Sigorta

Performans Gelişimi Projesi

2013 yılında, bireysel emeklilik sisteminin güvenli ve etkin biçimde işletilmesini sağlamak amacıyla kurulmuş olan şirket hem kamu hem de özel ortaklık çerçevesinde faaliyetlerini sürdürmektedir.

Sektör gereği kendi alanlarında çok sayıda eğitim alan kurum 2019 itibariyle kişisel gelişim yılı ilan etmiş ve çalışanları da bu doğrultuda destekleme kararı almıştır. Bireylerarası ve kurum içi iletişim önemine değinen kurum ile öncelikli olarak, performans gelişimi kapsamında, iletişim ve davranışsal konuları kapsayan eğitimlerle başlanmış olup; sonraki modüllerde de destekleyici programlar ile devam edilmiştir. Programlarımız yüksek memnuniyet oranı ile sürdürülmektedir.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.



Performans Gelişimi Projesi

Kurumumuz risk, emeklilik ve sağlık konularında profesyonel hizmetler sunan bir firmadır. Dünya çapında 120 ülkede 50.000 çalışanımızla birlikte veri ve analitiğin yardımıyla müşterilerimizin performanslarını iyileştirerek ve sağladığımız öngörülerle kırılganlıklarını azaltacak güçlü sonuçlar sunarız.

Kurumumuz, kurumumuzun Türkiye’deki şirketidir ve 1995 yılında kurulmuştur. Kurumumuz, sigorta ve reasürans brokerliği ile risk yönetimi ve danışmanlığı konularında Türkiye’de faaliyet gösteren lider bir kuruluştur.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.



Performans Gelişimi Projesi

1990 yılında "Türkiye'nin ilk hayat sigortası şirketi" olarak faaliyete başladık. Halka açık ilk emeklilik şirketi olarak, hayat sigortaları ve bireysel emeklilik sistemi toplamında Türkiye’nin en büyük fon yaratan şirketi olmanın gururunu yaşıyoruz.

 

İstanbul’da bulunan genel müdürlüğümüz, İstanbul, Ankara, Adana, Bursa, İzmir, Kocaeli, Antalya ve Trabzon’da bulunan bölge satış müdürlüklerimiz, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'ndeki şubemiz, direkt satış ekibimiz ve sayısı 250'ye yaklaşan acentemizle, gelecek beklentilerinize ve bugünkü koşullarınıza en uygun bireysel emeklilik ve sigorta ürünlerini değerli müşterilerimizle buluşturmaya ilk günkü heyecanımızla devam ediyoruz.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.



Çalışan Performansını Geliştirme Projesi

İş ortağımız, Türkiye’nin ilk ulusal sigorta şirketi olup; yangın, nakliyat, kaza mühendislik, tarım, hukuksal koruma, ferdi kaza, sağlık ve kredi alanlarında faaliyet göstermektedir. Ürün yaratma, teknoloji, kendini yenileme, toplumsal sorumlulukta sektörünce öncü bir şirkettir.

Planlan eğitim projesinin amacı, farklı seviyelerde görev yapan tüm şirket çalışanlarının, yapılan ihtiyaç analiz çalışması sonrasında çıkan eğitim ihtiyaçlarına göre belirlenen gelişim alanlarında desteklemek. 

Proje Bilgisi

  • Kurum içi yapılan eğitim ihtiyaç analiz çalışması sonrasında seviyeler göre eğitim ihtiyaçları belirlendi
  • Çıkartılan eğitim bazında davranışsal hedefler PDR ile paylaşıldı
  • Bunun doğrultusunda eğitim içerikleri hazırlandı ve eğitim birimine sunuldu
  • Gelen onayın ardından eğitim danışmanları ile toplantılar yapıldı ve içerikler nihai haine getirildi
  • Eğitimler yüksek memnuniyet oranında tamamlanarak eğitimler esnasında gözlemlenen ihtiyaçlar belirtilmiştir
  • Eğitim sonunda raporlar hazırlanarak İnsan Kaynakları Yönetimine sunulmuştur

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.



Yöneticiler için Stratejik Düşünme ve Planlama Programları Projesi

İş ortağımız, 25 yıldır, Türkiye’de insanlara yardım etmek ve müşterilerinin ihtiyaçlarına özel çözümler sunmak üzere, güçlü hizmet ağı ve global tecrübesi ile müşterilerinin ihtiyaçlarına göre uyarlanabilir hizmetler geliştirmektedir. Yılın 365 günü, 7 gün, 24 saat, otomotiv, yol yardım, konut destek, sağlık & yaşam, seyahat & eğlence gibi arklı konularda çağrı merkezi özel asistans çözümleri sunmaktadır.

