Danışmanlık

Performans Gelişimi Projesi

Kurum global bir endüstriyel denetim ve sertifikasyon hizmetleri sağlayıcısı olan global şirket bünyesinde faaliyetlerini sürdürmektedir. 140 yılı aşkın bir geçmişe sahip olan ve 65 ülkede faaliyet gösteren kurum 1999 yılından bu yana ürün güvenliği testleri ve belgelendirme, sistem belgelendirme, yüksek standartlarla hizmet sunmak konularında çalışmaktadır.

Kurum içi yapılan analiz sonucunda, çalışan performansını yükseltmek konsepti çerçevesinde programlar gerçekleştirilmiş ve yüksek memnuniyet oranı ile tamamlanmıştır.

 

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.



Performans Gelişimi Projesi

Kurumumuz 1986 yılında kurulmuştur! Yolculuk yapanlara seyahat desteği sağlamak ve onlara yol yardım hizmetleri vermek maksadıyla Türkiye’de kurulmuş ilk destek şirketidir. O zamandan beri kurumumuz, yüksek müşteri ve ortak memnuniyetiyle seyahat sağlık endüstrisinde üstün kaliteli ve tatminkâr hizmetler vermiş ve sonuçlar almıştır.

Düşünce yapımızın en temel özünde müşterimiz vardır. İster sağlık desteği alanında olsun ister yol yardım hizmetleri alanında olsun, bunların her bir adımı boyunca hemen hemen sınırsız seçim imkanıyla olabilecek en geniş çeşitliliği, yüksek bir kaliteli hizmet seviyesini ve mümkün olan en iyi deneyimi sunuyoruz.

“Türkiye’de yaygın bir ağ” olma amacımız, bize ve ekibimize mükemmel bir hizmeti garanti etmek konusunda her gün rehber olmaktadır ve başarının, müşterilere ve değişik iş ortaklarına mümkün olan en iyi ürün ve hizmetleri sunmakla çok yakından ilişkili olduğunu biliyoruz.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.



Takım Performansı Gelişim Projesi

Üç kuşak geriye giden genel hukuk amaçlı avukatlık bürosu olan firma 1912 senesinde İstanbul’da kurulmuştur. Esas olarak ticaret hukuku ile ilgili konularda faaliyet gösteren büro, yıllar içinde fikri ve sınai mülkiyet sektörüne kayarak bu alanın gelişmesine öncülük etmiştir.

Proje Bilgisi

  • Katılımcıların takım olarak hareket etme, birlikte karar alma ve aksiyona geçebilme konusunda ihtiyaçlarına istinaden simülasyon oyunu tasarlandı.
  • Verdikleri kararların sistemin bütününde nasıl etkileri olduğunu gördüler.
  • Birimler arası (kendi fonksiyonları) dışında yardımlaşmanın önemini ve değerini anladılar.
  • Yeniliklere açık olmanın önemini ve kazandırabileceklerini fark ettiler.
  • Sağlıklı karar alma sürecinin; sağlıklı veri elde etme ve verileri iyi değerlendirmeden geçtiğini gördüler.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.



Etkin ve Güvenli İletişim Projesi

Müşterimiz uluslararası bir danışmanlık firması, Türkiye’nin en büyük kurumlarına vergi ve finans alanında danışmanlık ve denetim hizmeti veriyor, bünyesinde junior ve senior danışmanlar var ve 2011 yılından bu yana birlikte çalışıyoruz.

Projenin amacı müşteri ofisinde çalışan danışmanların Kurumun hizmet ve profesyonel yaklaşım sözü çerçevesinde “etkili iletişim ve güven oluşturma” ve “etki yaratma ve güvenli davranış” konularında desteklenmesi olarak sade bir şekilde tanımlanabilir.

Kurumun Y kuşağı ağırlıklı danışmanları için özel olarak hazırladığımız ve etkileşimli örnekler, vaka ve senaryo çalışmaları ile geribildirim adımlarından oluşacak şekilde özel olarak tasarladığımız bu gelişim paketi tüm katılımcıların büyük beğenisi ile ve her yıl yeni eklenen grupların katılımı ile devam ediyor.

Odaklandığımız bilgi ve beceriler katılımcılarımızın günlük hayatlarında karşılaştıkları durumlardan esinleniyor ve sürekli güncelleniyor. Amacımız müşterileri ile yaşadıkları iletişim ortamlarını hem güven ve etki oluşturmaya hem de profesyonel iletişim ve güvenli davranış yaklaşımını doğru ve etkili kullanmaya dönük destekleyici becerileri geliştirmek.

Proje 2014’ten bu yana katılımcılarımızdan gelen yorum ve öneriler çerçevesinde yenilenerek, zenginleşerek ve büyük beğeni ile devam ediyor.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.



Müşteri Odaklı Hizmet Gelişim Programı

1998 yılında İstanbul'da kurulan firma vize başvurularının kabulü ve değerlendirilmesi ile ilgili destek hizmetleri alanında uzmanlaşmıştır. Almanya Dışişleri Bakanlığı tarafından Ankara, İstanbul ve İzmir’de, İtalya Dışişleri Bakanlığı tarafından da İstanbul’da vize hizmetlerinin sağlanması için yetkili tek resmi kurum olan firma tüm çalışanlarının eğitim ihtiyaçlarını işin gerektirdiği ya da yapılan değerlendirmeler sonucunda operasyonun gelişmesi ve öğrenen bir yapıya sahip olabilmesi için saptayarak güncel eğitim ve programlar ile desteklemektedir.

Program amacı,  firmada farklı kademede görev yapan çalışanların müşteriler ile temaslarında kurumun hizmet vaadini yerine getirmesi için gereken yaklaşım ve becerilere kazanmasıdır.

Proje Bilgisi:

  • Kurum kendi içinde yaptığı ihtiyaç analiz çalışması sonrasında çalışanlarının eğitim ihtiyaçlarını belirlemiştir
  • Belirlenen eğitim ihtiyaçları hakkında PDR International ile toplantı yapılarak firmadan bekledikleri davranışsal hedefler alınmıştır
  • Yetkinlikler ve davranışsal göstergeler sonrasında eğitim başlıkları belirlenerek eğitim danışmanları tarafından içerikler oluşturulmuş; firma tarafından verilen vakalar konular arasına yerleştirilmiştir
  • Firma ile nihai içerikler paylaşılmış; alınan onay neticesinde içerikler son haline getirilerek sunulmuştur
  • Eğitim sonunda raporlar hazırlanarak kişilerin gelişmiş ve gelişime açık noktaları firmaya raporlanmıştır.

İlgili eğitimleri incelemek için tıklayın.