaç olarak belirlenmiştir. Tüm şirketlerde bu projenin ekipler tarafından sahiplenmesi, bireylerin sorumluluk üstlenmeleri, inisiyatif kullanmaları ve bu şekilde işlerine ve işlerinin sonuçlarına sahip çıkmaları hedeflenmiştir. İlk olarak tüm yönetim kademesine ve takiben tüm çalışanlara yönelik yalın organizasyon modelinde "Yalın Yönetimde Güvenli İletişim" programı gerçekleştirilmiş, Markalaşmış Kurum Kültürünün oluşturulması sonrasında, yönetici ve çalışanların yetkinliklerine göre gelişim alanları belirlenmiş ve 3 yıllık Akademi planı oluşturulmuştur. Proje sadece sınıf içi eğitimler ile değil, aynı zamanda e-learning, yaşayarak öğrenme programları ve simülasyonlar ile de desteklenmiştir.

Proje Bilgisi

  • Her bir katılımcı için her eğitim öncesinde farkındalıkları ölçmek adına ön-test uygulaması gerçekleştirildi.
  • Bu testlerin sonucunda planlanan eğitim programlarının her biri analizlerin sonuçlarına ve gelişmesi gereken alanlara odaklandı.
  • 862 kişi için özel olarak hazırlanan 10 farklı program Akademi modeli kapsamında planlanarak sistemsel ve bütünsel bir bakış açısıyla gerçekleştirildi.
  • Her bir yetkinlik ile ilgili program içersinde uygulanacak senaryolar kurum kültürüne özel tasarlandı.
  • Projede yer alan eğitimler birbirini takip eden, yetkinlik gelişimini geliştiren bir modele göre dizayn edildi.
  • Her eğitim sonrasında kişilerin gelişimlerini ve farkındalıklarını ölçen son-test uygulaması gerçekleştirildi.
  • Tüm katılımcıların programlarda geliştirmesi istenen yetkinliklerini arttırmaya yönelik belirledikleri hedefler doğrultusunda Aksiyon Planları hazırlandı.
  • Katılımcıların hazırladıkları projeler videoya çekilerek kurumsal platformda yayınlandı.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.




Liderlik Gelişimi Projesi

Türkiye’de sofra camı üretimiyle 20 yıldır sektörde inovatif ve teknoloji odaklı bir rol üstlenen firma toplam 300 bin metrekarelik alan üzerine kurulu iki üretim tesisi ve İstanbul’da satış ve pazarlama ofisi ile birlikte 2.000 kişiye istihdam sağlıyor. Türkiye’nin her noktasına ulaşan güçlü bir satış ve dağıtım ağına sahip firmanın yenilikçi ve özgün cam tasarımları, dünyada başta Fransa, İspanya ve İran olmak üzere, Brezilya’dan Çin ve Filipinler’e kadar 130 farklı ülkeye ihraç ediliyor. Firma, cam üretimi ile ilgili araştırma ve geliştirme faaliyetlerini bünyesinde 2001 yılında kurduğu “fabrika içinde fabrika” olarak nitelendirilen Teknopark’ta gerçekleştiriyor. İnovasyon odaklı Teknopark, alanında kendi üretim teknolojisini oluşturan dünyadaki 3 firmadan biridir.

Proje amacı, Orta ve üst düzey yöneticiler; iletişim, yöneticilik ve koçluk becerilerini geliştirmek ve etkin koçluk yöntemleri kullanarak bireysel ve ekip olarak başarılarını pekiştirmelerini sağlamak amacıyla tasarlanmıştır. Temelde koçluk alan kişilerin (danışanların) "Değişimlerini kolaylaştırmak, performanslarını arttırmak ve işten alınan doyumlarını yükseltmek" hedeflendi. 

