Ahu Gümüş

PDR Group Danışmanı

İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü’nden mezun olduktan sonra, 1999 yılında başladığı iş hayatı ile birlikte İstanbul Teknik Üniversitesi İnsan Kaynakları Yöneticilik Sertifika Programını tamamlamıştır.

1999-2004 yılları arasında Danışmanlık sektöründe İnsan Kaynakları ve Eğitim Danışmanlığı görevlerinde bulunduktan sonra 2004 yılında başladığı Dışbank’ta her seviye kadroda işe alım süreçlerini ve çalışanların İnsan Kaynakları uygulamalarını yönetti ve Dışbank - Fortisbank geçiş sürecinde iş kolları/bölümleri ile İnsan Kaynakları Bölümü yapılanmaları ve sistem entegrasyon çalışmalarında İş Kolu İnsan Kaynakları Müdürü olarak aktif görev aldı. Ardından Uzel Grup’ta İnsan Kaynakları Müdürü olarak görev yaptıktan sonra danışmanlık sektöründe çalışmalarına devam etti. 2011-2016 yılları arasında Civitas İnsan Kaynakları’nda Proje Koordinatörü olarak RPO (Recruitment Process Outsourcing) Projeleri ve tüm seçme yerleştirme proje süreçlerini yönetti.

2016 yılı itibariyle halen serbest olarak danışmanlık çalışmalarına işe alım ve eğitim alanında devam etmektedir. İnsan kaynakları meslek hayatında biriktirdiği deneyimlerini, aldığı eğitimler ve hayat deneyimi ile de birleştiren Gümüş; PDR International bünyesinde insan kaynakları ve iletişim tabanlı konularda eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.

Devamını Oku

Ahu Orbay

PDR Group Danışmanı

Ahu Orbay TED Ankara Koleji ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi İşletme Bölümü mezuniyeti sonrasında, 27 yıl sürdürdüğü bankacılık sektörüne İktisat Bankası’nda Management Trainee olarak adım atmıştır.

2001 yılından itibaren, müdür ve üstü yönetim pozisyonlarında deneyim kazanmış, Finansbank ve Şekerbank’ın farklı şubelerinde Ticari ve Karma Şube Müdürlükleri ve tüm bankacılık segmentlerinde müşteri ve ekip yönetimi yapmıştır.

Park Avenue Bank New York Türk Masasında Kredi Komite sunumları ile yurtdışı bankacılık deneyimini de eklemiş, Oyak Bank Kurumsal Bankacılık’da Birim Müdürü olarak kurumsal satış ekiplerinin oluşumu ve performans yönetiminden sorumlu olmuş, mülakat süreçlerinde ve Kredi Komitelerinde görev almıştır. Bank Europa’da Dış Ticaretin Finansmanı Birim Müdürü olarak yeni kurulan birimin ekibinin oluşturulması, süreç yönetimi ve dış ticaret iş akışlarının yaratılması görevlerini üstlenmiştir. Tekstilbank Kurumsal Bankacılık Bölüm Müdürü olarak bankanın tüm şubelerindeki kurumsal ekiplerin hedef ve performans yönetiminin yanında bankanın ‘due dilligence’ ekibinde de yer almıştır. Ayrıca MT Pazarlama ve Satış eğitimlerinin yaratılması ve sunumunu yapmıştır. Finansbank Kurumsal Bankacılık Kilit Müşteri Yönetimi Birim Müdürü olarak çalışmış, kilit müşteri satış ekiplerini yönetmiş, Kredi Komitelerinde görev almıştır. Satış, pazarlama, kredi değerlendirme, risk yönetimi, dış ticaret, mali analiz, nakit yönetimi, ekip ve performans yönetimi, değişim yönetimi uzmanlık alanlarıdır.

Bankacılığın yanında 9 yıl farklı kanallar için profesyonel seslendirme yapmış ve New York Üniversitesi’nde oyunculuk dersleri almıştır. Farklı gelişim eğitimlerinin yanında,  ICF onaylı koçluk eğitimini de tamamlamıştır. Profesyonel iş yaşamını PDR International bünyesinde Eğitim Danışmanı ve Profesyonel Koç olarak sürdürmektedir.

Devamını Oku

Ali Yeteroğlu

PDR Group Danışmanı

Ali Yeteroğlu, ABD'de The University of Tennessee Stratejik Pazarlama bölümü’nden mezun olduktan ve Boğaziçi Üniversitesinde MBA derecesini aldıktan sonra, Sabancı Üniversitesi’nde Yönetim Sanatı ve Marmara Üniversitesi’nde Eğitimcinin Eğitimi programlarını tamamladı.

Medikal sektörde satış tecrübesiyle başladığı kariyerini tekstil sektöründe Ertuğ Giyim firmasında Satış ve Pazarlama Müdürü, hızlı tüketim kırtasiye sektöründe Adel Kalemcilik’te Pazarlama ve İş Geliştirme Müdürü, Anadolu Grubu ve Alman Faber-Castell ortaklığı olan Ülkü Kirtasiye'de Genel Müdür ve medikal sektörde VSY Biotechnology’de Genel Müdür Yardımcılığı pozisyonları ile devam ettirdi. Gıda sektöründe Satış ve Pazarlama Direktörlüğü de yapan danışmanımız, Yurtiçi ve Yurtdışı Satış Pazarlama, İş Geliştirme ve Stratejik Yönetim Danışmanlığı konularında çeşitli firmalara hizmet verdi. Altınbaş Üniversitesinde Stratejik Pazarlama master programında dersler de veren Yeteroğlu PDR International bünyesinde Liderlik Gelişimi, Inovasyon ve Yaratıcılık, Stratejik Düşünme/Planlama ve Satış&Pazarlama konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir. ICF Onaylı Temel Koçluk eğitimlerini tamamlayan Yeteroğlu, PDRICMA bünyesinde bireylere ve kurumlara koçluk ve mentorluk hizmetleri vermektedir.

Devamını Oku

Ayşegül Drahşan

Genel Müdür, PDR International / PDR Group Genel Koordinatörü

Yeditepe Üniversitesi İngilizce İşletme bölümünden onur ödülü ile mezun olduktan sonra kariyerinin ilk yıllarında, Türkiye’nin önde gelen reklam şirketlerinde ve medya ajanslarında çalıştı.

2005 yılında FED Training& Consulting Eğitim ve Danışmanlık şirketine Satış Yöneticisi olarak geçti. Koton, İşbankası ve Sabancı Grubu Şirketlerinin; Dönüşüm, Müşteri Deneyimi ve İnovasyon projelerinin hayata geçirilmesine, Tom Peters, Michael Raynor gibi uluslararası konuşmacıların, Türkiye’de binlerce kişiyle gerçekleştirdiği konferansların organizasyonuna destek oldu.

