Eğitim Hakkında: 

Arayan herkesi şirketinize yakışan bir kültürle karşılıyor musunuz?

Kolay gibi görünen ilk karşılama şirketinizin ilk izlenimini oluşturan ilk anlardır.

Tüketici için kurum adına temas kurduğu herkes kurumun sesidir. Şirket telefonunuzun ilk çaldığı andan itibaren arayan kişi şirketinizi kurumun kimliği ile özleştirir. Birçok kurum satış, reklam, pazarlama aşamalarında imajlarının doğru algılanması için büyük bir özen göstermektedir. Kurumlar tüm bu süreçte adeta tüketiciye bir söz vermektedir.  Tüketici şirket ile kurduğu her temasta bu sözün tutulmasını bekler ve sözünü tutan kuruma bağlı kalmaya devam etmektedir.

Kurum telefonunuzun ilk çaldığı andan itibaren profesyonel cevaplanması için gerekli tüm aşamaları aktarıyoruz.

Hedef Kitle: Santral / Sekreter ve şirket telefonunuzu karşılayan herkes.

Süre: 1 Gün

Program Sonrası Takip

  • Kurum Kültürü Kılavuzu
  • Yönetici Takip Kılavuzu*

*Ekibin yöneticileri için tasarlanmış eğitimi takip yöntemlerini içerir.

1 günlük programın akışı ve içindeki modüller aşağıdaki gibidir:

Telefonda Kurumsal İmaj

  • Bir iletişim aracı olarak telefon
  • Telefonda kurumsal imaj
  • Olumlu ilk izlenim yaratmak

Müşteriyi Anlamak

  • Arayanın beklentisini anlamak
  • Arayanı etkin dinlemek

Kurumun Sesi

  • Telefonda sesin önemi
  • Ses-diksiyon

İletişimi Destekleyen İfadeler

  • Telefonda olumsuz sözcükler
  • Müşteriye güven veren ifadeler
  • Telefonda isim kullanımı

Profesyonel Telefon Trafiği Yönetimi

  • Bürokratik top çevirme
  • Arayanı askıda bırakmak
  • Bekletme kuralları

Program, diğer tüm PDR Group şirketlerinin eğitimleri gibi 4 Aşamalı Kirkpatrick Eğitim Ölçümleme Modeli çerçevesinde hazırlanmıştır.

Markalaşmış Kurum Kültürü eğitimlerine dönmek için lütfen tıklayınız.