Program Hakkında:

Eğitimimizin amacı; satış temsilcilerinin ve yöneticilerinin, müşterilerinin bakış açılarını daha iyi analiz ederek onları tanımalarına yardımcı olmak, kendi firmalarını ve ürünlerini göz önünde bulundurarak özellik-fayda ilişkisine odaklanmalarına destek olmak ve müşteri ihtiyaçlarına yönelik stratejiler geliştirmelerini sağlamaktır.

Kazanımlarınız:

  • Kendilerini müşterinin yerine koymayı ve satış sürecine müşterinin gözünden bakmayı öğrenirler
  • Müşterilerin asıl ihtiyaçlarının ne olduğunu ve buna bağlı olarak satın alma kararlarını nasıl verdiklerini anlarlar
  • Satın alma süreçlerinde müşteriyi etkileyecek faktörleri belirler ve etkin iletişim kurabilirler
  • Özellik-fayda ilişkisine bağlı olarak müşterinin ihtiyacına yönelik ürün-hizmet sunmanın önemini fark edecekler
  • Müşterilerini etkileme ve ikna konusunda farkındalık sağlarlar

Hedef Kitle: Satış ekipleri ve yöneticileri

Süre: 1 gün yüz-yüze ya da on-line seçeneğiyle

Program Başlıkları:

  • Müşteri Odaklılık Nedir?
  • Müşterimizi Ne Kadar İyi Tanıyoruz?
  • Müşterinin Satın Alma Süreçleri
  • Müşterim Ne Zaman Karar Verir?
  • Müşterimin Satın Alma Nedenini Biliyor muyum?
  • Bariyerler ve İtirazlar Neler Olabilir?
  • Müşteri Odaklı Satış
  • Müşterimin Satın Almasında Motivasyon Etkeni
  • Satış Sinyalleri
  • Kişisel Aksiyon Planı

Bütünleşik Eğitim Metodolojisi: Programlarımız öncesi, sırası ve sonrasında katılımcılarımız ile ön-test, makale, video linkleri, son-test ve kitap önerileri paylaşılmaktadır. Proje bazlı süreçlerde, LMS portalımız veya Mobil Akademimiz üzerinden kişi bazında gelişim süreci takip edilebilmektedir.

Program Dökümanı: Program sonrası kişilere eğitimlerde anlatılan konuların özetini içeren katılımcı rehberi on-line olarak gönderilmektedir.

Program Stili:

Programın beklentilerinizi tam olarak karşılayabilmesine yönelik içerik ve süre seçiminizi kolayca yapabilmeniz için her modülde katılımcıların edinecekleri beceri, yetkinlik ve davranış değişikliklerini detaylarıyla paylaşabiliriz. Bu konuda lütfen bizimle info@pdrinternational.com.tr e-posta adresinden temasa geçin.

Program, diğer tüm PDR Group şirketlerinin eğitimleri gibi 4 Aşamalı Kirkpatrick Eğitim Ölçümleme Modeli çerçevesinde hazırlanmıştır.

Satış Gelişimi eğitimlerine dönmek için lütfen tıklayınız.