2009 yılında PDR Group’un, o yıllarda temsil ettiği TMI Türkiye’ye Satış Müdürü olarak geçti. Görevi sırasında 2011'de Hyundai Satış Akademisi Projesi ile “Initiative of the Year” ödülünü aldı. 2015 yılında, Genel Müdür olarak atanan Drahşan, 2016 yılında Renault Fransa’nın Global de gerçekleştirdiği R-Touch Attitude, “Mükemmel Müşteri Memnuniyeti” projesi ile “Business Developer of the Year” ödülünü kazandı. 2017 yılında, Adler International Learning’den ICF onaylı Koçluk ve 2020 yılında, İleri Seviye Koçluk programlarını tamamlayarak CPEC ünvanını aldı. 15 yılı aşkın süredir, Türkiye’deki ve Dünyadaki binlerce farklı şirketin, kurumsal eğitim süreçlerini yöneten, şirketlere eğitim ve danışmanlık süreçlerinde destek olan Ayşegül Drahşan, aynı zamanda bireysel ve kurumsal koçluk çalışmalarına devam etmektedir.

2015 yılından itibaren PDR International Genel Müdürlüğünü ve 2019 yılı Ekim ayından itibaren PDR Group Genel Koordinatörlüğünü sürdüren Ayşegül Drahşan, evli, bir çocuk annesi, “Bize Bir Eğitim Lazım” kitabının yazarı ve SHIFT! kitabının ortak yazarlarından biridir.

Devamını Oku

Binnur Kayabey (PCC)

PDR Group Danışmanı

İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi’nden 1995 yılında mezun olan Binnur Kayabey, profesyonel yaşamına Eczacıbaşı Menkul Değerler’de başladı.

2002 yılından itibaren de aynı kurumda şube müdürü olarak görev aldı. Sonrasında kurumsal etkinlik yönetimi ve medical cihaz satışı alanında faaliyet gösteren 2 şirketin kurucusu olarak girişimcilik rolüne geçti. Profesyonel kariyerinin ilk 20 yılında farklı organizasyon yapılarının oluşturulması, satış ve pazarlama ekiplerinin yapılandırılması, yönetimi, stratejik öncelikli hedeflerin belirlenmesi, performans sistemlerinin kurulumu, değerlendirilmesi ve geliştirilmesi, rakiplerin analizi ile ilgili sorumluluklar aldı.

2016 Yılından itibaren Danışmanlık ve Profesyonel Koçluk alanlarında çalışmalarını sürdüren Binnur,  İnsan Kaynakları Yönetimi Sertifika Programını, Uluslararası Koçluk Federasyonu (ICF) ‘nundan akredite Profesyonel Koçluk Temel ve İleri Seviye eğitimleri ile Takım Koçluğu eğitimini ve Transaksiyonel Analiz, Nörobilim alanlarında eğitimlerini tamamlamıştır. Uluslararası Koçluk Federasyonu (ICF) tarafından verilen Professional Certified Coach (PCC) ünvanına sahiptir.

İnsanın, kendine yolculuğunun çok kıymetli olduğuna olan inancıyla, kurumların ve bireylerin istedikleri performans ya da doyuma ulaşmaları konusunda, var olan sonsuz potansiyellerini harekete geçirmek üzere, bilgiye, güvene ve samimiyete dayalı yol arkadaşlıklarını paylaşarak, hedefledikleri gelişim ve dönüşümlerine destek vermektedir.

PDR International bünyesinde İletişim,Transaksiyonel Analiz, Koçluk, Performans Yönetimi, Geri Bildirim, Zaman Yönetimi, Eğitimcinin Eğitimi, Sunuş Teknikleri konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.

Devamını Oku

Bülent Balcıoğlu

PDR Group Danışmanı

Bülent Balcıoğlu, Eskişehir Anadolu Üniversitesi İktisadi Bilimler bölümünden mezun olduktan sonra kariyerine Promosyon ve Eğitim Müdürü olarak başladı.

Efes Pilsen Türkiye Bira Grubunda Tüketici Promosyonları Koordinatörlüğü, United Distillers Dağıtım ve Pazarlama A.Ş’de Yerinde Satış ve Eğitim Müdürü görevlerinde bulundu.

Turperi İçecek, İthalat, İhracat ve Ticaret A.Ş.’de Ulusal Satış Müdürü olarak çalışan Balcıoğlu, Londra’da Satış Gücü Değerlendirme, Eğitimcinin Eğitimi ve Liderlik eğitimlerini almıştır. PDR International bünyesinde Satış, Müzakere, Liderlik, Zaman Yönetimi konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.

Devamını Oku

Burak Güner (PCC,ACPC)

PDR Group Danışmanı

1991 yılında Bilkent Üniversitesi Turizm ve Otel işletmeciliği Bölümünden mezun olmuştur.

İş hayatına devam ettiği sırada 2004 – 2005 yılları arasında İstanbul Teknik Üniversitesinde (İTÜ) İşletme Yüksek Lisansını (Executive MBA) tamamlamıştır. Siemens bünyesinde yöneticilik becerileri, karar alma ve zor durumlarla başa çıkma konularını kapsayan 4 aylık yurt dışı destekli People and Business Management Learning Program (PMB2) eğitimini tamamlamıştır. Ek olarak, Siemens’te sahip olduğu proje yönetimi tecrübeleri sonucunda firmanın belli elemelerden sonra almaya hak kazandığı “Ticari Proje Yöneticisi” sertifikasyonu almıştır. Buna ek olarak uluslararası proje yönetim kuruluşu olan IPMA’nın (International Project Management Association) “Project Manager” sertifikasyonunu almaya hak kazanmıştır.

İş hayatına 1992 yılında sırasıyla Conrad, Four Seasons ve Crowne Plaza Ataköy otellerinde çeşitli görevlerde bulunarak başlamıştır. Crowne Plaza Ataköy otelinde Bütçe ve Kredi Müdürü olarak görev yaptıktan sonra 2000 yılında Siemens Sanayi ve Ticaret A.Ş.’de Telekomünikasyon bölümünde Ticari Uzman olarak göreve başlamıştır. Siemens’te Telekomünikasyon ve enerji bölümlerinde satın alma, proje yönetimi, satış konularında uzmanlık ve yöneticilik görevlerinde bulunmuştur.
Koçluk kariyerine Mart 2014 Adler koçluk okulunda aldığı eğitim ile başlamıştır. Koçluk eğitimlerinin ertesinde ICF’in koçluk yeterliliklerini karşılayarak PCC unvanını almıştır.
8 yıl hizmet sektöründe ve 20 yıl telekomünikasyon ve enerji sektöründe finans, satış ve proje yönetimi tecrübesi ile toplam 28 yıllık profesyonel hayat tecrübesi bulunmaktadır. Bu tecrübe hem koçluk hem de eğitim konularında çalışırken kendisine yardımcı olmaktadır.