Proje Bilgisi:

  • Birebir Koçluk kendi ve çalışanlarının performanslarını artırmak için gerekli koçluk bakış açısını ve becerileri edinmek isteyen üst ve orta düzey yöneticiler için dizayn edildi.
  • Kurum içerisinde; süreç hakkında genel bilgi verildi ve danışana yönelik üzerinde çalışılması düşünülen kişisel yetkinlik hedeflerinin belirlenmesine yönelik ön toplantı yapıldı.
  • Toplantıda tespit edilen hedefler doğrultusunda (max. 3 hedef) süreçlerin başlayacağı tarihler belirlendi. Müteakiben birebir koçluk seanslarına başlandı.
  • Son seansta her bir katılımcı için (danışan-koç) birlikte genel kapanış değerlendirmesinin yapıldı, sonuç değerlendirme raporu danışan tarafından hazırlandı ve paylaşıldı.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.




Müşteri Odaklı Hizmet Gelişim Programı

1998 yılında İstanbul'da kurulan firma vize başvurularının kabulü ve değerlendirilmesi ile ilgili destek hizmetleri alanında uzmanlaşmıştır. Almanya Dışişleri Bakanlığı tarafından Ankara, İstanbul ve İzmir’de, İtalya Dışişleri Bakanlığı tarafından da İstanbul’da vize hizmetlerinin sağlanması için yetkili tek resmi kurum olan firma tüm çalışanlarının eğitim ihtiyaçlarını işin gerektirdiği ya da yapılan değerlendirmeler sonucunda operasyonun gelişmesi ve öğrenen bir yapıya sahip olabilmesi için saptayarak güncel eğitim ve programlar ile desteklemektedir.

Program amacı,  firmada farklı kademede görev yapan çalışanların müşteriler ile temaslarında kurumun hizmet vaadini yerine getirmesi için gereken yaklaşım ve becerilere kazanmasıdır.

Proje Bilgisi:

  • Kurum kendi içinde yaptığı ihtiyaç analiz çalışması sonrasında çalışanlarının eğitim ihtiyaçlarını belirlemiştir
  • Belirlenen eğitim ihtiyaçları hakkında PDR International ile toplantı yapılarak firmadan bekledikleri davranışsal hedefler alınmıştır
  • Yetkinlikler ve davranışsal göstergeler sonrasında eğitim başlıkları belirlenerek eğitim danışmanları tarafından içerikler oluşturulmuş; firma tarafından verilen vakalar konular arasına yerleştirilmiştir
  • Firma ile nihai içerikler paylaşılmış; alınan onay neticesinde içerikler son haline getirilerek sunulmuştur
  • Eğitim sonunda raporlar hazırlanarak kişilerin gelişmiş ve gelişime açık noktaları firmaya raporlanmıştır.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.




Markalaşmış Kurum Kültürü Projesi

1949 yılında kurulan holding, kendi bünyesinde barınan yan kuruluşları ile birlikte, aktif olarak çelik üretimi (karbon ve alaşımlı), dış ticaret, enerji, deniz nakliyesi, liman işletmeciliği, madencilik, banka ve turizm alanlarında faaliyet göstermektedir. Devletin sahip olduğu ilk yüksek fırınlı haddehane olma özelliğini taşıyan tesisleri, 1939 yılında Karadeniz bölgesinde bulunan Karabük'te üretime başlamıştır. Bugün itibari ile holdinge bağlı şirketler, sahip oldukları personel, beceri, pazar bilgisi, toplam kalite yönetimi, yenilikteki uzmanlaşma ve ISO 9001 belgesinde belirlenen müşteri odaklı yaklaşımı özellikleri ile mükemmel bir uyum içindedir.

Proje amacı, holdinge bağlı şirketler içinde farklı departmanlarda çalışanların anlamaya ve anlaşmaya dayalı bir iletişim zeminine sahip olabilmesi ve çalışan herkese iletişimde anahtar rolü oynayan beceriler konusunda yetkin bir düzey kazandırmak amaçlandı.

Proje Bilgisi:

  • İnsan Kaynakları ile birlikte yapılan ihtiyaç analiz çalışması sonrasında eğitimde yazılı iletişimin hangi noktalarına vurgu yapılacağı tespit edilmiştir.
  • Eğitim danışmanının bu tespitler ışığında hazırladığı eğitim içeriği insan kaynakları bölümü ile paylaşılmış, firma tarafından verilen vakalar konular arasına yerleştirilmiştir.
  • Firma ile nihai içerikler paylaşılmış; alınan onay neticesinde içerikler son haline getirilerek sunulmuştur
  • Eğitim sonunda raporlar hazırlanarak kişilerin gelişmiş ve gelişime açık noktaları firmaya raporlandı.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.




