Çalışan Memnuniyeti ve Bağlılığı Araştırma/ Eğitim İhtiyaç Analizi Çalışması

İş ortağımız olan yabancı ölçekli firma tarımsal çözümlerin tasarımını, üretimini ve dağıtımını yapmaktadır. Türkiye operasyonunda başlatılması planlanan eğitim projeleri öncesinde çalışanları kuruma olan memnuniyetini ve bağlılığını ölçerek iyileştirme süreçlerini kurgulamış; ardından da araştırma sonucunda çıkan eğitim ihtiyacını doğru kişiye doğru eğitimi vermek amacıyla eğitim ihtiyaç analizi çalışmasını online portalımız üzerinden gerçekleştirmiştir.

Proje, önce çalışanın kuruma bağlılığını görmek ve kendi temel eğitim ihtiyaçlarını “doğru kişiye doğru eğitim gerçekleştirmek” amacıyla kurgulanmıştır.

Proje Bilgisi

  • İnsan Kaynakları ekibi tarafından araştırmaya katılacak kişilerin listesi kurumumuz ile paylaşıldı.
  • Online anket gönderimleri bir günde tamamlandı ve on beş iş gününde katılımcılar tarafından dolduruldu.
  • Derlenen çalışma rapor haline getirildi ve farklı seviyelerdeki katılımcılarla odak grup çalışmaları yapılarak paylaşıldı ve çözüm önerileri alındı.
  • Alınması gereken aksiyonlar odak grup toplantılarında aktarıldı.
  • Çalışan Memnuniyeti Araştırması sonunda çıkan eğitim ihtiyaçlarının doğru departman ve kişiye göre planlanması için “Eğitim İhtiyaç Analizi” çalışması yapıldı.
  • Çıkan sonuçlar İnsan Kaynakları yönetimine raporlandı ve eğitim planlamaları yapıldı.

 

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.



Departman Bazlı Performans Gelişim Projesi

İş ortağımız, alanında Türkiye’nin lideri olmanın yanı sıra kendi sektöründe Avrupa’da da başarılara imza atmış; kendi teknolojisini üreten, geliştirdiği ürün ve hizmet çözümleri ile müşteri ihtiyaçlarına yön veren bir markadır. Rekabet gücü, uluslararası deneyim, zengin ürün çeşitliliği, uzman çalışanları, güçlü Ar-Ge ve yalın üretim altyapısı ile hizmet çıtasını günbegün yükseltmektedir.

Planlana eğitim projeleri İnsan Kaynakları tarafından belirlenen ihtiyaçlar doğrultusunda departman bazında performanslarını geliştirmeye yönelik bir proje ile çerçevelenmiştir.

Proje Bilgisi

  • İnsan Kaynakları yöneticilerinin talepleri doğrultusunda çerçeve eğitim içerikleri belirlenerek firma ile paylaşılmıştır
  • Eğitim danışmanları ile yapılan görüşmeler neticesinde içerikler detaylandırılarak firma yöneticilerine sunulmuş ve onayları alınmıştır
  • Eğitimler yüksek memnuniyet oranında tamamlanarak eğitimler esnasında gözlemlenen ihtiyaçlar belirtilmiştir
  • Eğitim sonunda raporlar hazırlanarak İnsan Kaynakları Yönetimine sunulmuştur

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.



Performans Gelişimi Projesi

Dünya çapında önde gelen otomobil firmaları için yenilikçi motor ve transmisyon pompaları ve toz metal bileşenleri üreten teknoloji odaklı bir otomotiv tedarikçisi ve global lider olan firma, yenilikçi ve güvenilir parçaları ve ürünleri üretmek için alanının en iyisidir.

Proje Bilgisi

  • Yaşamımızın her aşamasında söz konusu olan ikna ve iknanın ön koşulu olan etkileme konusunda tüm çalışanlarını geliştirmek isteyen firmamız için eğitim programları belirledik.
  • Katılımcılar bu süreçte, değer merkezli birey olmanın etkilemedeki önemini, İknanın önündeki engelleri, beynin özelliklerini, iknanın psikolojisini ve Nöropazarlama metodolojisini öğrendiler.
  • Öğrendiklerinin ne kadarını nasıl kullanacaklarını ise hazırladıkları eğitim gazetesi, söz ağacı ve grup çalışmaları ile gösterdiler.
  • Eğitim sonunda İnsan Kaynaklarına yazılan raporda gelişim süreci ve tüm katılımcıların tek tek gelişim alanları paylaşıldı. Kişilerin eğitim sonrası aldıkları aksiyon planları takip edildi.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.



Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Projesi

115 yıldan uzun geçmişiyle Fransa kökenli uluslararası bir kuruluştur. 128 ülkede faaliyet gösteren grup, üç farklı marka adı altında üretilen ve satılan özel otomobiller ve ticari araçlar üretir. Dünya genelinde 4. büyük otomobil üreticisi olan şirketin tüm dünyada 120.000'den fazla çalışanı bulunmaktadır.

Proje Bilgisi

  • Şirket, 2015 yılında Global olarak tüm Dünya’da başlayan “Mükemmel Müşteri Memnuniyeti” projesi için her ülkede, projeyi gerçekleştirebilecek uluslar arası bir Eğitim Danışmanlık şirketi arayışına girmiştir. Bu noktada “Müşteri Deneyimi” projelerini yürütmüş, otomotiv sektöründe ve lüks segmentte farklı markalara eğitim ve danışmanlık hizmeti veren, tecrübeli danışmanları ile projeyi Global platformda sürdürebilecek firmalar ile görüşmelerini gerçekleştirmiştir. Görüşmeler sonrasında her eğitmen tarafından demo sunumlar gerçekleştirilmiş ve Global projenin Türkiye bacağında PDR International ile anlaşma imzalanmıştır.
  • Fransa Global’den gelen “Mükemmel Müşteri Memnuniyeti” projesinin tüm dökümanları Türkçe ’ye çevrilmiştir. Eğitmenlerimizin bayi ziyaretleri, iç workshopları, eğitim ve üst yönetim ekipleri ile gerçekleştirdikleri toplantılar sonrasında akış Türkiye’ye özel uyarlanmıştır. Proje de yer alan 3 danışmanımız Fransa’ya giderek 2 günlük programın demosunu tüm Dünya’dan gelen iç eğitmenlere gerçekleştirmiştir.
  • Program içeriğine dair öneriler ve referanslar sonrasında Türkiye’nin desteğiyle, projenin Romanya’da da belirlenen firma ile gerçekleştirilmesi anlaşması yapılmıştır.
  • 2015-2016-2017 ve 2018 yılında Türkiye’de, PDR International tarafından 142 günün üzerinde, 720’ den fazla çalışanın 2 modülden oluşan 4 günlük ”Mükemmel Müşteri Memnuniyeti” programları tamamlanmıştır.
  • Programlar öncesinde bayi ziyaretleri gerçekleştirilmiş, müşteri memnuniyeti anket sonuçları, araç satış rakamları ve şebekenin gelişim alanlarına göre uygulama ve örnekler eğitim programına entegre edilmiştir.
  • Satış Müdürleri, Satış Danışmanları, Servis Müdürleri, Servis Danışmaları, Yol Yardım, Müşteri Hizmetleri ve Teknisyen ekipleri için gerçekleştirilen proje sonuçları, memnuniyet oranları her yıl belirlene hedefler doğrultusunda ölçümlenmektedir.
  • Projenin yıllar itibariyle sahadaki ve müşteri memnuniyetindeki artış oranları da göz önünde bulundurularak, 2019 yılı itibariyle Türkiye’ye özel olarak program 3 gün olarak revize edilmiş ve tüm şebeke çalışanlarına gerçekleştirilmeye devam etmektedir.
  •  

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.



Postabaşı Gelişim Projesi

Müşterimiz, Türkiye'de iki ayrı fabrika ile üretim yapan ve uzun yıllardır devam eden geniş bir satış ağına sahip otomotiv sektörünün önde gelen kuruluşlarındandır. Binek, hafif ticari, minibüs, otobüs ve kamyon satışlarında gerek iç satış gerekse ihracat alanlarında şampiyon olan müşterimiz; Avrupa'da son üç yıldır en hızlı büyüyen ülkesi konumunda olan Türkiye'ye yatırımlarına özel bir önem vermektedir. Müşterimiz, bu başarısını sürekli gelişmeye açık yapısı ve çalışanlarının mesleki / teknik ve insani beceriler konularındaki eğitimler ile destekliyor. 2008 yılından bugüne kadar PDR International ile birlikte gerçekleştirilen mavi yakalı ilk kademe yöneticilerin "yönetsel becerilerini geliştirme" programı halen uygulanmaktadır.