Devamını Oku

Canan Gülalioğlu

PDR Group Danışmanı

Canan Gülalioğlu, Eskişehir Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Eğitim İletişim ve Planlaması Bölümünden mezun olduktan sonra İstanbul Üniversitesi İşletme bölümünde yüksek lisans yaptı.

Çalık Grubunda İnsan kaynakları Uzmanı olarak başladığı kariyerini, YKM ve Coca Cola İçecek’te İnsan Kaynakları Şefi olarak devam ettirdi.  Horoz Holding’de İnsan Kaynakları Müdürü ve Mobiltel İletişim Hizmetlerinde İnsan Kaynakları Direktörü görevlerinde bulunan Gülalioğlu, PDR International bünyesinde insan kaynakları süreçlerinin kurgulanması ve uygulama yönetimi, performans yönetim sistemleri, çalışan performansının takibi ve yönetimi, insan kaynağının seçiminde ve geliştirilmesinde değerlendirme merkezi uygulamaları konularında eğitim ve danışmanlık vermektedir.

Devamını Oku

Cenk Sağdam

PDR Group Danışmanı

Cenk Sağdam, İTÜ Elektrik Mühendisliği Bölümü’nden mezun olduktan sonra EİSTİ Fransa da MBA programını tamamladı.

EDEHPE (Fransa) firmasında Proje Yöneticisi olarak başladığı kariyerini, Ascot Travel Group (Fransa) de İş ve Süreç Geliştirme Yöneticisi olarak devam ettirdi. Renault-Mais firmasında Pazarlama Yönetici Yardımcısı, Pazarlama Yöneticisi, Reklam ve Stratejik Pazarlama Müdürü, Satış Müdürü (İst. Anadolu Şube) görevlerinde çalıştı. IDEA Group ve MEFA’da İş Geliştirme Direktörü ve Eğitim Danışmanı olarak çalışan Sağdam, PDR International bünyesinde Etkin İletişim, Satış Teknikleri, Güvenli Davranış, Zaman Yönetimi ve Müşteri Odaklılık konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.

Devamını Oku

Çiğdem Çiftçi

PDR Group Eğitim ve Performans Geliştirme Danışmanı

Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesinden mezun olmuştur.

Boğaziçi Üniversitesi Basic Management Skills ve ICF Onaylı Profesyonel Koçluk eğitimlerini tamamlamıştır.

Profesyonel hayatına Turkcell’de Müşteri Temsilcisi olarak başlamış sonrasında operasyon yönetimi alanında ilerlemiştir. Turkcell’den sonra sırasıyla Global Bilgi , Yıldız Holding ve Full Akaryakıtta operasyon yöneticiliği yapmış daha sonra ise yine sektörün içinde ancak bu sefer farklı bir departmanda İnsan Kaynakları İşe Alım Birim Müdürlüğü görevinde bulunmuştur. 2014 yılı itibari ile sektörde edindiği 17 yıllık deneyimini ve sürekli olarak gelişimini destekleyecek eğitim programlarında edindiği bilgileri PDR Group çatısı altında CC Academia’da paylaşmaya devam etmektedir.

PDR Group bünyesinde; Müşteri Hizmetleri Yetkinlik Eğitimleri, Yönetici Eğitimleri, Koçluk ve İletişim konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.

Devamını Oku

Deniz Karadeniz

PDR Group Danışmanı

Ankara Üniversitesi Fen Fakültesi Biyoloji Bölümü'nden mezun oldu.

Boğaziçi Üniversitesi’nde Yöneticiler için Pazarlama, TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi’nde Profesyonel İşletme Yönetimi eğitimleri aldı. ÇDD Yaratıcı Drama Liderlik, Sadri Alışık Kültür Merkezi ve Academy of Creative Training İngiltere’de Oyunculuk Programlarını tamamladı.

Kurumsal iş yaşamı boyunca ilaç sektörünün öncü firmalarında satış ve pazarlama departmanlarında yönetici olarak çalıştı.

İlkyardım Eğitmeni ve İş Güvenliği Uzmanı olan Deniz Karadeniz Eğitimde En İyiler tarafından ödüle layık görülen “Öpünce Geçmeyen Uflar için İlkyardım” projesi ile annelere ve babalara çocukları acil bir durumla karşı karşıya kaldığında yapılması gereken doğru ilkyardım uygulamalarını aktarmaktadır.

Kasım 2017’den beri PDR bünyesinde eğitim ve performans geliştirme danışmanı olarak görev yapan Deniz Karadeniz Etkili İletişim, Güvenli Davranış, Stres Yönetimi, Motivasyon ve Özgüvenli Davranış, Etkili Konuşma ve Diksiyon, Sunuş Teknikleri, Eğiticinin Eğitimi, Yaratıcı Drama ile Kendini İfade Etme gibi farklı konularda eğitimler vermektedir. Bununla birlikte yaratıcı drama yöntemi ile pek çok farklı konuda içerik hazırlayarak uygulamaktadır.

Eğitimlerinin yanı sıra dergi, internet, televizyon ve radyo gibi yazılı ve görsel mecralarda bilgilerini paylaşmakta, Radyo Gedik’te birbirinden kıymetli konuklarını ağırlayarak “Öpünce Geçmeyen Uflar” adlı programını hazırlayıp sunmaktadır.

Devamını Oku

Ebru Demirci

PDR Group Danışmanı

Ebru Demirci, İstanbul Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik Bölümünden mezun olmuştur.

International Sos Assistance Türkiye Temsilciliği’de Pazarlama Müdürü olarak başladığı kariyerini, Sky Line Ulaşım da Planlama ve Pazarlama Müdürü, Avivasa Emeklilik ve Hayat da Finansal Planlama Yöneticisi, Aegon Hayat ve Emeklilik de Marmara Bölge Eğitim Uzmanı olarak devam ettirdi.

Kariyeri süresince uzun yıllar Genel Hayat Sigortacılığı, Bireysel Emeklilik Sistemi Mevzuatı, Sigorta Hukuku, Ürün ve Satış Teknikleri ile Kişisel Yetkinlik eğitimleri gerçekleştirmiştir.  Ebru Demirci, PDR International bünyesinde Sunuş Teknikleri, Eğitimcinin Eğitimi, İletişim, Stres Yönetimi, Problem Çözme ve Karar Verme Becerileri konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.

Devamını Oku

Ece Ağabeyoğlu (ACC)

PDR Group Danışmanı

Hacettepe Üniversitesi İstatistik Bölümü lisans, İstanbul Bilgi Üniv.