Kurum Kültürü Projesi

Müşterimiz Ege bölgesinin en büyük enerji üreticilerinden biri, 3 ayrı işletmesinde bölgenin elektriğini üretiyor ve istihdama katkı sağlıyor.

İşbirliğimiz 2017’de başladı ve 2018 yılında devam etti. Proje yöneticilerden mavi yakalı operatörlere kadar geniş bir grubun eğitimlerini kapsadı ve bir kurum kültürü projesi olarak yapılandırıldı.

Amacımız; üst düzey liderlerde koçluk ve geribildirim kültürünü desteklemek, orta kademe yöneticilerde operasyonu yönetirken çıkabilecek problem çözme ve karar verme yetkinliklerini geliştirmek ve operatörlerde de iş birliği, etkileşim ve takım çalışması kavramlarını hayata geçirmek için özel tasarım programlar hazırladık ve gerçekleştirdik. Adanmış bir danışmanlar grubu ile hazırladığımız programların mesajlarını kurum kültürünün bileşenlerini hatırlatacak ve kuvvetlendirecek mesajlar ve uygulamalar ile zenginleştirerek sunduğumuz projemize 23 grup ve yaklaşık 300 katılımcı in; katılımcı ve yönetici yorumları ile başarıyla hayata geçirilmesinden duyulan mutluluğu paylaştık.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.




Markalaşmış Kurum Kültürü Projesi

1800’lü yıllardan günümüze kadar Türkiye’nin en köklü kulüplerinden biri olan müşterimiz at yarışları konusunda en önemli adreslerden biridir. 1950 yılında 24 kişi olan üye sayısı bugün 126’ya ulaşan kulübün doğru uygulamaları ile büyük gelirler elde etmiş bu gelirlerle büyük yatırımlara imza atmıştır.

Yurt çapında toplam 9 farklı ilde çalışanlarına Takım kültürünü entegre edebilmek için başlattığımız projemiz toplam 4 ay sürmüştür. Projenin amacı, katılımcıların verdikleri kararların sistemin bütününde nasıl etkileri olduğunu göstermek ve bu sayede etkin karar alma becerisini geliştirmek, birimler arası (kendi fonksiyonları) dışında yardımlaşmanın önemini ve değerini anlamak, yeniliklere açık olmanın önemini ve kazandırabileceklerini fark etmek, sağlıklı karar alma sürecinin; sağlıklı veri elde etme ve verileri iyi değerlendirmeden geçtiğini görebilmektir.

Proje Bilgisi,

  • Katılımcı gruba eğitim öncesi insan kaynakları departmanı iş birliği ile bir ön test uygulanarak eğitim içeriğine ışık tutacak ihtiyaç tespiti yapıldı.
  • İçeriğin ön test sonuçlarına göre belirlenmesinin ardından eğitim danışmanının hazırladığı demo sunum İnsan kaynakları birimi ile paylaşıldı.
  • Demo sunumun onayının ardından uygulama, vaka çalışmaları, oyunlar, bireysel ve grup egzersizleri ile eğitim tamamlandı.
  • Eğitim sonunda raporlar hazırlanarak kişilerin gelişmiş ve gelişime açık noktaları firmaya raporlandı.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.




Markalaşmış Kurum Kültürü Projesi

Türkiye fabrikasında 550 kişi istihdam eden ve Asya, Afrika, Avrupa, Amerika, Uzak Doğu bölgelerine 57 farklı ülkeye ihracat yapan müşterimiz, yumuşak şeker üretiminde uzman ekibi ile yüzlerce çeşit ürün üretmektedir. 2003 yılında şekerleme pazarına dair yapılan Avrupa´nın en büyük tüketici araştırmasında, „Avrupa´nın en güvenilen markası“ seçilmiştir. Buna ek olarak Türkiye genelinde alışveriş merkezlerinde bulunan 95´e yakın şekerleme mağazasına da ulaşmak mümkündür.

