Program Hakkında:

Müşteriye hizmet verirken doğru Türkçe kullanımı kurum imajınızı ve kişisel kalitenizi belirliyor.

Kurum adına yapılan yazışmalar ister iç, ister dış yazışmalar olsun hem dilbilgisi hem de tavır bakımından profesyonellik gerektiriyor. Verilen hizmetin kalitesini belirleyen sadece sonuca gidiş hızınız değil aynı zamanda süreç içinde kurduğunuz yazılı iletişimin kalitesi olarak da karşımıza çıkıyor .Bu nedenle; “Yazı Diline Ruh Katmak” eğitiminde hem e-posta kurallarını doğru öğreterek kurumun iç ve dış iletişim kalitesini yükseltmenize yardımcı oluyoruz, hem de doğru Türkçe kullanımını destekleyecek bir yaklaşımla anlatımınızı berraklaştırıp, yazıların anlam kazanmasını sağlıyoruz.

Sosyal medya ve temsil yazışmalarının da dinamikleri ile uygulamalı ve sonrasında ölçümlediğimiz bir süreci tasarlıyoruz.

Katılımcı Grubu: Müşteri ile yazışma yapan tüm müşteri temsilcileri

Süre: 1 gün yüz-yüze ya da on-line seçeneğiyle

Program Başlıkları:

Yazılı İletişimin Kritik Başarı Faktörleri

Yazılı İletişimde Müşteriyi Anlamak

  • Doğru okuma ve analiz
  • Ana mesaj belirleme

Yazı Dilinde Müşteriyi Dinlemek

  • Doğru dinleme mesajları

Yazı Dilinde Müşteriye Güven Vermek

İletişimi Destekleyen Yazılı İletişim Cümleleri

  • Uygulamalar

Bütünleşik Eğitim Metodolojisi: Programlarımız öncesi, sırası ve sonrasında katılımcılarımız ile ön-test, makale, video linkleri, son-test ve kitap önerileri paylaşılmaktadır. Proje bazlı süreçlerde, LMS portalımız veya Mobil Akademimiz üzerinden kişi bazında gelişim süreci takip edilebilmektedir.

Program Dökümanı: Program sonrası kişilere eğitimlerde anlatılan konuların özetini içeren katılımcı rehberi on-line olarak gönderilmektedir.

Program Stili:

Programın beklentilerinizi tam olarak karşılayabilmesine yönelik içerik ve süre seçiminizi kolayca yapabilmeniz için her modülde katılımcıların edinecekleri beceri, yetkinlik ve davranış değişikliklerini detaylarıyla paylaşabiliriz. Bu konuda lütfen bizimle info@pdrinternational.com.tr e-posta adresinden temasa geçin.

Program, diğer tüm PDR Group şirketlerinin eğitimleri gibi 4 Aşamalı Kirkpatrick Eğitim Ölçümleme Modeli çerçevesinde hazırlanmıştır.

Hizmet Gelişimi eğitimlerine dönmek için lütfen tıklayınız.