Program Hakkında: 

Arayan herkesi şirketinize yakışan bir kültürle karşılıyor musunuz?

Kolay gibi görünen ilk karşılama şirketinizin ilk izlenimini oluşturan ilk anlardır.

Tüketici için kurum adına temas kurduğu herkes kurumun sesidir. Şirket telefonunuzun ilk çaldığı andan itibaren arayan kişi şirketinizi kurumun kimliği ile özleştirir. Birçok kurum satış, reklam, pazarlama aşamalarında imajlarının doğru algılanması için büyük bir özen göstermektedir. Kurumlar tüm bu süreçte adeta tüketiciye bir söz vermektedir.  Tüketici şirket ile kurduğu her temasta bu sözün tutulmasını bekler ve sözünü tutan kuruma bağlı kalmaya devam etmektedir.

Kurum telefonunuzun ilk çaldığı andan itibaren profesyonel cevaplanması için gerekli tüm aşamaları aktarıyoruz.

Katılımcı Grubu: Santral / Sekreter ve şirket telefonunuzu karşılayan herkes.

Süre: 1 gün yüz-yüze ya da on-line seçeneğiyle

Program Başlıkları:

Telefonda Kurumsal İmaj

  • Bir iletişim aracı olarak telefon
  • Telefonda kurumsal imaj
  • Olumlu ilk izlenim yaratmak

Müşteriyi Anlamak

  • Arayanın beklentisini anlamak
  • Arayanı etkin dinlemek

Kurumun Sesi

  • Telefonda sesin önemi
  • Ses-diksiyon

İletişimi Destekleyen İfadeler

  • Telefonda olumsuz sözcükler
  • Müşteriye güven veren ifadeler
  • Telefonda isim kullanımı

Profesyonel Telefon Trafiği Yönetimi

  • Bürokratik top çevirme
  • Arayanı askıda bırakmak
  • Bekletme kuralları

Bütünleşik Eğitim Metodolojisi: Programlarımız öncesi, sırası ve sonrasında katılımcılarımız ile ön-test, makale, video linkleri, son-test ve kitap önerileri paylaşılmaktadır. Proje bazlı süreçlerde, LMS portalımız veya Mobil Akademimiz üzerinden kişi bazında gelişim süreci takip edilebilmektedir.

Program Dökümanı: Program sonrası kişilere eğitimlerde anlatılan konuların özetini içeren katılımcı rehberi on-line olarak gönderilmektedir.

Program Stili:

Programın beklentilerinizi tam olarak karşılayabilmesine yönelik içerik ve süre seçiminizi kolayca yapabilmeniz için her modülde katılımcıların edinecekleri beceri, yetkinlik ve davranış değişikliklerini detaylarıyla paylaşabiliriz. Bu konuda lütfen bizimle info@pdrinternational.com.tr e-posta adresinden temasa geçin.

Program, diğer tüm PDR Group şirketlerinin eğitimleri gibi 4 Aşamalı Kirkpatrick Eğitim Ölçümleme Modeli çerçevesinde hazırlanmıştır.

Hizmet Gelişimi eğitimlerine dönmek için lütfen tıklayınız.