Eğitim Hakkında:

Müşteri Odaklı Hizmet Becerilerini Geliştirme programında amacımız; katılımcıların “müşteri odaklı tutum ve davranışlar” konusunda farkındalık kazanması, müşteri gözünden bakabilmesi, öğrendiklerini davranışa dönüştürebilmesi için beceriler geliştirmesidir.

Eğitimde dış müşteri kadar iç müşteri kavramına da yoğunlaşıyoruz. Farklı seviye ve sektörlerden örnekler ile katılımcıların müşteriler ile her temaslarında kurumun hizmet vaadini yerine getirmesi için gereken yaklaşım ve becerilere odaklanıyoruz. Bu program ile katılımcılar,

  • Müşteri odaklı hizmet yönetimini bir fırsat olarak görebilecekler
  • Rekabette ana unsurun müşteriye yaklaşım olduğunu anlayacaklar
  • Müşteri odaklı hizmet konusunda hangi seviyede olduklarını fark edecekler
  • Güçlü ve gelişime açık yönlerini tanımlayacaklar
  • Kurumun ve müşterinin ortak kazancı için kişisel sorumluluk ve inisiyatif alacaklar

Hedef Kitle: Müşterilerle dolaylı ya da direkt temasta bulunan tüm çalışanlar ve onların ilk kademe yöneticileri

Süre: 2 gün

İçerik: Programın akışı ve içindeki modüller aşağıdaki gibidir:

  • Müşteri Hizmeti Vaadiniz
  • Müşterim Kimdir?
  • Müşteri Ne Bekler?
  • Müşteri Hizmetinde Olumlu ve Aktif Bakış Açısının Önemi
  • İdeal Hizmet Kavramı = Beklentileri Karşılama ve Aşma
  • Müşteri Hizmetinde İletişim Becerilerinde Mükemmelleşmek
  • Müşteri Hizmetinde Sözlü ve Sözsüz İletişim
  • Daima Profesyonel Nezaketi Korumak
  • İşler Zorlaştığında
  • Aksiyon Planım: Öğrendiklerimi Nasıl Uygulayacağım?

Eğitim Sonrası Takip: Proje bazlı eğitimlerde ön-son test ve LMS portal üzerinden paylaşımlar

Katılımcı Materyalleri: Program sonrası kişilere eğitimlerde anlatılan konuların özetini içeren katılımcı rehberi verilmektedir.

Eğitim Stili: İnteraktif bilgi paylaşımı, “Benlik Analizi” testi, tartışma ve değerlendirmeler, oyunlar, rol canlandırma uygulamaları, çeşitli, güncel, renkli ve dramatik örneklemeler

Bu gelişim programlarının beklentilerinizi daha iyi karşılayabilmesi için sizlerle yapacağımız görüşmeler sonrasında program modüllerini; kapsanması istenen yetkinlik ve beceri alanlarına göre yeniden düzenleyebiliriz. Bu konuda lütfen bizimle info@pdrinternational.com.tr e-posta adresinden temasa geçin.

Program, diğer tüm PDR Group şirketlerinin eğitimleri gibi 4 Aşamalı Kirkpatrick Eğitim Ölçümleme Modeli çerçevesinde hazırlanmıştır.

Hizmet Gelişimi eğitimlerine dönmek için lütfen tıklayınız.