20 Mart 2018 “Hizmet Gelişimi” En İyi Uygulamaları

“Hizmet Gelişimi” kilit alan toplantımızda, markanızın potansiyelini ortaya çıkartarak, rakipleriniz ile aranızda fark yaratacak en önemli yol olan “Müşteri Hizmet Kalitenizi” arttırmanıza ve çalışanlarınızın bu bakış açısını kazanmalarına destek olacak örnek projeleri sizlerle paylaşıyoruz.

Toplantımızda Hizmet Gelişimi alanında iki farklı sektörde gerçekleştirdiğimiz en iyi proje örnekleri paylaşılacaktır.

Bu projelerde eğitim öncesinde içeriği yapılandırmak için kullandığımız “Gizli Müşteri Araştırması”, “Müşteri Memnuniyeti Araştırması” ve “Görsel Kimlik Denetleme Araştırması” ölçümleme araçlarımız hakkında bilgi verilecek, Müşteri Odaklı Yaklaşım esasını temel alan projelerimizin sunumu gerçekleştirilecektir.

Hedef Kitle

İnsan Kaynakları Müdürleri, Eğitim Müdürleri, İnsan Kaynakları Yöneticileri, Eğitim Yöneticileri, İnsan Kaynakları Uzmanları, Eğitim ve Gelişim Uzmanları, Kendi ekiplerinin eğitim ve gelişim planlamalarını belirleyen Satış, Pazarlama ve Bayi Geliştirme Yöneticileri

Toplantı Yöneticileri ve Eğitim ve Performans Gelişim Danışmanları

  • Önder Kilin, PDR International Satış Müdürü
  • Nurdan Gülay, PDR International Genel Müdür Yardımcısı
  • Necdet Bükülmez, PDR International Eğitim ve Performans Gelişim Danışmanı
  • Cankız Onur Kum, PDR International Eğitim ve Performans Gelişim Danışmanı

Program Konuları

  • Gizli Müşteri Çalışması
  • Müşteri Odaklı Yaklaşım ile Memnuniyet Yaratma

Program

09:30 – 09:45 Nurdan Gülay, PDR International Genel Müdür Yardımcısı

PDR International Proje Yaklaşımı

09:45 – 10:00 Önder Kilin, PDR International Satış Müdürü

PDR International Ölçme ve Değerlendirme Süreçleri

10:00 – 10.30 Cankız Onur Kum, PDR International Eğitim ve Performans Geliştirme Danışmanı

"Gizli Müşteri ve Müşteri Odaklı Hizmet Gelişimi" En İyi Uygulama Örneği, Holding

10:30 – 10.50 Kahve Molası

10:50 – 11:20 Necdet Bükülmez, PDR International Eğitim ve Performans Gelişim Danışmanı

"Hizmet Kalitesi Geliştirme Projesi" En İyi Uygulama Örneği, Tüketici Elektroniği

11:20 – 11.30 Sorular – Cevaplar ve Kapanış

 

LCV: mersoz@pdrinternational.com.tr

(*) Katılım her şirketten 1 kişi ile sınırlıdır.


      Tanıtım Toplantıları sayfasına geri dönmek için tıklayın.