Program Hakkında:

Bir kişiyi %100 ikna etmek için görüşmeyi nasıl yaparsınız?

Telefonda müşteriyi ikna etmek için karşınızdakinin zihnine ulaşmanız, zihne giriş noktasını doğru tahmin etmeniz ve doğru şekilde ilerlemeniz gerekir. Bunu sağlayabilmek için hap bilgilerden ziyade biraz insan psikolojisini bilmek ve hamlelerini doğru kullanmak için ikna yöntemleri üzerinde çalışmak gerekiyor.

İkna eğitimlerinde teorik bilgi aktarmak yerine uygulamalı ve gelişimi destekleyen bir süreçte takipli bir metodoloji uygulamayı tercih ediyoruz. Bu eğitimi tamamladığımız kurumlarda hem tahsilatını gerçekleştiren hem de müşteriyi memnun eden görüşmeler gerçekleştirilmesini sağlıyoruz.

Katılımcı Grubu: Telefonda ikna görüşmesi yapan tüm birimlerin müşteri temsilcileri

Süre: 2 gün yüz-yüze ya da on-line seçeneğiyle

Program Başlıkları:

İkna Nedir?

  • İkna gücünüzü değerlendirin
  • İkna ve tarihçesi
  • Hedef zihin işleyişi

Telefonda İknanın Kritik Aşamaları

  • İknaya girişin kritik başarı faktörleri
  • Başlangıç cümleleri

İknaya Giriş – Uyum Sağlamak

  • Uyum sağlama
  • Davranış farklılıkları
  • Telefonda farklılıkları yönetmek

Telefonda İkna Engelleri

  • Özellik-fayda ilişkisi
  • Paradigmalar

Etkili İkna Kuralları

  • Hikayeleştirme
  • Karşılıkta Bulunma
  • Adanmışlık
  • Otorite ve Sosyal Kanıt
  • Benzerlik, Azlık ve Aciliyet

Bütünleşik Eğitim Metodolojisi: Programlarımız öncesi, sırası ve sonrasında katılımcılarımız ile ön-test, makale, video linkleri, son-test ve kitap önerileri paylaşılmaktadır. Proje bazlı süreçlerde, LMS portalımız veya Mobil Akademimiz üzerinden kişi bazında gelişim süreci takip edilebilmektedir.

Program Dökümanı: Program sonrası kişilere eğitimlerde anlatılan konuların özetini içeren katılımcı rehberi on-line olarak gönderilmektedir.

Program Stili:

Programın beklentilerinizi tam olarak karşılayabilmesine yönelik içerik ve süre seçiminizi kolayca yapabilmeniz için her modülde katılımcıların edinecekleri beceri, yetkinlik ve davranış değişikliklerini detaylarıyla paylaşabiliriz. Bu konuda lütfen bizimle info@pdrinternational.com.tr e-posta adresinden temasa geçin.

Program, diğer tüm PDR Group şirketlerinin eğitimleri gibi 4 Aşamalı Kirkpatrick Eğitim Ölçümleme Modeli çerçevesinde hazırlanmıştır.

Hizmet Gelişimi eğitimlerine dönmek için lütfen tıklayınız.