Eğitim Hakkında:

Yüz yüze satış daha kolay diyorsanız telefonda satışın rahatlığı ile daha tanışmamışsınız…

Nasıl GERÇEKLEŞTİREBİLECEĞİNİ düşünmeye başla…

Telefonda satışın tekniklerini anlatmak kadar eğitimde katılımcıları düşünmeye de ikna etmek gereklidir. Telefonda ikna etmek kişinin kendisini görüşmeye katması, karşısındaki kişiyi tanıması, ikna için çaba harcaması ve devamlı kendini geliştirmesi ile mümkündür.

21 yıldır verdiğimiz eğitimlerde, birçok ürünün satış formüllerini birlikte geliştirdik. İlk önce herkesi başarısını arttıran satışlar olabileceğine ikna ettik. Yaratıcılıklarını kullanmaları ve kendilerini geliştirmeleri için formüller verdik. Hazır reçeteler yerine balık tutmayı öğrettik. Ürünler değişse de kendilerini geliştirebilecekleri alanları gösterdik. Şimdi sizin ekipleriniz için eğitimi tasarlayacak, deneyimlerimizle yoğuracağız.

Hedef Kitle: Telefonda tahsilat yapan inbound ve outbound müşteri temsilcileri 

Süre: 2 Gün

Eğitim Sonrası Takip

  • 5 Okuma / Tartışma Vakası
  • Destekleyici Reçeteler
  • Yönetici Takip Kılavuzu*

*Ekibin yöneticileri için tasarlanmış eğitimi takip yöntemlerini içerir.

2 günlük programın akışı ve içindeki modüller aşağıdaki gibidir:

Telefonda Profesyonel Satışın Tanımı

  • Açılışta dinlemeye ikna etmek/ilgi çekmek
  • Olumsuzluk çemberi
  • Olumsuzluğun boyutları

Telefonda Kritik Başarı Faktörleri

  • Kazanma eşiği
  • Olumlu zihinsel tutum
  • Satış performansını arttıran teknikler

İnsanlar Telefonda Neden Satın Alır?

  • Satın alma faktörleri
  • Özellik/fayda ilişkisi
  • Müşteri tiplerine göre satış taktikleri

İtirazlarla Başa Çıkma

  • Gerçekte müşteri neye itiraz eder?
  • İtiraz türleri
  • İtiraz karşılama yöntemleri

Satış Kapama Yöntemleri

  • Satış kapama nedir ve neden önemlidir?
  • Satış kapamada dirençle karşılaşmak
  • Çoğu satışçı neden satış kapama aşamasında kaçar?
  • Etkili satış kapama teknikleri

Program, diğer tüm PDR Group şirketlerinin eğitimleri gibi 4 Aşamalı Kirkpatrick Eğitim Ölçümleme Modeli çerçevesinde hazırlanmıştır.

Markalaşmış Kurum Kültürü eğitimlerine dönmek için lütfen tıklayınız.