Planlanan eğitim projesinin amacı, kurumda direktör düzeyinde görev yapan kişilerin, ekiplerini ve şirketi yönetirken beş yıllık stratejik yol planlarını geliştirmelerine yönelik gerekli ipuçlarının paylaşılmasıdır.

Proje Bilgisi

  • İlgili departmanların eğitime katılacak olan direktörleri ve İnsan Kaynakları ekibiyle beklentilerin netleştirilmesi amacıyla odak grup toplantısı yapıldı
  • Katılımcıların yanı sıra ekiplerinin de yöneticilerden beklentilerini içeren anket gerçekleştirildi
  • Amacımız yöneticilerin ve ekiplerinin aynı yöne bakması ve kurum stratejilerini karşılıklı netleştirmesi ve mutabık kalması idi
  • Eğitimler yüksek memnuniyet oranında tamamlanarak eğitimler esnasında gözlemlenen ihtiyaçlar belirtilmiştir
  • Eğitim sonunda raporlar hazırlanarak İnsan Kaynakları Yönetimine sunulmuştur

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.



Müşteri Memnuniyeti Araştırması

Almanya'nın önde gelen sigorta gruplarından biri olan firma asıl ilgi alanı olan inşaat risklerinde pazar lideri konumundadır.

Proje Bilgisi

  • Alanında lider olan firma sahip olduğu müşterilerinin verdikleri hizmetlerden ne kadar memnun olduğunu detaylı bir analiz çalışması ile tespit etmek istedi.
  • Memnuniyeti ölçmek istedikleri konu başlıkları firma yetkilileri ile birlikte belirlendi.
  • Her bir başlık için etkili sorular hazırlandı.
  • İletişim bilgileri verilen tüm müşteriler ile anketler paylaşıldı.
  • Anket cevaplama süresi tamamlandıktan sonra hazırladığımı detaylı araştırma raporu şirket yetkilileri ile paylaşıldı.
  • Bu raporda hem korunması gereken yüksek memnuniyet sahibi alanlar hem de iyileştirilmesi gereken düşük memnuniyete sahip alanlar net bir şekilde paylaşıldı.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.



Yönetici Geliştirme Projesi

Müşterimiz, Türkiye'de banka sigortacılığının lideri, risk değerlendirme uzmanı, uluslararası bir sigorta şirketidir. Avrupa'nın 8 ülkesinde 22.000 çalışanıyla faaliyet gösteren dünyanın en büyük sigorta ortaklıklarından Achmea'nın üyesi olup hayat sigortacılığı dışında sigortacılığın tüm branşlarında faaliyet göstermektedir. Sektöründe ilk 9 şirket arasında yer alan müşterimizin 2011 yılı Pazar payı % 5,06'dır. PDR Group 2010 ve 2011 yılları boyunca birlikte çalıştığı kurum ile "Yönetmenlerin Gelişim Projesini" hayata geçirdi. Müşterimiz 2 yıl sürecek olan Yönetmenlerin Gelişim Projesi'nde PDR International'ı çözüm ortağı olarak seçti.

Proje Bilgisi

  • Her bir katılımcı için; "Duygusal Zeka Ölçümleme Anketi” 360 derece olarak gerçekleştirildi. Rapor sonuçları üzerinden birebir geribildirim aldığı seanslar sonrasında kişisel gelişim formları birlikte doldurularak hazırlandı.
  • Bu analizlerin sonucunda oluşturulan program içeriklerinin her biri ölçümleme sonuçlarına ve gelişmesi gereken alanlara odaklandı.
  • Programların ardından her yönetmenin kendi gelişim planı doğrultusunda aksiyon takip planlarının gerçekleştirilmesi ve hayata geçmesini desteklemek için takip günleri düzenlendi.
  • Eğitim sonrasında 3-4 kişilik küçük gruplar ile gerçekleşen bu aksiyon takip günleri sırasında paylaşılanların beceriye ve projeye dönüşmesi sağlandı.
  • Proje başında, ortasında ve sonunda tüm orta ve üst kademe yöneticiler ile toplu ve birebir toplantılar yapıldı. Projenin ilerleyişi ve kendilerine bağlı yönetmenlerin gelişimi konusunda net bilgi ve öneriler paylaşıldı.
  • Proje; senenin sonunda "Duygusal Zeka Ölçümleme Anketi” ve birebir geribildirim toplantıları ile başarıyla tamamlandı.

 

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.