Eğitim Hakkında:

Bir kişiyi %100 ikna etmek için görüşmeyi nasıl yaparsınız?

Telefonda müşteriyi ikna etmek için karşınızdakinin zihnine ulaşmanız, zihne giriş noktasını doğru tahmin etmeniz ve doğru şekilde ilerlemeniz gerekir. Bunu sağlayabilmek için hap bilgilerden ziyade biraz insan psikolojisini bilmek ve hamlelerini doğru kullanmak için ikna yöntemleri üzerinde çalışmak gerekiyor.

İkna eğitimlerinde teorik bilgi aktarmak yerine uygulamalı ve gelişimi destekleyen bir süreçte takipli bir metodoloji uygulamayı tercih ediyoruz. Bu eğitimi tamamladığımız kurumlarda hem tahsilatını gerçekleştiren hem de müşteriyi memnun eden görüşmeler gerçekleştirilmesini sağlıyoruz.

Hedef Kitle: Telefonda ikna görüşmesi yapan tüm birimlerin müşteri temsilcileri

Süre: 2 Gün

Eğitim Sonrası Takip

  • 5 Okuma / Tartışma Vakası
  • Destekleyici Reçeteler
  • Yönetici Takip Kılavuzu*

*Ekibin yöneticileri için tasarlanmış eğitimi takip yöntemlerini içerir.

2 günlük programın akışı ve içindeki modüller aşağıdaki gibidir:

İkna Nedir?

  • İkna gücünüzü değerlendirin
  • İkna ve tarihçesi
  • Hedef zihin işleyişi

Telefonda İknanın Kritik Aşamaları

  • İknaya girişin kritik başarı faktörleri
  • Başlangıç cümleleri

İknaya Giriş – Uyum Sağlamak

  • Uyum sağlama
  • Davranış farklılıkları
  • Telefonda farklılıkları yönetmek

Telefonda İkna Engelleri

  • Özellik-fayda ilişkisi
  • Paradigmalar

Etkili İkna Kuralları

  • Hikayeleştirme
  • Karşılıkta Bulunma
  • Adanmışlık
  • Otorite ve Sosyal Kanıt
  • Benzerlik, Azlık ve Aciliyet

Program, diğer tüm PDR Group şirketlerinin eğitimleri gibi 4 Aşamalı Kirkpatrick Eğitim Ölçümleme Modeli çerçevesinde hazırlanmıştır.

Markalaşmış Kurum Kültürü eğitimlerine dönmek için lütfen tıklayınız.