Program Hakkında:

Pek çok şirket, müşterilerin geçirdiği değişimin hızını ve içeriğini anlamaktan çok uzakta bulunmaktadır. ‘Müşteri Deneyimi’, müşterilerinizin markanız ile temas ettikleri her bir noktadaki ilişkileri doğrultusunda markanıza verdikleri toplam değeri ifade eder. Müşteri Deneyimi son yılların yükselen kavramı ve çok önemli bir rekabet avantajı olarak daha uzun süre gündemde kalacak gibi görünmektedir. Mevcut müşterilerini ellerinde tutmak, sadık bir müşteri kitlesi yaratmak ve yeni müşteriler kazanmak için hizmet verenler bakış açılarını ve paradigmalarını değiştirmek zorunda. Eğitimin amacı; değişimin katmanlarını aktarmak, Türkiye’de ve dünyada pek çok şirketin örneklerini katılımcılarla paylaşmak ve bu yolla kendi sektörlerine ve müşterilerine farklı bir açıdan bakmalarını sağlamaktır.

Kazanımlarınız:

  • Değişen müşteri beklentileri konusunda derinleşme ve düşünme fırsatı bulacak
  • Stratejik düşünmenin önemli bir parçası olarak ‘ Müşteri Deneyimi’ kavramı ile tanışacaklar
  • Farklı iş modellerinde (B2B ya da B2C) nasıl hayata geçirebilecekleri ile ilgili bilgi sahibi olacaklar
  • Sadece hizmet verilen dış müşteri değil, iç müşteri hizmet deneyiminin dış müşteriye nasıl yansıdığını kavrayacaklardır

Katılımcı Grubu: Müşterilerle dolaylı ya da direkt temasta bulunan tüm çalışanlar ve onların ilk kademe yöneticileri

Süre: 1 gün yüz-yüze ya da on-line seçeneğiyle

Program Başlıkları:

  • Değişen dünya ve müşteri
  • Biz müşterilerimize gerçekten ne sunuyoruz?
  • Müşteri deneyimi nedir? Ne değildir?
  • “Müşteri Temas Noktaları” nedir?
  • Dış hizmet - İç hizmet kalite dengesinin önemi
  • Deneyim yaratmak için metodolojiler ve çalıştaylar
  • Müşteri deneyimi yönetiminde benim rolüm ne?

Bütünleşik Eğitim Metodolojisi: Programlarımız öncesi, sırası ve sonrasında katılımcılarımız ile ön-test, makale, video linkleri, son-test ve kitap önerileri paylaşılmaktadır. Proje bazlı süreçlerde, LMS portalımız veya Mobil Akademimiz üzerinden kişi bazında gelişim süreci takip edilebilmektedir.

Program Dökümanı: Program sonrası kişilere eğitimlerde anlatılan konuların özetini içeren katılımcı rehberi on-line olarak gönderilmektedir.

Program Stili:

Programın beklentilerinizi tam olarak karşılayabilmesine yönelik içerik ve süre seçiminizi kolayca yapabilmeniz için her modülde katılımcıların edinecekleri beceri, yetkinlik ve davranış değişikliklerini detaylarıyla paylaşabiliriz. Bu konuda lütfen bizimle info@pdrinternational.com.tr e-posta adresinden temasa geçin.

Program, diğer tüm PDR Group şirketlerinin eğitimleri gibi 4 Aşamalı Kirkpatrick Eğitim Ölçümleme Modeli çerçevesinde hazırlanmıştır.

Hizmet Gelişimi eğitimlerine dönmek için lütfen tıklayınız.