Program Hakkında:

Yüz yüze satış daha kolay diyorsanız telefonda satışın rahatlığı ile daha tanışmamışsınız…

Nasıl GERÇEKLEŞTİREBİLECEĞİNİ düşünmeye başla…

Telefonda satışın tekniklerini anlatmak kadar eğitimde katılımcıları düşünmeye de ikna etmek gereklidir. Telefonda ikna etmek kişinin kendisini görüşmeye katması, karşısındaki kişiyi tanıması, ikna için çaba harcaması ve devamlı kendini geliştirmesi ile mümkündür.

21 yıldır verdiğimiz eğitimlerde, birçok ürünün satış formüllerini birlikte geliştirdik. İlk önce herkesi başarısını arttıran satışlar olabileceğine ikna ettik. Yaratıcılıklarını kullanmaları ve kendilerini geliştirmeleri için formüller verdik. Hazır reçeteler yerine balık tutmayı öğrettik. Ürünler değişse de kendilerini geliştirebilecekleri alanları gösterdik. Şimdi sizin ekipleriniz için eğitimi tasarlayacak, deneyimlerimizle yoğuracağız.

Katılımcı Grubu: Telefonda tahsilat yapan inbound ve outbound müşteri temsilcileri 

Süre: 2 gün yüz-yüze ya da on-line seçeneğiyle

Program Başlıkları:

Telefonda Profesyonel Satışın Tanımı

  • Açılışta dinlemeye ikna etmek/ilgi çekmek
  • Olumsuzluk çemberi
  • Olumsuzluğun boyutları

Telefonda Kritik Başarı Faktörleri

  • Kazanma eşiği
  • Olumlu zihinsel tutum
  • Satış performansını arttıran teknikler

İnsanlar Telefonda Neden Satın Alır?

  • Satın alma faktörleri
  • Özellik/fayda ilişkisi
  • Müşteri tiplerine göre satış taktikleri

İtirazlarla Başa Çıkma

  • Gerçekte müşteri neye itiraz eder?
  • İtiraz türleri
  • İtiraz karşılama yöntemleri

Satış Kapama Yöntemleri

  • Satış kapama nedir ve neden önemlidir?
  • Satış kapamada dirençle karşılaşmak
  • Çoğu satışçı neden satış kapama aşamasında kaçar?
  • Etkili satış kapama teknikleri

Bütünleşik Eğitim Metodolojisi: Programlarımız öncesi, sırası ve sonrasında katılımcılarımız ile ön-test, makale, video linkleri, son-test ve kitap önerileri paylaşılmaktadır. Proje bazlı süreçlerde, LMS portalımız veya Mobil Akademimiz üzerinden kişi bazında gelişim süreci takip edilebilmektedir.

Program Dökümanı: Program sonrası kişilere eğitimlerde anlatılan konuların özetini içeren katılımcı rehberi on-line olarak gönderilmektedir.

Program Stili:

Programın beklentilerinizi tam olarak karşılayabilmesine yönelik içerik ve süre seçiminizi kolayca yapabilmeniz için her modülde katılımcıların edinecekleri beceri, yetkinlik ve davranış değişikliklerini detaylarıyla paylaşabiliriz. Bu konuda lütfen bizimle info@pdrinternational.com.tr e-posta adresinden temasa geçin.

Program, diğer tüm PDR Group şirketlerinin eğitimleri gibi 4 Aşamalı Kirkpatrick Eğitim Ölçümleme Modeli çerçevesinde hazırlanmıştır.

Hizmet Gelişimi eğitimlerine dönmek için lütfen tıklayınız.