Proje Bilgisi

  • Projenin başında gelişim alanları ve davranışsal hedefler belirlendi, her bir alanın gelişiminin nasıl ölçüleceğine ve nasıl takip edileceğine karar verildi.
  • Bu analizlerin sonucunda planlanan eğitim programlarının her biri analizlerin sonuçlarına ve gelişmesi gereken alanlara odaklandı.
  • Her biri iki günden oluşan toplam üç modül tasarlandı.
  • Her bir modülün arasında bir kısa anket / çalışma /proje ödevi veya birebir geribildirim seansı planlandı.
  • Modüllerin sonunda katılımcıların kendi gelişimleri için belirledikleri aksiyon planlarının gerçekleşmesini ve hayata geçmesini desteklemek için takip günleri gerçekleştirildi.
  • Proje süresinde öncelikle İnsan Kaynakları olmak üzere yöneticiler ile aktif bilgi paylaşımı yapıldı.
  • Mavi yakalı ilk kademe yöneticilerin "yönetsel becerilerini geliştirme" projesi 2008 yılının son çeyreğinde planlandı tasarlandı ve 2009 yılının ilk çeyreğinde hayata geçirildi. O zamandan günümüze yeni gruplar eklenerek başarı ile devam ediyor.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.



Bayi ve Bölge Satış Yöneticileri Programı

Özgürlüğün ve ekonomik gelişimin anahtarı olan modern ulaşım çözümleri geliştirmek üzere, dünyada kuruluşu 1889 yılına dayanan firma, Türk Lastik pazarına; otomobil, kamyonet, ağır vasıta, tarım, iş makinası ve forklift lastikleri dağıtımı yapmak üzere; 1996 yılında girmiştir. Bilinirliğini, Türkiye pazarındaki uzun süreli varlığına ve ürünlerinin kalitesine borçlu olan firma, kendisine güvenen 300'ü aşkın bayi ağı sayesinde her geçen gün daha fazla sayıda kullanıcıya ulaşmaktadır.

Projenin amacı, Türkiye’nin farklı bölgelerinde yer alan geniş bayi ağında sorumlu Bölge Satış Yöneticilerinin satış süreçlerinde iletişim ve müzakere becerilerini gözden geçirmeleri, gelişmiş ve gelişime açık yönlerini kendi vakaları üzerinden karşılıklı bilgi paylaşımı yaparak değerlendirmektir.

Proje Bilgisi

  • Kurum kendi içinde yaptıkları global ölçümleme modeli ile hedef kitlenin ihtiyaçlarını belirlemiştir
  • Eğitime katılacak olan, firmanın belirlediği farklı bölgelerde görev yapan kişilerle, telefon üzerinden saha ihtiyaç analiz çalışması yapılmıştır
  • Saha görüşmesi sonrasında oluşturulan nihai içerik Akademi Yöneticileri ve eğitim danışmanları ile yapılan toplantılar neticesinde nihai haline getirilere sunulmuştur
  • Eğitim sonunda raporlar hazırlanarak kişilerin gelişmiş ve gelişime açık noktaları firmaya raporlanmıştır.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.



Satış Akademisi Projesi

Otomotiv sektöründe, Türkiye'nin ve dünyanın en iyi servis hizmetini veren ve Türk Otomotiv Sektörü'nde ilk 5'inci sırada yer almayı hedefleyen, sektörün önde gelen markalarından ve distribütörlerinden biri olan müşterimiz, tüm Türkiye çapındaki yetkili satıcıları ISO 9001 Kalite Belgesi'ne sahip olan ilk ve tek markadır. 2009 yılında kurum ile yaptığımız görüşmeler sonrasında bayi teşkilatında görev yapan satış ve satış sonrası hizmetler çalışanları için uzun soluklu, ölçülebilen ve takip edilebilen bir sistem oluşturulması hedeflendi. Personel devir hızının azaltılması, ekiplerin mevcut performanslarının ölçümlenerek, hedeflenen noktaya getirilmesi amaçlandı. Yapılan saha çalışmaları, gizli müşteri uygulamaları sonrasında kuruma özel bir Akademi planı oluşturuldu. Akademi programı çerçevesinde 2009 yılından beri satış, kişisel gelişim ve yönetim konularında eğitim ve gelişim programları tasarlanmaktadır.

