Eğitim Hakkında:

Önce telefonda randevuya kendini ikna et…

Nasıl GERÇEKLEŞTİREBİLECEĞİNİ düşünmeye başla…

Telefonda satışın tekniklerini anlatmak kadar eğitimde katılımcıları düşünmeye de ikna etmek gereklidir. Telefonda ikna etmek kişinin kendisini görüşmeye katması, karşısındaki kişiyi tanıması, ikna için çaba harcaması ve devamlı kendini geliştirmesi ile mümkündür.

21 yıldır verdiğimiz eğitimlerde, birçok ürünün satış formüllerini birlikte geliştirdik. İlk önce herkesi başarısını arttıran satışlar olabileceğine ikna ettik. Yaratıcılıklarını kullanmaları ve kendilerini geliştirmeleri için formüller verdik. Hazır reçeteler yerine balık tutmayı öğrettik. Ürünler değişse de kendilerini geliştirebilecekleri alanları gösterdik. Şimdi sizin ekipleriniz için eğitimi tasarlayacak, deneyimlerimizle yoğuracağız.

Hedef Kitle: Telefonda tahsilat yapan inbound ve outbound müşteri temsilcileri 

Süre: 1 Gün

Eğitim Sonrası Takip

  • 5 Okuma / Tartışma Vakası
  • Destekleyici Reçeteler
  • Yönetici Takip Kılavuzu*

*Ekibin yöneticileri için tasarlanmış eğitimi takip yöntemlerini içerir.

1 günlük programın akışı ve içindeki modüller aşağıdaki gibidir:

Telefonda Kritik Başarı Faktörleri

  • Kurum adına tahsilat yapmak nedir? Ne değildir?
  • Tahsilat neden önemlidir?
  • Tahsilat yaparken kurumsal sorumluluklarımız nelerdir?

Sesin Önemi

  • Sesin daha etkin kullanımına yönelik bilgiler ve pratik öneriler
  • Uygulama

Randevuya İkna Etme

  • Dinleme ve dinlemeye ikna etme
  • Karar mekanizmasına nüfuz etme
  • Randevu için ikna cümleleri

Görüşme Takibi

  • Randevu araması sonrası takip
  • Yazılı iletişimde randevu alma

Görüşmeyi Kapama

  • Randevu alınamaz ise ne yapmalı
  • Takip araması

Program, diğer tüm PDR Group şirketlerinin eğitimleri gibi 4 Aşamalı Kirkpatrick Eğitim Ölçümleme Modeli çerçevesinde hazırlanmıştır.

Markalaşmış Kurum Kültürü eğitimlerine dönmek için lütfen tıklayınız.