Örgütsel/Endüstriyel Psikoloji yüksek lisans programlarından mezun olmuştur.

1998’den itibaren kurumsal çatı altındaki ilk 16 yılı boyunca sırasıyla; Commercial Union Hayat Sigorta (Avivasa) – finansal danışmanlık, İş Bankası - kurumsal kredi uzmanlığı, HSBC İnsan Kaynakları - Eğitim ve Geliştirme Müdür Yardımcısı/Eğitmenlik, yetkinlik eğitimleri yöneticiliği, Genç Yetenek programı değerlendirme merkezi danışmanlığı yapmış, kurum içi koçluk, yenilenen şube yapılanmasında proje koordinatörlüğü ve Değerler Bazlı Liderlik projesinin başlatılmasında Avrupa Bölgesi liderliğini üstlenmiştir. Bankanın oryantasyon süreçlerini uçtan uca yönetmiştir. 2010’dan bu yana 20’den fazla kuruma danışmanlık ve eğitmenlik hizmeti vermiştir. Değerlendirme Merkezi danışmanlığı yapmıştır. Verdiği eğitimler arasında Liderlik Bilinci, Zaman Yönetimi, Sunum Becerileri, Gri Yaka İçin İletişim Becerileri, Kurumsal Kimliğe Uyum, Takım Motivasyonu bulunmaktadır.

Sivil toplum alanında meslek liselerine yönelik projelerde eğitmen ve danışman olarak, bazı vakıflar ve İstanbul Bilgi Üniversitesi’nın programlarında mentor olarak görev yapmıştır. Bahçeşehir Üniversitesi kariyer merkezinde yerli ve yabancı öğrencilere kariyer koçluğu yapmış, Yeditepe Üniversitesi Gıda Mühendisliği’nde iş hayatı becerileri eğitimleri vermiştir.

Profesyonel koçluğa 2018’de Sola Unitas mezunu olarak başlamış, 2020’de ICF’ten ACC ünvanlamasını almıştır. Ayrıca, Alliant International University I/O Psychology danışmanlık sertifikası sahibi ve mesleki yeterlilik belgeli İş ve Meslek Danışmanı olan Ece, İşte ve Yaşamda Kendi Yolun ve Bilsen İyi Olur podcast yayınlarının sahibidir. IODA Türkiye Uluslararası Organizasyonel Gelişim Derneği kurucu üyesidir. Koşu ve filantropi ilgi alanlarıdır.

Devamını Oku

Eda Yavaş Demir

PDR Group Danışmanı

Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nden mezun olduktan sonra reklam ve otomotiv sektöründe Müşteri İlişkileri Yöneticisi olarak çalıştı.

Kariyerine AEGON Emeklilik ve Hayat şirketinin satış bölümünde devam etti. En son Birim Yöneticisi olarak çalıştığı kurumda ekiplerinin satış hedefleri ve eğitiminden sorumlu oldu.

TRT İzmir Radyosunda şan eğitimi alan Eda, 2011 yılında Müjdat Gezen Sanat Merkezi Actor Studio’da oyunculuk eğitimi aldı. Yazı atölyeleri ile yaptığı çalışmalar sonucu İpekli Mendil isimli kitabın ortak yazarlarından biri oldu.

Eda, TS ISO 16949 ve ISO 14001 Belgelerine sahiptir. Bugün PDR International’da Eğitim ve Gelişim Yöneticisi olarak çalışmaya ve PDR Group’un projelerinde sorumluluklar almaya devam etmektedir.

2019 yılında Mindfulness Based Stress Reduction programını tamamlamıştır. Kurumsal ve bireysel düzeyde Mindfulness kavramı üzerine çalışmaları devam etmektedir.  

Devamını Oku

Emel Özkan

PDR Group Eğitim ve Performans Geliştirme Danışmanı

Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nden mezun olduktan hemen sonra iş hayatına 1999’da BBA’da (Beymen Boğaziçi Alboy) perakende sektörü mağazacılık ile başlayan Emel Özkan, Oyakbank Çağrı Merkezi’nde müşteri temsilciliği ve ardından takım liderliği, TSK AKİM Sorumluluğu görevlerinin yanında, pek çok projenin oluşumunda da farklı pozisyonlarda görevler aldı.

Özellikle TSK Akıllı Kart İletişim Merkezi sürecinde TSK Genelkurmay Başkanlığı ile ortaklaşa yürüttüğü projelerin hayata geçmesinde önemli rolleri oldu.

Ing Bank bünyesinde 6 yıl boyunca, Müşteri İletişim Merkezi Eğitim Bölümü eğitmenliği görevinde iken, “Çağrı Merkezi’ne Müşteri Temsilciliği ile Başlangıç Eğitimleri”ni düzenleyip, 800’den fazla kişiye bu eğitimleri vermiştir. Oryantasyon’dan Telefonda İletişim, Telefonda Satış, İknanın Gücü, Kurumsal Sistemler, Banka Kart Yapısı ve Kredili Ürün Süreçleri konularına kadar pek çok konuda eğitimler hazırlamış ve vermiştir. 2015’ten buyana da PDR Group’da script ve süreç danışmanlığı, performans koçluğu yapmakta ve müşteri hizmetleri yetkinlik, çağrı merkezi yöneticilik alanlarında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.

Devamını Oku

Eser Poyraz

PDR Group Eğitim ve Performans Geliştirme Danışmanı

Marmara Üniversitesi Hukuk Mezunu olduktan sonra İstanbul Bilgi Üniversitesinde Önce Sinema ardından İnsan Hakları Hukuku alanlarında burslu yüksek lisans yaptı.

Kadıköy Deneme sahnesinde amatör olarak oyunculuk ve eğitmen asistanlığı yaptı. Leman Yayıncılığın bir yıllık yazarlık seminerlerine katıldı ve çeşitli gazete ve dergilerde yazıları yayımlandı.

Çalışma hayatına üniversitesi öğrencisiyken Yapı Kredi Bankası Çağrı Merkeziyle başladı. Ardından Avea iletişim hizmetleri çağrı merkezi ve hukuk departmanında çalıştı. Profesyonel hayatına sırasıyla Bayraktar Hukuk Bürosu, Okanlı Hukuk Bürosu ve Toyiki Uluslararası Çocuk Çarşıları AŞ’de avukat olarak devam etti. Basın hukuku, İş Hukuku, Fikir ve sanat eserleri Hukuku, Ticaret Hukuku başta olmak üzere özel hukuk alanlarında edindiği tecrübe ile 2009 yılında kendi hukuk bürosunu kurarak serbest olarak çalışmaya başladı. Avukatlığın yanı 2016 yılından beri PDR Group bünyesinde her başlıkta eğitim ve danışmanlık hizmeti vermektedir.