Proje Bilgisi

  • 450 kişilik satış ekibinin kurumun belirlediği kriterler doğrultusunda mevcut durumları ve gelişim alanları yapılan envanterler ile ölçümlendi.
  • Ölçümleme sonrasında 'Bronz- Gümüş- Altın' olarak seviyelendirilen tüm ekibin eğitimleri 3 yıllık Akademi planı çerçevesinde tasarlandı.
  • Tüm Satış ve Satış Sonrası Hizmet ekiplerinin performans kriterleri tekrar belirlendi. Bu doğrultuda yıl içinde aldıkları eğitimler, gizli müşteri sonuçları, eğitimler öncesi ve sonrasında aldıkları testlerin sonuçları KPI skorlarını belirlemek adına kullanıldı.
  • Satış ve SSH süreçlerinin belirlenmesi için seçilen bayilerde saha çalışmaları yapıldı.
  • Her bir eğitim sonrasında katılımcının performansını yansıtan "kişisel karneler" hazırlandı ve yöneticiler ile paylaşıldı.
  • Gizli müşteri sonuçlarında çıkan gelişim alanlarına özel workshop programları tasarlandı ve gerçekleştirildi.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.



Yetkinlik Gelişim Projesi

Merkezi yurtdışında bulunan, dünyanın en büyük ağır ticari araç ve dizel motor üreticilerinden biri olan bir grup şirketidir.

1927'de kurulan şirket, açık olup 100.000'den fazla çalışan istihdam etmektedir.
Dünya çapında 19 ülkede bulunan üretim tesisleri ile 190'dan fazla ülkeye ürünlerini satmaktadır.

Kaliteli ürün, kaliteli servis ilkesi ile yola çıkan şirket, güvenlik ve çevreye duyarlılık konusunda da sektöründe öncü olmaktadır.

Proje Bilgisi

  • Şirketin Türkiye operasyonunda yer alan Üst Düzey Yönetici, Ara Kademe Yönetici, Orta Kademe Yönetici, Uzman ve Uzman Yardımcısı pozisyonlarında görev yapan kişilere, kurumun globalde belirlediği kriterler doğrultusunda, gelişim alanlarını kendilerinin belirlediği ölçümleme çalışması yapıldı.
  • Ölçümleme sonrasında, global platformda online ve lokal platformda sınıf eğitimi olarak verilecek eğitim başlıkları belirlendi ve kişilerden bunun onayları alındı.
  • Projede görev yapacak eğitim danışmanları ile saha çalışmaları yapılarak eğitim içerikleri tasarlandı.
  • Ölçümleme ve saha çalışmaları neticesinde nihai içerikler kurumua özel tasarlandı.
  • Her bir eğitim sonrasında katılımcının performansının da özet olarak paylaşıldığı eğitim raporları hazırlandı.
  • PDR LMS portalı üzerinden eğitim bazında konular belirlenerek takip sistemi oluşturuldu.
  • Katılımcılarla 3-6-9 aylık periyotlar halinde makale paylaşımları yapıldı.

 

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.



Müşteri Memnuniyeti Araştırması

Almanya'nın önde gelen sigorta gruplarından biri olan firma asıl ilgi alanı olan inşaat risklerinde pazar lideri konumundadır.

Proje Bilgisi

  • Alanında lider olan firma sahip olduğu müşterilerinin verdikleri hizmetlerden ne kadar memnun olduğunu detaylı bir analiz çalışması ile tespit etmek istedi.
  • Memnuniyeti ölçmek istedikleri konu başlıkları firma yetkilileri ile birlikte belirlendi.
  • Her bir başlık için etkili sorular hazırlandı.
  • İletişim bilgileri verilen tüm müşteriler ile anketler paylaşıldı.
  • Anket cevaplama süresi tamamlandıktan sonra hazırladığımı detaylı araştırma raporu şirket yetkilileri ile paylaşıldı.
  • Bu raporda hem korunması gereken yüksek memnuniyet sahibi alanlar hem de iyileştirilmesi gereken düşük memnuniyete sahip alanlar net bir şekilde paylaşıldı.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.




