Program Hakkında:

Bu programın amacı, en az 3 yıl tecrübeli satış profesyonellerinin bir satış sürecinde izlemeleri gereken adımlar konusunda farkındalık kazanmalarını sağlamaktır. Başarılı satışçı örneklemeleriyle, satış süreçlerinde izlenmesi gereken tüm adımları gözden geçirmeye yardımcı olan bu program, aynı ürün/hizmetlerin, farklı müşteri ihtiyaçlarına yönelik olarak adapte edilen satış yaklaşımlarıyla satılabilmesi ve müşteri kazanımı/memnuniyeti için gereken yetkinlik ve stratejilere odaklanmaktadır.Teorik ve teknik bilgilerin, uygulamalarla desteklenerek, satış metodolojisini pekiştirmektedir.

Kazanımlarınız:

  • Kendi satış stillerini fark edecek ve değişken müşteri ihtiyaçlarına yönelik, durumsal satış stili ve iletişim dili geliştirmeleri gerektiğini fark edecekler,
  • Hedeflere yönelik satışlarında daha proaktif olmayı öğrenecekler,
  • Farklı müşteri profilleri, ihtiyaçları ve öncelikleri hakkında etkin soru sorma ve dinleme teknikleri yardımıyla daha doğru bilgiye, daha süratle ulaşacaklar,
  • Müşterileri ile gerçekleştirdikleri satış toplantılarında destek ve görsel malzemelerin kullanımının önemini algılayacaklar
  • Müşteri itirazlarını karşılama konusunda teknikleri öğrenecekler,
  • Farklı satış kapama modelleri ve müşteri takibi konusunda yetkinliklerini geliştirecekler
  • Müşteri odaklı, “Danışman Satıcı” olma yolunda gerekli donanıma sahip olacaklar
  • Elde ettikleri bilgi ve becerileri, başka satış profesyonellerine aktarma ve “role model” olma yolunda kendilerini güvende hissedeceklerdir.

Katılımcı Grubu: En az 3 senelik tecrübeli satış ekipleri

Süre: 1 gün yüz-yüze ya da on-line seçeneğiyle

Program Başlıkları:

  • Satışta “Danışman Satıcı” yaklaşımı
  • Kişisel ve profesyonel gelişim için hedef belirleme ve adapte etme
  • Değişen durumlarda pozitif yaklaşımı koruma
  • Potansiyel müşteri görüşmeleri öncesi hazırlanma
  • Mevcut ve potansiyel müşterilerle iş geliştirme
  • Etkin soru sorma ve dinleme yetenekleri
  • Müşterilerin maddi ve manevi ihtiyaçlarını doğru ve zamanında anlama
  • Ürün/hizmetin özellik ve faydalarını, ihtiyaca göre aktarma
  • Farklı müşteri davranış şekillerini anlama
  • Etkin anlatım teknikleri kullanma
  • Müşteri endişe ve çekincelerini tahlil etme
  • Müşteri güvenini kazanma ve sürdürme
  • “Satışı kapatma” noktası

Bütünleşik Eğitim Metodolojisi: Programlarımız öncesi, sırası ve sonrasında katılımcılarımız ile ön-test, makale, video linkleri, son-test ve kitap önerileri paylaşılmaktadır. Proje bazlı süreçlerde, LMS portalımız veya Mobil Akademimiz üzerinden kişi bazında gelişim süreci takip edilebilmektedir.

Program Dökümanı: Program sonrası kişilere eğitimlerde anlatılan konuların özetini içeren katılımcı rehberi on-line olarak gönderilmektedir.

Program Stili:

Programın beklentilerinizi tam olarak karşılayabilmesine yönelik içerik ve süre seçiminizi kolayca yapabilmeniz için her modülde katılımcıların edinecekleri beceri, yetkinlik ve davranış değişikliklerini detaylarıyla paylaşabiliriz. Bu konuda lütfen bizimle info@pdrinternational.com.tr e-posta adresinden temasa geçin.

Program, diğer tüm PDR Group şirketlerinin eğitimleri gibi 4 Aşamalı Kirkpatrick Eğitim Ölçümleme Modeli çerçevesinde hazırlanmıştır.

Satış Gelişimi eğitimlerine dönmek için lütfen tıklayınız.