Devamını Oku

Evren Aksoy

PDR Group Danışmanı

Evren Aksoy Avusturya Lisesi ve Bilkent Üniversitesi İşletme ardından, PWC’de 3 yıl finans sektöründe çalışarak başladığı kariyerini İngiltere’de Pazarlama master ile farklı bir alana çevirmiştir.

Londra'da Middlesex University Pazarlama MA tamamladıktan sonra, 2000 yılında Royal Dutch Shell ile tanışan Aksoy, İngiltere ve İskoçya’da Analiz ve Danışmanlık, Stratejik Planlama, e-business gibi farklı alanlarda çalışmıştır. Daha sonra Türkiye’ ye dönerek 2 yıl Peppers and Rogers bünyesinde çalışmış daha sonra tekrar Shell’e geri dönerek Shell Türkiye’ de ürün müdürü olarak çalışmaya başlamış, 2006 – 2017 arasında sırasıyla Türkiye Pazarlama Müdürlüğü, Avrupa ve Afrika kıtası Otomotiv Sektör Müdürlüğü, Shell İtalya Satış Müdürlüğü, Shell Güney Afrika Pazarlama ve Satış Müdürlüğü rollerini üstlenmiştir. Shell’de en son Madeni Yağlar ürün uygulamaları konusunda küresel sorumluluk üstlenerek Global Pazarlama Müdürü olarak 3 yıl görev Evren Aksoy, son 2 yıldır ISO 1000 üyesi bir şirkette satış ve pazarlama üzerine yarı zamanlı olarak çalışmakta ve 2008 yılında hobi olarak başladığı farklı kurum ve kişilere Pazarlama, Satış, Yönetim ve Liderlik konularında danışmanlık, profesyonel koçluk ve eğitmenlik işine profesyonel olarak devam etmektedir.. Erickson College’den ICF sertifikalı profesyonel koç olan Aksoy evli ve ikiz kız babasıdır.

Devamını Oku

Funda Bener (PCC)

PDR Group Danışmanı

1987 Yılında Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümünü bitirdi.

13 yıl boyunca 3 farklı bankada çalıştı (Finansbank, CreditLyonnais, Osmanlı Bankası). 2001 yılında bankacılıktan ayrılarak eğitim vermeye başladı. 2006 yılında Marmara Üniversitesi Örgütsel Davranış bölümünde Yüksek Lisans yaptı. Özellikle “Değişim Yönetimi” (Değişime Dirençte Etkin İletişimin Önemi üzerine akademik bir çalışma) ve “Liderlik” (Türkiye’de Liderlik Tarzları ve Çalışanların Görmek İstediği Liderlik Yaklaşımı üzerine tez çalışması) alanlarında derinleşti. 2007 yılında ICF onaylı koçluk sertifikasını Erickson College’dan aldı. Koçlukta PCC unvanı ile kurumların en üst yönetimleri de dahil olmak üzere pek çok yöneticiye koçluk hizmeti vermekte ve gelişim değişim projelerinde grup ve birey koçlukları yapmaktadır. 2018 Yılında, “ İnsanın Anlam Arayışına” odaklanan Logoterapi eğitimlerini ve sınavını tamamlayarak Academic Associate  in Viktor Frankl’s Logoterapy ünvanını almıştır.

Yetkinlik belirleme ve değerleme merkezi çalışmaları ve değerleme sonucu gelişim alanlarının belirlenerek bu alanlara yönelik program tasarımı çalıştığı ve uzmanlaştığı alanlar arasındadır.

2001 yılından bu yana Türkiye’nin en büyük kurumsal şirketlerinde kurumsal değişim ve bireysel dönüşüm yönetimi, kültür değişimi, yönetici ve çalışanların öğrenmesi ve gelişimi üzerine yapılan projelerde eğitimci ve koç olarak görev almaya devam etmektedir. Özellikle liderlik gelişiminin bireysel farkındalık ve gelişimle önemli bir bağlantı içinde olması liderlik gelişim programlarının bireysel ve grup koçluklarıyla desteklenmesini gerektirmektedir. Koçluk destekli gelişim ve liderlerin de ekiplerini geliştirmek üzere koçvari becerileri kazanmasına destek veren projeler kurgulamaya ve icraatı odak alanıdır.

2012-2016 yılları arasında Carrefoursa şirketinde Carrefoursa Akademi’nin kurulmasında yer almış ve 3 yıl boyunca CarrefourSA Akademi’yi yönetmiştir.

Boğaziçi Üniversitesi BRM (Boğaziçi İş İnsanları Derneği) de sosyal girişimcilik projeleri ve Boğaziçi Üniversitesi Kariyer Merkezinde gençlerin iş hayatına hazırlanması alanlarında gönüllü çalışmalarına ve kadın girişimcilere koçluk mentorluk desteği vermeye devam etmektedir.

 

Devamını Oku

Funda Karca

PDR Group Eğitim ve Performans Geliştirme Danışmanı

Funda Karca, Pertevniyal Lisesi ve Marmara Üniversitesi İ.

İ.B.F. İktisat Bölümü ‘nden mezun olduktan sonra Marmara Üniversitesi İşletme Fakültesi Yönetim ve Organizasyon dalında Yüksek Lisans programını tamamladı.

Doğan Grubu’na ait sigorta şirketinde Kurumsal Satış Departmanı’nda firmalara sağlık ve hayat sigortası satarak kariyerine başlayıp, aynı şirkette Müşteri Hizmetleri Departmanı kuruluşunda yer alarak Çağrı Merkezi dünyasına adım attı. Şirketin Emeklilik Sektörü’ ne girişiyle birlikte Fortis Emeklilik ve Hayat  bünyesinde Inbound ve Outbound ekiplerde çağrı aldı ve dış arama yaptı. Telefonda satış, çapraz satış, katkı payı artış, geri kazanım, tahsilat, back office birimlerinde Müşteri Temsilciği yaparak başladığı kariyerini sırasıyla Takım Liderliği, Supervizörlük ve Müdür Yardımcılığı pozisyonları ile devam ettirdi.  Ünlü&Co ‘ya bağlı İstanbul Varlık Yönetim şirketinde Operasyon Yöneticiliği, Tempo Çağrı Merkezi’nde sırasıyla, Satış Destek Yöneticiliği, Kalite Yöneticiliği, Eğitim ve Kalite Birim Yöneticiliği görevlerinde bulundu. 2015 yılından itibaren PDR Grup – Ccacademia bünyesinde Çağrı merkezi takım lideri mentorluğu,  Müşteri hizmetleri liderlik eğitimleri, Çağrı merkezi performans gelişimi, Müşteri temsilcisi yetkinlik eğitimleri, Çağrı merkezleri kalite süreçleri, Çağrı merkezi koçluk eğitimleri, Yaşayarak öğrenme programları kapsamında eğitim ve danışmanlık vermektedir.