Liderlik Gelişimi Projesi

Türkiye’de sofra camı üretimiyle 20 yıldır sektörde inovatif ve teknoloji odaklı bir rol üstlenen firma toplam 300 bin metrekarelik alan üzerine kurulu iki üretim tesisi ve İstanbul’da satış ve pazarlama ofisi ile birlikte 2.000 kişiye istihdam sağlıyor. Türkiye’nin her noktasına ulaşan güçlü bir satış ve dağıtım ağına sahip firmanın yenilikçi ve özgün cam tasarımları, dünyada başta Fransa, İspanya ve İran olmak üzere, Brezilya’dan Çin ve Filipinler’e kadar 130 farklı ülkeye ihraç ediliyor. Firma, cam üretimi ile ilgili araştırma ve geliştirme faaliyetlerini bünyesinde 2001 yılında kurduğu “fabrika içinde fabrika” olarak nitelendirilen Teknopark’ta gerçekleştiriyor. İnovasyon odaklı Teknopark, alanında kendi üretim teknolojisini oluşturan dünyadaki 3 firmadan biridir.

Proje amacı, Orta ve üst düzey yöneticiler; iletişim, yöneticilik ve koçluk becerilerini geliştirmek ve etkin koçluk yöntemleri kullanarak bireysel ve ekip olarak başarılarını pekiştirmelerini sağlamak amacıyla tasarlanmıştır. Temelde koçluk alan kişilerin (danışanların) "Değişimlerini kolaylaştırmak, performanslarını arttırmak ve işten alınan doyumlarını yükseltmek" hedeflendi. 

Proje Bilgisi:

  • Birebir Koçluk kendi ve çalışanlarının performanslarını artırmak için gerekli koçluk bakış açısını ve becerileri edinmek isteyen üst ve orta düzey yöneticiler için dizayn edildi.
  • Kurum içerisinde; süreç hakkında genel bilgi verildi ve danışana yönelik üzerinde çalışılması düşünülen kişisel yetkinlik hedeflerinin belirlenmesine yönelik ön toplantı yapıldı.
  • Toplantıda tespit edilen hedefler doğrultusunda (max. 3 hedef) süreçlerin başlayacağı tarihler belirlendi. Müteakiben birebir koçluk seanslarına başlandı.
  • Son seansta her bir katılımcı için (danışan-koç) birlikte genel kapanış değerlendirmesinin yapıldı, sonuç değerlendirme raporu danışan tarafından hazırlandı ve paylaşıldı.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.




Müşteri Odaklı Hizmet Gelişim Programı

1998 yılında İstanbul'da kurulan firma vize başvurularının kabulü ve değerlendirilmesi ile ilgili destek hizmetleri alanında uzmanlaşmıştır. Almanya Dışişleri Bakanlığı tarafından Ankara, İstanbul ve İzmir’de, İtalya Dışişleri Bakanlığı tarafından da İstanbul’da vize hizmetlerinin sağlanması için yetkili tek resmi kurum olan firma tüm çalışanlarının eğitim ihtiyaçlarını işin gerektirdiği ya da yapılan değerlendirmeler sonucunda operasyonun gelişmesi ve öğrenen bir yapıya sahip olabilmesi için saptayarak güncel eğitim ve programlar ile desteklemektedir.

Program amacı,  firmada farklı kademede görev yapan çalışanların müşteriler ile temaslarında kurumun hizmet vaadini yerine getirmesi için gereken yaklaşım ve becerilere kazanmasıdır.

Proje Bilgisi:

  • Kurum kendi içinde yaptığı ihtiyaç analiz çalışması sonrasında çalışanlarının eğitim ihtiyaçlarını belirlemiştir
  • Belirlenen eğitim ihtiyaçları hakkında PDR International ile toplantı yapılarak firmadan bekledikleri davranışsal hedefler alınmıştır
  • Yetkinlikler ve davranışsal göstergeler sonrasında eğitim başlıkları belirlenerek eğitim danışmanları tarafından içerikler oluşturulmuş; firma tarafından verilen vakalar konular arasına yerleştirilmiştir
  • Firma ile nihai içerikler paylaşılmış; alınan onay neticesinde içerikler son haline getirilerek sunulmuştur
  • Eğitim sonunda raporlar hazırlanarak kişilerin gelişmiş ve gelişime açık noktaları firmaya raporlanmıştır.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.