Proje, şirket içinde farklı departmanlarda çalışanların anlamaya ve anlaşmaya dayalı bir iletişim zeminine sahip olabilmesi ve çalışan herkese iletişimde anahtar rolü oynayan beceriler konusunda yetkin bir düzey kazandırmak üzere planlandı.

Proje Bilgisi:

  • İnsan Kaynakları ile birlikte yapılan ihtiyaç analiz çalışması sonrasında eğitimde yazılı iletişimin hangi noktalarına vurgu yapılacağı tespit edilmiştir. Hedeflenen basit ve net anlatıma dayalı, Y Kuşağı için özellikle mail hitabı ve üstlerle yazışma kabulleri belirlenip ona göre içerik hazırlanmıştır.
  • Eğitim danışmanının bu tespitler ışığında hazırladığı eğitim içeriği insan kaynakları bölümü ile paylaşılmış, firma tarafından verilen vakalar konular arasına yerleştirilmiştir.
  • Firma ile nihai içerikler paylaşılmış; alınan onay neticesinde içerikler son haline getirilerek sunulmuştur.
  • Eğitim sonunda raporlar hazırlanarak kişilerin gelişmiş ve gelişime açık noktaları firmaya raporlanmıştır.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.




Kurum Kültürü Projesi

Müşterimiz Türkiye’nin önde gelen ihracatçı birliklerinden biri olup çalışma konularına giren alanlarda ülke ihracatının arttırılması, ihraç ürünlerinin çeşitlendirilmesi ve ihracata konu olan ürünlere rekabet gücü kazandırılmasına yönelik çalışmalarda bulunarak, üyelerine yardımcı olmaktadır.

Bu değerli birlik ile 2011 yılından bu yana birlikte çalışıyoruz ve üyelerinin çalışanlarına yönelik eğitim ve gelişim programları hazırlıyor ve paylaşıyoruz. Amacımız ihracatı destekleyecek yetkinlik ve becerilere odaklanmak ve günümüzün iş hayatının gerektirdiği konu başlıklarında üye ve katılımcıların beklentilerini ve gereksinimlerini en iyi destekleyecek performansa dönük eğitim programları ile bilgi ve beceriye odaklanmaktır.

2011’den bu yana 80 gün ve yaklaşık 600 kişi farklı konu başlıklarında performansa dönük eğitimlerimize katıldı ve eğitim programlarında 5 üzerinden 5, eğitmen performansında 5 üzerinden 4,94 başarı oranı ile iş birliğimize devam etmekteyiz.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.




Kurum Kültürü Projesi

Müşterimiz reklam sektörünün muteber firmalarına tam hizmet reklam hizmeti sunan on beş yıllık dinamik bir ajanstır. Marka yönetimi, pazarlama ve reklam alanında uzman olan müşterimiz bir sağlık iletişimi ajansıdır. Türkiye’nin ilk Global Compact üyesi firmalarından biridir.

Firma içinde bir takım kültürü yaratma üzerine kurguladığımız eğitimde yöneticilerin operasyonu yönetirken çıkabilecek problem çözme ve karar verme yetkinliklerini geliştirmek ve dinamik ve genç ekipte de iş birliği, etkileşim ve takım çalışması kavramlarını hayata geçirmek için özel tasarım programlar hazırladık ve gerçekleştirdik.

Eğitim danışmanımız ile hazırladığımız programların mesajlarını kurum kültürünün bileşenlerini hatırlatacak ve kuvvetlendirecek mesajlar ve uygulamalar ile zenginleştirerek sunduğumuz projemizin başarıyla hayata geçirdik. oyun ve uygulamalarla  geçen eğitimimizin ardından şirkete özel olarak hazırlanan rapor ile katılımcıların gelişim alanlarını firma ile paylaştık.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.




