Program Hakkında:

Bu program, perakende sektöründe çalışan satış ekiplerinin mağaza içinde müşterileri ile iletişim sürecini en etkin şekilde yönetmelerini, müşterilerinin ilgilerini çekebilmelerini, ikna etme ve etkileme konusunda farkındalıklarını arttırmayı ve müşteri sadakati sağlayabilmeleri için iyi bir deneyim yaşatmayı öğrenmelerini sağlayacaktır. Program müşteri ile yüz yüze iletişim gerektiren kişilere özel olarak tasarlanmıştır.

Kazanımlarınız:

  • Perakende satış felsefesinin önemini ve kendisinin katkısını anlayacak
  • Mağazada müşteri ile iletişimin önemini, farklı iletişim tarzlarını, bu tarzların diğerlerini nasıl etkilediğini anlayacak
  • Mağazanın genel görünümünün ve ürünlerin sunumunun, müşteri ve satın alma kararı üzerindeki etkilerini fark edecek
  • Müşterinin satın alma faktörlerini anlayıp, onu nasıl motive edebileceğini öğrenecek,
  • Farklı satış dinamiklerini öğrenecek
  • Satış sürecinde olası itirazlarla başa çıkmayı ve satış kapama teknikleri hakkında bilgi sahibi olacak,
  • Müşteride sadakat yaratacak izlenim sergilemeyi öğrenecekler

Katılımcı Grubu: Perakende satış ekipleri ve yöneticileri

Süre: 2 gün yüz-yüze ya da on-line seçeneğiyle

Program Başlıkları:

  • Perakende Satışın Önemi ve Bizim Katkımız
  • Satıcının Zihinsel Davranış Faktörleri
  • Mağazanın Genel Görünümü
  • Mağazadan Satış Süreçleri
  • “Müşteri Yaklaşımı” İletişim Modeli
  • Müşterinin Satın Almasını Etkileyen Faktörler ve Motivatörler
  • Satışta İtirazları Karşılamak ve Kapanışa Gitmek
  • Mağazadan Memnun Ayrılış
  • Müşteri Sadakati ve Deneyimi Yaratabilmek

Bütünleşik Eğitim Metodolojisi: Programlarımız öncesi, sırası ve sonrasında katılımcılarımız ile ön-test, makale, video linkleri, son-test ve kitap önerileri paylaşılmaktadır. Proje bazlı süreçlerde, LMS portalımız veya Mobil Akademimiz üzerinden kişi bazında gelişim süreci takip edilebilmektedir.

Program Dökümanı: Program sonrası kişilere eğitimlerde anlatılan konuların özetini içeren katılımcı rehberi on-line olarak gönderilmektedir.

Program Stili:

Programın beklentilerinizi tam olarak karşılayabilmesine yönelik içerik ve süre seçiminizi kolayca yapabilmeniz için her modülde katılımcıların edinecekleri beceri, yetkinlik ve davranış değişikliklerini detaylarıyla paylaşabiliriz. Bu konuda lütfen bizimle info@pdrinternational.com.tr e-posta adresinden temasa geçin.

Program, diğer tüm PDR Group şirketlerinin eğitimleri gibi 4 Aşamalı Kirkpatrick Eğitim Ölçümleme Modeli çerçevesinde hazırlanmıştır..

Satış Gelişimi eğitimlerine dönmek için lütfen tıklayınız.