PDRICMA Koçluk Okulundan ICF onaylı Koçluk Sertifikası’ na ve Yeditepe Üniversitesi’nden onaylı Hikayeleştirme Sertifikasına sahip olan danışanımız evli ve bir çocuk annesidir.

Devamını Oku

Güven Sezgün

PDR Group Eğitim ve Performans Geliştirme Danışmanı

Güven Sezgün, Mersin Üniversitesi Seyahat İşletmeciliği Bölümünden mezun olmuştur.

2008 yılında profesyonel iş hayatına Vista Turizm’de seyahat danışmanı olarak Akbank’ın yüksek gelir grubu müşterilerine telefonda seyahat hizmetleri vererek başladı.

2010 yılında Garanti Bankası’nın Quintessentially, American Express ve Shop & Miles müşterilerine seyahat ve concierge hizmetleri veren Be Travel’da görev almaya başlayıp seyahat danışmanlığıyla birlikte ilerleyen dönemlerde şirket bünyesinde oryantasyon ve yetkinlik eğitimleri de vererek kariyerine devam etmiştir. 5 yıl süren Be Travel tecrübesinin ardından American Express’in kurumsal firmalarına hizmet veren Türk Ekspres’te görev almıştır.

Telefonla satış konusundaki deneyimlerini PDR Group bünyesinde telefonda satış eğitimleri vererek paylaşmaktadır.

Profesyonel iş hayatının yanı sıra sahne sanatlarıyla da ilgilenen Güven Sezgün 2007 yılından beri tek kişilik oyunuyla BKM Mutfak, Leman Kültür ve Old City Comedy Club gibi mekanlarda sahne almaktadır. 2010 yılından itibaren Sadri Alışık Kültür Merkezi’nde 3 sene boyunca oyunluk eğitimi almış olup Sadri Alışık Kültür Merkezi’nin çeşitli oyunlarında görev almıştır. Aynı zamanda profesyonel playback tiyatro oyuncusudur.

Devamını Oku

Hüseyin Şen

PDR Group Danışmanı

Hüseyin Şen, Eskişehir Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesinden 1998 yılında mezun olduktan sonra zini mali müşavirlik ve danışmanlık şirketinde sekiz yıl süreyle finans yönetimi ve danışmanlık yaptı.

 Daha sonra bir tekstil firmasına genel koordinatör ve yönetici olarak transfer oldu.

2014 yılında sektör değişikliği yaparak Türkiye nin ilk Tema Parkı olan Vialand Eğlence merkezinde Entertainment süpervizoru oldu. 

Şimdi PDR international bünyesinde yaşayarak öğrenme programları, takım çalışması ve simülasyonları, outdoor aktiviteler ve inovasyon konularında uzman eğitmen arkadaşlara destek vererek koçluk yapmaktadır.

Devamını Oku

İpek Ateşalp (ACC)

PDR Group Danışmanı

“İpek Ateşalp; Kadıköy Anadolu Lisesi ve İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi İngilizce İktisat bölümünden mezun olmuş; bankacılık ve danışmanlık (finans, yatırım, eğitim) alanlarındaki 30 yıllık iş tecrübesi ve yöneticilik yetkinliklerini; eğitim danışmanlığı, koçluk ve kahkaha yogası eğitmenliği ile harmanlamıştır.

Yapı & Kredi Bankası’nda kurumsal bankacılıkta başladığı kariyerine Şube Müdürü, MAG & Partners Finans ve Yönetim Danışmanlığı’nda Kurucu Ortak olarak devam etmiştir. Bugün Kahkaha Okulunun kurucusudur.

PDR Group çatısında 10 yıllık kurumsal eğitmenliği süresince yolu 18.000’den fazla katılımcı ile kesişmiş, 9.100 saat eğitim vermiştir. Bu yolculukta eğitmenliğini koçluk şapkası ile zenginleştirmeye karar vermiş ve 2014 yılında Temel Profesyonel Koçluk eğitimlerini almıştır. ICF’ten ACC (Acredited Certified Coach) unvanını alarak, 535 saatlik koçluk deneyimi ile kurumlarda yönetici/performans koçu olarak  hizmetlerini sürdürmektedir. Koçlukta iki niş alan olan ”Kahkaha Koçluğu” ve ”Mutluluk Koçluğu” nun ülkemizde öncülüğünü yapmaktadır. Hindistan'da Laughter Yoga International University’de Kahkaha Yogası Master Trainer olarak yetiştirilmiş ve Türkiye’nin “Kahkaha Elçisi” unvanıyla onurlandırılmıştır. Berkeley Institute of Well -Being,California'dan tamamladığı programla Türkiye'nin ilk "Sertifikalı Mutluluk Koçu" olmuştur.

PDR International Coaching & Mentoring Academy’de kurucu Fakülte Lideri olup Koçluk ve Geri Bildirim konularında eğitimler vermekte ve koçlar yetiştirmektedir. Eş zamanlı olarak da PDR International bünyesinde Duygusal Dayanıklılık, Duygusal Zeka, Kaygı ve Stres Yönetimi , Kahkaha Yogası konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir."

Devamını Oku

Lale Kulaksızoğlu

PDR Group Danışmanı

Uludağ Üniversitesi Kimya Fakültesi ve BÜYEM İnsan Kaynakları Yönetimi programını bitiren Lale Kulaksızoğlu, kariyer hayatına ilaç sektöründe başlamış, 17 yıl çalıştığı GlaxoSmithKline İlaç firmasında Satış Uzmanı, Eğitim&GelişimYöneticisi ve İnsan Kaynakları Yöneticiliği yapmış, Pronet ve Mas İnterkom’ da İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü olarak çalışmıştır.

2015 yılından itibaren kariyerine eğitmenlik alanında devam etmeye karar vermiş,  Dale Carnegie Akademi’de Eğitmen ve Kurumsal Gelişim Danışmanı olarak çalışmıştır. Eğitimlerin davranış değişikliğine dönüşmesi için konfor alanından çıkılması ve koçluklarla desteklenmesi gerektiğine inanan Lale, bu değişikliğe yardımcı olacak Adler Central Europe Türkiye’den Profesyonel Koçluk, Yeditepe Üniversitesi’nden İlişki Koçluğu ve MEB onaylı Temel Oyunculuk ve Drama eğitimleri almıştır.

PDR International bünyesinde Satış, Yönetim, Liderlik, İnsan Kaynakları Süreçleri, İletişim, Sunum, Müşteri Memnuniyeti, Koçluk gibi konularda eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.

