Program Hakkında: 

Kurumunuzun imajını oluşturan ilk temas noktası telefondur. Kurumsal bir iletişimin nabzı, masasında telefon bulunan tüm parmak ucu elemanlarınızda atar.

Kuruma müşterilerin ve paydaşların ulaştığı her temas noktasında aynı kurumsal duruş beklenir. Temas noktası ve bu kanalda kurulan iletişim başarılı bir tatla bitmez ise tüm çabalar boşa çıkar. Telefonda iletişim kuran kişi oluşturulmaya çalışılan tüm kurum kültürünü ezip geçmiş, birkaç dakika içinde harcamış olur.

Kurumsal telefon kültürü eğitiminde kurumunuza özel telefon kültürü kılavuzu oluşturulur. Hedeflerinize göre profesyonel telefon görüşmelerinin yolu aktarılır.

Katılımcı Grubu: Kurumda telefon ile görüşen her çalışan

Süre: 1 gün yüz-yüze ya da on-line seçeneğiyle

Program Başlıkları:

Müşteriyi Anlamak

  • Arayanın beklentisini anlamak
  • Olumlu ilk izlenim yaratmak
  • Arayanı etkin dinlemek

Telefonda Güvenli Duruş

  • Telefondaki iletişim araçlarımız
  • Telefonda sesin önemi
  • Arayanın algısını yönetmek

İletişimi Destekleyen İfadeler

  • Telefonda olumsuz sözcükler
  • Müşteriye güven veren ifadeler
  • Telefonda isim kullanımı

Bütünleşik Eğitim Metodolojisi: Programlarımız öncesi, sırası ve sonrasında katılımcılarımız ile ön-test, makale, video linkleri, son-test ve kitap önerileri paylaşılmaktadır. Proje bazlı süreçlerde, LMS portalımız veya Mobil Akademimiz üzerinden kişi bazında gelişim süreci takip edilebilmektedir.

Program Dökümanı: Program sonrası kişilere eğitimlerde anlatılan konuların özetini içeren katılımcı rehberi on-line olarak gönderilmektedir.

Program Stili:

Programın beklentilerinizi tam olarak karşılayabilmesine yönelik içerik ve süre seçiminizi kolayca yapabilmeniz için her modülde katılımcıların edinecekleri beceri, yetkinlik ve davranış değişikliklerini detaylarıyla paylaşabiliriz. Bu konuda lütfen bizimle info@pdrinternational.com.tr e-posta adresinden temasa geçin.

Program, diğer tüm PDR Group şirketlerinin eğitimleri gibi 4 Aşamalı Kirkpatrick Eğitim Ölçümleme Modeli çerçevesinde hazırlanmıştır.

Hizmet Gelişimi eğitimlerine dönmek için lütfen tıklayınız.