Kurumsal Gelişim Projesi

Türkiye’nin büyük gruplarından birinin çatı firması olarak kurulmuş ve lüks perakende alanında hizmet vermekte olan bir kurumdur. Mobilya, ev tekstil, ev aksesuar, lüks marka giyim gibi farklı yabancı markları çatısı altında barındırmaktadır.

Proje Yönetici seviyesi ve çalışan seviyesi olarak 2 farklı kademe çalışanları için planlanmıştır. Çalışanlar için, mağaza içinde ekip iletişimi ve müşteri ile satış süreçlerinin iletişiminin yönetimi olarak ele alınmıştır. Yönetici tarafında ise hem mağazada ekip yönetimi hem de mağazaya gelen müşteri yönetimini desteklemek amacıyla içerikler dizayn edilmiştir.

Proje Bilgisi

  • Belirlenen mağazalarda gizli müşteri olarak saha ziyaretleri gerçekleştirilmiştir.
  • Saha ziyaretleri sonucunda eğitimlerin içerikleri revize edilerek mağaza yöneticilerinin katılımı ile demo sunum yapılmıştır.
  • Mağaza çalışanlarından belirlenen grupla odak grup çalışması yapılarak beklentiler netleştirilmiştir.
  • Eğitim sonunda raporlar hazırlanarak kişilerin gelişmiş ve gelişime açık noktaları firmaya raporlanmıştır.

Ölçme ve Değerlendirme Araçlarımız ile ilgili detaylı bilgi için http://www.pdrinternational.com.tr/pages?name=our-assessment-and-evaluation-tools linkini tıklayın.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.




Müşteri Deneyimi Yönetimi Projesi

Müşterimiz uluslararası perakende devi, 60 ülkede 1300 mağaza ve 12000 satış noktası ile hizmet veriyor, yenilikçi temaları ile her gün Türkiye’nin dört bir yanında müşterilerini mağazalarında ağırlıyor.

İşbirliğimiz 2016 yılında başladı ve halen başarıyla devam ediyor.

Mağaza müdür ve müdür yardımcılarının katılımı ile müşteri deneyimi-mutlu müşteri-mutlu çalışan üçgeninde özel tasarım bir deneyim yolculuğu hazırladık.

Bilgi, tecrübe ve yeni deneyimleri doğal bir öğrenme ortamı yaratarak harmanladık, markanın DNA’sında bulunan öğreti ve yaklaşımları her günün müşteri deneyimine aktarabilmek ve müşterinin her zaman ilk tercihi olmak için bizlere düşenleri konuştuk, nasıl hayata geçirebileceğimizi paylaşıp deneyimlerimizi çoğalttık.

Tüm mağaza yönetim ekibinin katılımı ile iki yıl üst üste gerçekleştirilen “müşteri deneyimi yönetimi” programının takiben yönetsel becerileri desteklemek için hazırladığımız iki modülden oluşan programımız ile projeye devam ettik.

 

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.




Müşteri Deneyimi Projesi

Müşterimiz, Türkiye'de gıda dışı perakende sektörünün önde gelen gruplarından olup, Nisan 2012 itibariyle bugün Türkiye'nin 28 ilinde 38 çok katlı, 14 konsept mağaza, 13 Outlet Mağazası ile faaliyetini sürdürmektedir. Türkiye'de perakende alanında ilklerin uygulayıcısı olan müşterimiz; koşulsuz müşteri mutluluğu yaklaşımını 3000'e yakın çalışanıyla müşterisi ile buluşturmaktadır. Müşterimiz bu çerçevede 2012 yılında müşteri deneyimini desteklemek amacıyla müşteri ilişkileri ve sorunlu durumlar ile etkin şekilde başa çıkma konuları üzerinde odaklanan eğitim ve gelişim programlarında çözüm ortağı olarak PDR International'ı seçti.