Kurumsal Gelişim Projesi

Türkiye’nin büyük gruplarından birinin çatı firması olarak kurulmuş ve lüks perakende alanında hizmet vermekte olan bir kurumdur. Mobilya, ev tekstil, ev aksesuar, lüks marka giyim gibi farklı yabancı markları çatısı altında barındırmaktadır.

Proje Yönetici seviyesi ve çalışan seviyesi olarak 2 farklı kademe çalışanları için planlanmıştır. Çalışanlar için, mağaza içinde ekip iletişimi ve müşteri ile satış süreçlerinin iletişiminin yönetimi olarak ele alınmıştır. Yönetici tarafında ise hem mağazada ekip yönetimi hem de mağazaya gelen müşteri yönetimini desteklemek amacıyla içerikler dizayn edilmiştir.

Proje Bilgisi

  • Belirlenen mağazalarda gizli müşteri olarak saha ziyaretleri gerçekleştirilmiştir.
  • Saha ziyaretleri sonucunda eğitimlerin içerikleri revize edilerek mağaza yöneticilerinin katılımı ile demo sunum yapılmıştır.
  • Mağaza çalışanlarından belirlenen grupla odak grup çalışması yapılarak beklentiler netleştirilmiştir.
  • Eğitim sonunda raporlar hazırlanarak kişilerin gelişmiş ve gelişime açık noktaları firmaya raporlanmıştır.

Ölçme ve Değerlendirme Araçlarımız ile ilgili detaylı bilgi için http://www.pdrinternational.com.tr/pages?name=our-assessment-and-evaluation-tools linkini tıklayın.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.




Müşteri Deneyimi Yönetimi Projesi

Müşterimiz uluslararası perakende devi, 60 ülkede 1300 mağaza ve 12000 satış noktası ile hizmet veriyor, yenilikçi temaları ile her gün Türkiye’nin dört bir yanında müşterilerini mağazalarında ağırlıyor.

İşbirliğimiz 2016 yılında başladı ve halen başarıyla devam ediyor.

Mağaza müdür ve müdür yardımcılarının katılımı ile müşteri deneyimi-mutlu müşteri-mutlu çalışan üçgeninde özel tasarım bir deneyim yolculuğu hazırladık.

Bilgi, tecrübe ve yeni deneyimleri doğal bir öğrenme ortamı yaratarak harmanladık, markanın DNA’sında bulunan öğreti ve yaklaşımları her günün müşteri deneyimine aktarabilmek ve müşterinin her zaman ilk tercihi olmak için bizlere düşenleri konuştuk, nasıl hayata geçirebileceğimizi paylaşıp deneyimlerimizi çoğalttık.

Tüm mağaza yönetim ekibinin katılımı ile iki yıl üst üste gerçekleştirilen “müşteri deneyimi yönetimi” programının takiben yönetsel becerileri desteklemek için hazırladığımız iki modülden oluşan programımız ile projeye devam ettik.

 

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.




Müşteri Deneyimi Projesi

Müşterimiz, Türkiye'de gıda dışı perakende sektörünün önde gelen gruplarından olup, Nisan 2012 itibariyle bugün Türkiye'nin 28 ilinde 38 çok katlı, 14 konsept mağaza, 13 Outlet Mağazası ile faaliyetini sürdürmektedir. Türkiye'de perakende alanında ilklerin uygulayıcısı olan müşterimiz; koşulsuz müşteri mutluluğu yaklaşımını 3000'e yakın çalışanıyla müşterisi ile buluşturmaktadır. Müşterimiz bu çerçevede 2012 yılında müşteri deneyimini desteklemek amacıyla müşteri ilişkileri ve sorunlu durumlar ile etkin şekilde başa çıkma konuları üzerinde odaklanan eğitim ve gelişim programlarında çözüm ortağı olarak PDR International'ı seçti.