Devamını Oku

Mürvet Gülseven

PDR Group Danışmanı

Mürvet Gülseven, İstanbul Üniversitesi Kimya Mühendisliği bölümünden mezun olmuştur.

Çırağan Palace Kempinski İstanbul’da Sağlık Klubü Müdürü olarak başladığı kariyerini, Unilever’de Key Account Satış Mühendisi, Total Oil Türkiye’de Madeni Yağlar Bölge Satış Müdürü, Obaçay’da Satış Pazarlama Direktörü olarak devam ettirdi. FED Training Eğitim ve Danışmanlık şirketinde eğitmen olarak görev yapan Gülseven, Koçluk ve Takım Koçluğu programlarını tamamlamıştır. Bireylere ve şirketlere koçluk konusunda destek olan Gülseven,” Yetişkin Eğitimlerinde Oyun” kitabının yazarıdır.

Yaşayarak Öğrenme konusunda uzmanlaşan Mürvet Gülseven, PDR International bünyesinde Takım Çalışması, Outdoor Programları, Simülasyonlar, Yaratıcılık ve İnovasyon konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermekte, şirketler için özel eğitimler dizayn ederek lisans devri programlarını gerçekleştirmektedir.

Devamını Oku

Nihal Ergün Bitirgeç

PDR Group Danışmanı

Nihal Ergün Bitirgeç ;  1997 yılında Orta Doğu Teknik Üniversitesi Matematik Bölümü’nden mezun olmuş , aynı yıl Yapı ve Kredi Bankası A.

Ş.’ de Yönetici Adayı Programı ile bankacılık kariyerine başlamıştır.

23 yıllık Bankacılık kariyeri Yapı ve Kredi Bankası bünyesinde olup; portföy yönetimi, müşteri ilişkisi yönetimi, kredi değerlendirme, kredi izleme ve yapılandırma, yatırım finansmanı, bütçe yönetimi, ürün satış ve pazarlama, ekip yönetimi , reorganizasyon, süreç ve değişim yönetimi vb. konularda gerek şube satış gerekse genel müdürlük satış ekiplerinde yönetici pozisyonlarında çalışarak tecrübe edinmiş ve aktif rol almıştır.

Yurt içi şube deneyiminin yanı sıra bir yıl süre ile de bankanın Almanya iştirakinde Pazarlama Müdürü olarak çalışmıştır. 2020 yılında Ticari Şube Müdürlüğü görevinden emekliliği akabinde  Pdr  International bünyesinde Profesyonel Koçluk Eğitimi’ni tamamlamış, profesyonel iş yaşamına Eğitim Danışmanlığı ve Profesyonel Koç  olarak devam etmektedir.

Tiyatro oyunculuğu ve seslendirme alanlarında aldığı eğitimler ve amatör çalışmaları olup Radyo Televizyon Programcılığı  alanında da ikinci üniversitesini okumaktadır.  Temel Bankacılık, satış, müzakere, iletişim, analitik düşünce konularında eğitim vermektedir.

Devamını Oku

Nihan Gümüşlüoğlu

PDR Group Danışmanı

Nihan Gümüşlüoğlu, Boğaziçi Üniversitesi Sosyoloji Bölümünden mezun olmuştur.

Nestle Türkiye’de satış temsilciliğinden başlayan, büyük müşteri yönetimi, satış ve pazarlama yönetimine evrilen bir kariyer geçmişine sahiptir. Bu sürecin bir kısmında yurtdışında  çalışmış, farklı kültürleri deneyimleme ve pek çok küresel projede yer alma fırsatı bulmuştur.

Uluslararası iş tecrübesini ve yetkinliklerini danışmanlık ve eğitim alanında kullanarak başta satış ve pazarlama yönetimi olmak üzere yönetim yetkinliklerinin geliştirilmesinde, inovasyon ve kişisel gelişim eğitimlerinde uzmanlık kazanmıştır. Bu bağlamda ağırlıklı olarak, Etkin İnsan Yönetimi, Liderlik Gelişimi, Stratejik Düşünme ve Planlama, Performans Değerlendirme Görüşmelerine Etkinlik Kazandırma, Geribildirim Sanatı, İnovasyon ve Müşteri Deneyimi Yaratmak konularında eğitimler ve  seminerler vermektedir. Pek çok küresel  şirketin Türkiye’de bilgi transferini yaparak master eğitmeni ve proje lideri olmuştur. Ayrıca uluslararası eğitim projelerinde yer almaktadır.

Nihan Gümüşlüoğlu PDR ICMA dan aldığı ICF onaylı Koçluk Sertifikası ile birlikte, koçluk yapmaya başlamıştır. Koçluğun temelindeki danışana güvenmek ve gelişime şahitlik etmek prensibi ile farklı hayatlara ve rollere yol arkadaşlığı yapma fırsatı bulmuştur. Farkındalığı arttırmak, değişimi içselleştirmek, kariyer yolunda ilerlemek, yöneticilikte güçlenmek ve iç görü kazanmak isteyen danışanlarla çalışmaları halâ devam etmektedir.

Devamını Oku

Nurhan Aktı (MCC,ACPC)

PDR Group Danışmanı

’Kendinizi sevin, kendinize inanın ve fark yaratın.

’' - Nurhan Aktı

1996'da Deniz Harp Okulundan mezun olan Nurhan AKTI, Türkiye’nin ilk muvazzaf kadın subaylarındandır. Aslen Bilgisayar ve Kontrol Mühendisi olup üzerine İşletme, Uluslararası İlişkiler ve Kamu Yönetimi yüksek lisans programlarını tamamlamıştır. Deniz Kuvvetleri Komutanlığında 21 yıl çok çeşitli görevde farklı bir çok ekiple/liderle çalışmış ve binbaşı rütbesi ile emekli olmuştur. Bu tarihten itibaren yoluna koçluk yolculuğu ile devam kararı alarak Temel ve İleri Düzey Profesyonel Koçluk eğitimleri ile Takım Koçluğu eğitimlerini almış, halihazırda 4.000 saati aşkın üst düzey yönetici, takım ve performans koçluğu/mentorluğu deneyimleri ile MCC (Professional Certified Coach) ünvanı taşıyan sayılı koçlar arasına girmeyi başarmıştır. Kurumsal eğitimler konusunda da uzman olan sayın Aktı, bu kapsamda 200’ün üzerinde şirkete 2.000’in üzerinde çok çeşitli konularda seminer vererek binlerce kişiyle çalışma şansı bulmuştur. Eğitmen şapkasıyla kazandığı deneyimi koçluğuna, koçlukta kazandığı deneyimi eğitime getirerek danışanlarına gerçek hedeflerini belirlemeleri ve istedikleri dönüşümü sağlamaları için fark yaratan çözümler sunmaktadır. Bireylerin tek ve eşsiz olduklarına inanan, hayata bütünsel bakmayı çalışan, doğa ve sevgiye değer veren yapısı ile herkesin içinde var olan potansiyelini keşfetmesi ve fark yaratmaları için insanların yanında olmayı ve onlara dokunmayı kendine misyon edinmiştir. Hayata bakışını en iyi ifade eden kelimeler "Tutku", "Merak" ve "Sevgi" olacaktır. Sevgi ve bilginin paylaşılarak çoğaldığının bilincinde olarak keyifle yaşamda yolculuk yapmaktadır. Nurhan Aktı, evli ve iki çocuk annesidir.

