Ambalaj

Etkin Sunum Teknikleri ve İç Eğitimci Yetiştirme Projesi

Ambalaj sektöründe en çok bilinen ürünü balonlu naylon olan firma, kurulduğu 1958 yılından bu yana AR-GE çalışmalarına önem vermiş olup, koruyucu ambalaj konusunda ülkemizde bazı ilkelere imza atmanın haklı gururunu yaşamaktadır.

Proje Bilgisi

  • Şirket iç eğitmeni olacak çalışanlar seçildi ve başarılı bir eğitmen olmaları için beceri geliştirebilecekleri eğitim programları tasarlandı.
  • Verimli eğitim süreçlerinin dinamiklerini anladılar.
  •  Bireysel olarak “yetkinliklerimizi” gözden geçirdiler.
  •  Değişen sektörel şartları ve eğilimleri kavradılar.
  •  Yetişkin eğitimi prensiplerini öğrendiler.
  •  6 temel sunum ve iletişim becerisini kazandılar.
  •  Olumlu  atmosfer oluşturmanın prensiplerini anladılar.
  •  Eğitim programının tasarım  aşamalarını tanımlayabildiler.
  •  Eğitimde yetiştiricilik (koçluk) yaklaşımını kazandılar.
  •  İçeriği mantıksal ve sistematik olarak yapılandırabildiler.
  •  Farklı öğrenme tarzlarını anlayıp eğitim yöntemini buna göre yapılandırmayı öğrendiler.
  • 4 aşamalı ölçümlemeyi öğrendiler.
  • Program boyunca tüm katılımcılar kendi eğitim sunumlarını hazırlayıp birkaç defa video kaydına alınan performanslar sergilediler.
  • Her bir katılımcı ile bu videolar üzerinden bire bir geri bildirim seansları gerçekleştirildi.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.



Performans Gelişimi Projesi

Ambalaj sektöründe 2 fabrikası ile 1958 yılından beri hizmet veren müşterimiz alanında birçok ilke imza atmıştır. Kurum, çalışanlarının gelişimine verdiği değerle sürekli gelişim için iç eğitimci yetiştirme projesi başlatmıştır.

Proje Bilgisi

  • Üç adımdan oluşan iç eğitmen yetiştirme ve eğitim tasarlama & oluşturma programlarımızın ilk adımı olarak katılımcıların mevcut düzeyini ölçümledik. 
  • Eğitim Danışmanımızın uygulamalarla benimsettiği eğitim verme sürecinde katılımcıların yaptığı sunumları kamera kaydına aldık. Rehber eğitmenimizin ayrı bir odada kamera kayıtlarından geri bildirim vermesi ile katılımcılar gelişmiş yönlerini ve gelişim alanlarını sahiplendi. 
  • Kendi yaptıkları sunum videolarını katılımcılarla paylaştık.  
  • İlk gün ''Nasıl''ını irdelediğimiz eğitimci olma durumunu, eğitimin ikinci gününde ''NE'' sorusu kapsamında içerik hazırlama konularına eğildik. 
  • Projemizin sonunda katılımcılar efektif eğitim tasarlayabilme ve efektif şekilde eğitim verebilme becerileri kazandı.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.



Yaşayarak Öğrenme Kültürü Projesi

Müşterimiz ambalaj sektöründe Türkiye, Romanya ve Bulgaristan'da pazar lideri konumunda olup tüm Balkan ülkeleri ve birçok Avrupa ülkesine satış yapan öncü isimlerden biridir. Kalıplanmış selülozik malzemeler üretimi alanında yenilikçi ürünleri ile dünyanın her yerinde tercih edilen seçkin bir marka olmayı stratejik hedef olarak belirledi. Çevre dostu olan selülozik bazlı ürünleri ile sağlıklı ve hijyenik ambalaj üretimini uluslararası yatırım politikaları ile genişleterek ve sektörün öncü teknolojilerini kullanarak büyümesini devam ettirmektedir.

Proje Bilgisi:

  • Çalışan ve yöneticilerinin belirlenen gelişim alanları takım çalışması, bilgi paylaşımı, iş birliği kavramı ile yaşayarak öğrenme metotları kullanılarak geliştirildi.
  • Tüm katılımcılarımız takımlar halinde birlikte çalıştılar.
  • Doğru ve etkili bir planlama yaparak bilgi paylaşımı ve kaynak yönetimini gerçekleştirerek zorlu görevde ‘’Birlikte hareket etmeyi’’ deneyimle içselleştirdiler.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.