Hızlı Tüketim (FMCG)

Performans Gelişimi Projesi

Kurum, çatısı altında 13 ülkede 36 üretim tesisinde ileri teknolojilerle üretilen 46 Türk markası dünya çapında milyonlarca tüketiciyle buluşuyor.

Kuvvetli bir know-how ve yapısal kurguya sahip olan eğitim akademisi, çatısı altında bulunan okullar kapsamında farklı seviyede çalışanlara hizmet vermektedir.

Her yıl belirlenen eğitim konuları ve konseptleri çerçevesinde, davranış gelişimi, müşteri odaklılık, iç eğitmen yetiştirme programı, değişim süreçlerinin yönetimi konusunda eğitimler verilmiş ve yüksek memnuniyet oranıyla tamamlanmıştır.  

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.



Performans Gelişimi Projesi

Türkiye sabun ve kişisel bakım ürünleri ihracatının önemli bir kısmını gerçekleştiren, 100’den fazla ülkeye ihracatı bulunan büyük ölçekli bir kurumdur. Dünya çapında 3 farklı ülkede üretim yapmaktadır.

Ekibi yönetmek kadar iş süreçlerinin yönetilmesi konusunun önemli olduğu günümüz iş dünyasında; kurum çalışanlarının bu yönde kuvvetlendirilmesi için projeye başlamıştır. Proje yönetimi mantığı ile başlatılan eğitimler kişisel iş süreçlerinde yaratacakları katma değer ile büyük resme odaklanma konusuna değinmiştir. Proje kuruma yapılan raporlama ile verimli bir şekilde sonuçlanmıştır.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.



Eğitim Gelişim Projesi

Türkiye'nin hızlı tüketim, liman işletmeleri, inşaat, ağaç sanayi, enerji olmak üzere farklı sektörlerde hizmet veren önde gelen kurumları arasında yer almaktadır.

32 markası, 14.000'i aşkın çalışanı ile markaları Türkiye'nin yanı sıra, bölgesel ve küresel arenada günden güne büyümekte. 100’e yakın ülkeye ihracat yapan kurum, özellikle hizmet verdiği sektörlerde bölgesel bir lider olma yönünde emin adımlarla ilerliyor.

Proje Bilgisi

  • Kurumun içerisinde bulunan eğitim akademisi tarafından gerçekleştirilen envanterler neticesinde, kurumun genel eğitim ihtiyacı, kurum çalışanları tarafından, saptandı.
  • Eğitim ihtiyaçları başlıklar halinde önceliklendirilerek o yılın eğitim teması olarak belirlendi.
  • Projenin başlangıç yılında ilk tema “İletişim” olarak belirlendi. “İletişim” başlığında, 4 farklı lokasyonda yer alan fabrikaların tüm beyaz yaka çalışanları ile genel müdürlükte “Uzman” pozisyonunda çalışanlara verildi. Bir yılda yaklaşık 30 gruba, 60 gün, 480 saat eğitim verildi.
  • İkinci yıl, kurumun akademisi tarafından, eğitim teması “Değişim Yönetimi” olarak belirlendi.
  • Akademi tarafında yapılan, değişim öncesi, sırası, sonrası çalışanlar üzerindeki etkisi vb. bilgilerin yer aldığı anket sonuçları PDR International proje ekipleri ile paylaşıldı.
  • Anket sonuçları ve çalışanlarla yapılan focus grup çalışmaları neticesinde çıkan veriler karşılaştırıldı. Değişim süreçlerindeki kilit noktalar belirlendi ve eğitim içerikleri buna göre dizayn edildi. O yıl yaklaşık 32 grup, 64 gün, 512 saat eğitim verildi.
  • Üçüncü yıl, kurumun akademisi tarafından, eğitim teması “Yaratıcılık” olarak belirlendi.
  • Kurumun çalışanlardan “yaratıcı düşünme” konusunda beklentileri alındı. İş süreçlerinde yaratıcı olmalarını tetikleyebilecek enstrümanların neler olduğu ve kurumun bu noktadaki beklentileri alındı. Çalışanlarla yapılan saha çalışması sonucunda da içerik hazırlandı ve eğitimler planlandı. O yıl yaklaşık 30 gruba, 60 gün, 480 saat eğitim verildi.
  • Dördüncü yıl, kurumun akademisi tarafından, eğitim teması “Müşteri Odaklılık” olarak belirlendi. Akademi tarafından yapılan anket sonuçları PDR International proje ekibi ve eğitmenleri ile paylaşıldı. Bu doğrultuda yapılan içerik çalışması ile yaklaşık 20 gruba, 40 gün, 320 saat eğitim verildi.
  • Her projede, konsept doğrultusunda, verilen eğitim programına göre eğitim raporları hazırlandı ve kurum yetkilileri ile paylaşıldı.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.