Proje Bilgisi

  • Tüm mağazalardaki Müşteri İlişkileri Yönetmenlerinin ve Takım Liderlerinin katılımı ile gerçekleşen bu program adanmış bir danışman grubu tarafından ön analizlerin ve müşteri geribildirimlerinin de analize dâhil edildiği bir sürecin sonunda özel olarak tasarlandı ve gruplar halinde tekrarlandı.
  • Gelişim projesinin ilk iki adımında araştırma ve tanımlama çalışmaları yapıldı.
  • Müşteri deneyimini mükemmelleştirmeye ve zorlu durumlarla etkili şekilde başa çıkmaya yönelik bir çalışma ve eğitim programı hazırlandı.
  • Tüm mağazalardaki müşteri ilişkileri yöneticileri ve takım liderlerinin katılımı ile gerçekleşen programlar öncesinde belirlenen müşteriler ile birebir yapılan görüşmeler sonunda hazırlanan vaka ve senaryo çalışmaları eğitim akışına değer kattı.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.




Hasta Hizmetleri Gelişim Projesi

Müşterimiz, 1995 yılından bu yana Türkiye'de hastanecilik alanında faaliyet gösteriyor ve 15 hastane, 2 Hastane Kompleksi ve 2 Tıp Merkezi ile toplam 19 hizmet merkezinde 9000 çalışan ile hastane sektöründe ülkemizin önde gelen kuruluşlarındandır. Kalite prensipleri gereği hasta ve hasta yakını memnuniyetini en üst seviyede tutma çabasını çalışanlarının her düzeyde eğitim programları ve danışmanlık hizmetleri ile destekleyerek sürdürmektedir. PDR International çözüm ortaklığında gerçekleştirilen, Hasta Hizmetleri ve Hemşirelik Hizmetleri çalışan ve yöneticileri başta olmak üzere tüm çalışanların katıldığı projenin amacı, hasta ve hasta yakını memnuniyetini artırmak, zorlu durumlarla başa çıkmak için çalışanlara pratik ve hemen uygulanabilir araçlar sağlamak ve hastanenin hizmet kriterlerinin tüm çalışanlarca en etkin şekilde uygulanmasını desteklemek olarak belirlendi.

Proje Bilgisi

  • Ön çalışması adanmış bir danışman grubu tarafından yapılan bu projede zaman zaman "gizli müşteri" adımları da gerçekleştirildi. Bu sayede eğitim etkinliği ölçümünü de içine alan proje yapılandırıldı.
  • Hastanenin devamlılık arz eden çalışma döngüsü nedeniyle uzun süreli eğitim programlarına katılmaları mümkün olmayan çalışanlar için her hafta ½ günlük programlar ve 4 ay süren bir gelişim projesi yapılandırıldı.
  • Her katılımcının her modül sonunda aksiyon planlarını yöneticisi ile paylaştığı bir takip mekanizması da projenin içine yerleştirildi ve böylece öğrenilenlerin kısa zamanda hayata geçirilmesi için küçük ama etkili bir teşvik adımı yaratılmış oldu.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.




Çalışan Memnuniyeti ve Bağlılığı Anketi Çalışması

1977 yılında beri tekstil sektöründe faaliyet gösteren firma, Türkiye operasyonundaki 3 fabrikası ile aylık 800.000 adet üretim kapasitesine sahip olup birçok dünyaca ünlü markanın üreticiliğini yürütmektedir.

Projenin amacı, 3.000’in üzerinde çalışanlarının şirkete olan bağlılık seviyelerini ölçmek, memnun oldukları ve gelişmesini bekledikleri konuların önem düzeyine göre ortaya çıkması sonucu aksiyon planları oluşturmaktır.

Proje Bilgisi

  • 4 farklı lokasyondaki mavi ve beyaz yaka çalışanlar için ayrı soru setleri hazırlandı, firmanın onayına sunuldu.
  • Mutabakat sağlanması sonucu beyaz yaka çalışanlara online, mavi yaka çalışanlara ise her bir lokasyonda dağıt & topla tekniği ile anketler uygulandı.
  • Tüm anketler analiz edilerek her bir başlık için raporlar hazırlandı ve firmayla paylaşıldı.

Ölçme ve Değerlendirme Araçlarımız ile ilgili detaylı bilgi almak için http://www.pdrinternational.com.tr/pages?name=our-assessment-and-evaluation-tools linkini tıklayın. 

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.