Proje Bilgisi

  • Tüm mağazalardaki Müşteri İlişkileri Yönetmenlerinin ve Takım Liderlerinin katılımı ile gerçekleşen bu program adanmış bir danışman grubu tarafından ön analizlerin ve müşteri geribildirimlerinin de analize dâhil edildiği bir sürecin sonunda özel olarak tasarlandı ve gruplar halinde tekrarlandı.
  • Gelişim projesinin ilk iki adımında araştırma ve tanımlama çalışmaları yapıldı.
  • Müşteri deneyimini mükemmelleştirmeye ve zorlu durumlarla etkili şekilde başa çıkmaya yönelik bir çalışma ve eğitim programı hazırlandı.
  • Tüm mağazalardaki müşteri ilişkileri yöneticileri ve takım liderlerinin katılımı ile gerçekleşen programlar öncesinde belirlenen müşteriler ile birebir yapılan görüşmeler sonunda hazırlanan vaka ve senaryo çalışmaları eğitim akışına değer kattı.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.




Hasta Hizmetleri Gelişim Projesi

Müşterimiz, 1995 yılından bu yana Türkiye'de hastanecilik alanında faaliyet gösteriyor ve 15 hastane, 2 Hastane Kompleksi ve 2 Tıp Merkezi ile toplam 19 hizmet merkezinde 9000 çalışan ile hastane sektöründe ülkemizin önde gelen kuruluşlarındandır. Kalite prensipleri gereği hasta ve hasta yakını memnuniyetini en üst seviyede tutma çabasını çalışanlarının her düzeyde eğitim programları ve danışmanlık hizmetleri ile destekleyerek sürdürmektedir. PDR International çözüm ortaklığında gerçekleştirilen, Hasta Hizmetleri ve Hemşirelik Hizmetleri çalışan ve yöneticileri başta olmak üzere tüm çalışanların katıldığı projenin amacı, hasta ve hasta yakını memnuniyetini artırmak, zorlu durumlarla başa çıkmak için çalışanlara pratik ve hemen uygulanabilir araçlar sağlamak ve hastanenin hizmet kriterlerinin tüm çalışanlarca en etkin şekilde uygulanmasını desteklemek olarak belirlendi.

Proje Bilgisi

  • Ön çalışması adanmış bir danışman grubu tarafından yapılan bu projede zaman zaman "gizli müşteri" adımları da gerçekleştirildi. Bu sayede eğitim etkinliği ölçümünü de içine alan proje yapılandırıldı.
  • Hastanenin devamlılık arz eden çalışma döngüsü nedeniyle uzun süreli eğitim programlarına katılmaları mümkün olmayan çalışanlar için her hafta ½ günlük programlar ve 4 ay süren bir gelişim projesi yapılandırıldı.
  • Her katılımcının her modül sonunda aksiyon planlarını yöneticisi ile paylaştığı bir takip mekanizması da projenin içine yerleştirildi ve böylece öğrenilenlerin kısa zamanda hayata geçirilmesi için küçük ama etkili bir teşvik adımı yaratılmış oldu.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.




Çalışan Memnuniyeti ve Bağlılığı Anketi Çalışması

1977 yılında beri tekstil sektöründe faaliyet gösteren firma, Türkiye operasyonundaki 3 fabrikası ile aylık 800.000 adet üretim kapasitesine sahip olup birçok dünyaca ünlü markanın üreticiliğini yürütmektedir.

Projenin amacı, 3.000’in üzerinde çalışanlarının şirkete olan bağlılık seviyelerini ölçmek, memnun oldukları ve gelişmesini bekledikleri konuların önem düzeyine göre ortaya çıkması sonucu aksiyon planları oluşturmaktır.

Proje Bilgisi

  • 4 farklı lokasyondaki mavi ve beyaz yaka çalışanlar için ayrı soru setleri hazırlandı, firmanın onayına sunuldu.
  • Mutabakat sağlanması sonucu beyaz yaka çalışanlara online, mavi yaka çalışanlara ise her bir lokasyonda dağıt & topla tekniği ile anketler uygulandı.
  • Tüm anketler analiz edilerek her bir başlık için raporlar hazırlandı ve firmayla paylaşıldı.

Ölçme ve Değerlendirme Araçlarımız ile ilgili detaylı bilgi almak için http://www.pdrinternational.com.tr/pages?name=our-assessment-and-evaluation-tools linkini tıklayın. 

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.