Program Hakkında: 

Kurumların varlıklarını sürdürebilmeleri için tahsilat yapabilmeleri hayati önemdedir.

Tahsilatı yapılamamış bir satış gerçekleşmemiş demektir. Bununla birlikte yeni satış gerçekleşmemesi de tek başına tahsilat yapmayı anlamsızlaştıracaktır.

Şirketlerin tahsilat süreçlerinde sadece borç hatırlatmaktan ileri gitmek ama aynı zamanda müşteri ile köprüleri yakmadan sonuca ulaşabilmek kritik öneme sahiptir.

Bu eğitimde tahsilat yapılırken çoğu zaman unutulan bir noktayı odağa alıyoruz; borçlu da olsalar onlar hala müşterilerimiz ve müşterimiz olarak kalmalarını istiyoruz. Ayrıca ceplerine giren ilk tutarı bizlerle paylaşmaları için ikna ediyoruz.

Katılımcı Grubu: Telefonda tahsilat yapan inbound ve outbound müşteri temsilcileri 

Süre: 2 gün yüz-yüze ya da on-line seçeneğiyle

Program Başlıkları:

Telefonda Tahsilata Giriş

  • Kurum adına tahsilat yapmak nedir? Ne değildir?
  • Tahsilat neden önemlidir?
  • Tahsilat yaparken kurumsal sorumluluklarımız nelerdir?

Tahsilatta Kritik Başarı Faktörleri

  • Tahsilatta kritik başarı faktörleri
  • Telefonda tahsilatın önündeki engeller ve çözümleri

Başarılı Tahsilat İçin Görüşme Öncesi Hazırlık

  • Hedef odaklı çalışmak
  • Görüşme öncesi hazırlık / açılış cümlesi
  • Ödeme yapacak kişiye ulaşabilmek

Telefonda Tahsilat İçin Etkin İletişim

  • Dinleme çeşitleri ve empatik dinlemenin önemi
  • Doğru sorularla görüşmeye hakim olabilmek
  • Telefonda doğru tavır sergileyebilmek
  • Güvenli duruşun önemi

Tahsilatta İkna ve İtiraz Yönetimi

  • İkna nedir?
  • İkna kuralları tahsilatta nasıl kullanılır?
  • Ödemenin faydasını ön plana çıkarabilmek
  • Tahsilat sürecinde itiraz ne anlama gelir?
  • İtirazlarla başa çıkma teknikleri

Tahsilatı Kapama

Bütünleşik Eğitim Metodolojisi: Programlarımız öncesi, sırası ve sonrasında katılımcılarımız ile ön-test, makale, video linkleri, son-test ve kitap önerileri paylaşılmaktadır. Proje bazlı süreçlerde, LMS portalımız veya Mobil Akademimiz üzerinden kişi bazında gelişim süreci takip edilebilmektedir.

Program Dökümanı: Program sonrası kişilere eğitimlerde anlatılan konuların özetini içeren katılımcı rehberi on-line olarak gönderilmektedir.

Program Stili:

Programın beklentilerinizi tam olarak karşılayabilmesine yönelik içerik ve süre seçiminizi kolayca yapabilmeniz için her modülde katılımcıların edinecekleri beceri, yetkinlik ve davranış değişikliklerini detaylarıyla paylaşabiliriz. Bu konuda lütfen bizimle info@pdrinternational.com.tr e-posta adresinden temasa geçin.

Program, diğer tüm PDR Group şirketlerinin eğitimleri gibi 4 Aşamalı Kirkpatrick Eğitim Ölçümleme Modeli çerçevesinde hazırlanmıştır.

Hizmet Gelişimi eğitimlerine dönmek için lütfen tıklayınız.