Devamını Oku

Oya Fadıloğlu, ACC & ACTP

PDR Group Danışmanı

Oya Fadıloğlu, Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Uluslararası İlişkiler Bölümü mezunu olup, eğitim hayatına Boğaziçi Üniversitesi İnovasyon ve Girişimcilik, Paris Sorbonne Üniversitesi Cours de Civilization Française, Başkent Üniversitesi İnsan Kaynakları Yönetimi alanlarında aldığı sertifikasyon programları ile devam etmiştir.

Halen, Anadolu Üniversitesi Felsefe Bölümü Lisans öğrencisidir.

Kariyerine 1997'de Yapı ve Kredi Bankası’nda Management Trainee olarak başlamıştır. İzmir ve İstanbul'da Satış & Pazarlama, Kurumsal ve Ticari Müşteri Yönetimi, Kredi Risk Yönetimi konularında uzmanlık ve yöneticilik rolleri üstlenmiştir. 2011 yılında İtalyan Candy Hoover Group'a Kredi Risk ve Kontrol Müdürü olarak geçerek bayilerin kredilendirilmesi, alacakların tahsilatı ve teminatlanması konusunda yöneticilik yapmıştır.

2015-2018 yılları arasında Paris'te yaşayan, 2019 yılından itibaren Profesyonel Koçluk ve Harrison Assessments Danışmanlık alanlarında çalışmalarını sürdüren Oya, ICF akredite ACTP koçluk eğitimi, Yönetici & Takım Koçluğu eğitimlerini tamamlamıştır. Uluslararası Koçluk Federasyonu'nun ACC (Associated Certified Coach) ünvanına sahiptir. 2020 yılından itibaren ICF Türkiye Proje ve Çalışma Kurulu üyesi olup STK ve Dernekler ile yürütülen ICF projelerinde aktif rol oynamaktadır.

PDR International bünyesinde Eğitim ve Performans Geliştirme Danışmanı, Yönetici ve Takım Koçu olarak hizmet vermektedir. Bireylerin ve takımların potansiyellerini ortaya çıkarmak, yüksek performans ve hızlanmış gelişim sağlamak için Liderlik, Koçluk, Mentorluk eğitim ve hizmetleri sunmaktadır.

Devamını Oku

Rana Durbakayım Aylanç (ACC)

PDR Group Danışmanı

Rana Durbakayım Aylanç 1995 Marmara Üniversitesi İşletme Bölümü mezunudur.

Kurumsal Bankacılıkta Management Trainee olarak başlayan 26 yıllık iş hayatımın 19 yılı bankacılık şapkası altında 18 yılı yönetici sıfatıyla kurumsal satış, finans, bütçeleme, CRM, pazarlama, satış ekiplerinin ve faaliyetlerinin yönetilmesi görevleriyle gerçekleşmiştir. Edindiği tecrübe ve bilgi birikimini son 11 yılda mentorluk ve koçluk, son 7 yılda ise eğitmen kimliği altında kitlelere aktarmaktadır.

Kurumsal dünyada, yerel ve çok uluslu firmalardaki çalışmalarını ve PDR Int bünyesindeki performans gelişim eğitimlerindeki tecrübesini son 7 yılda Yönetim ve Liderlik kısmında; Duygusal Zekalı Liderlik, Organizasyonel ve Sürdürülebilir Çeviklik, Kültürlerarası İletişim ile Koçluk- Mentorluk Eğitimlerine odaklamıştır. Verdiği başlıca eğitimler arasında bunlara ilave olarak Etkin performans Yönetimi becerileri ve Geri Bildirim , Koçvari Liderlik, Problem Çözme ve Karar Verme eğitimleri bulunmakta olup, ağırlıklı olarak şirketlere Takım- Grup koçluğu, Çevik Organizasyon Kültürü adına Sistemik Koçluk yapmaktadır. Yönetici ve kariyer koçluğu alanındaki deneyimine, 2014 yılında aldığı Kahkaha Yogası Liderliği ile 2021 yılında yurtdışında aldığı Happiness Coach unvanlarını katmış,halen devam ettiği Happiness at Workplace eğitimleri ile şirketlerde iyi olma haline hizmet etmeyi misyon edinmiştir.

Şirketlerdeçalışan memnuniyeti ve aidiyeti adına Çeviklik, Koçluk ve Wellbeing kavramlarının günümüzdeki önemine ve gelecekteki sinerjisine kuvvetle inanmaktadır.

Son 7 yıldır ICF Türkiye bünyesinde ve ICF’in farklı ülkelerindeki çeşitli sosyal sorumluluk projelerinde koçluk ve mentorluk yapan eğitmenin TED,ÇYDD,GDN,Anadolu Güneşi,Soroptimistler Derneği,Tomurcuk vakfı,TEGEV, TÜRGÖK, Hayat Sende gibi kurumlar için gönüllü koçluk çalışmaları mevcuttur.

Halen ICF (Uluslararası Koçluk Federasyonu ) Türkiye’de Yönetim Kurulu üyesi olarak görev almaktadır. Profesyonel Koçluk mesleğine yapılacak katkının önemine inanan bir insan olarak PDRICMA fakülte liderliği ile Koçluğun Kurumsal hayattaki majör performans etkisinin gücüne destek olmaktadır. Ruh, zihin ve beden bütünlüğünün, kendini gerçekleştirme ve gerçek kişisel performansa giden yol olduğuna, geleceğin Takım Çalışması ve “BİZ”kavramı çerçevesinde şekilleneceğine inanmaktadır.

1136 saat koçluk deneyimi olan Aylanç, bu güne kadar yaklaşık 11.300 katılımcı ile buluşmuş ve yaklaşık 6900 saat eğitim vermiştir.

Kendini ve haddini bilmeyi hayat felsefesi ve düsturu olarak takip eden Aylanç’ın başlıca değerleri arasında paylaşmak, değer yaratmak, yaratıcılık, farkındalık, sürekli öğrenme ve uyum yer almaktadır.

Devamını Oku

Rengin Pakman

PDR Group Danışmanı

Rengin Pakman, İzmir Amerikan Kız Koleji’nden mezun olmuştur.

EES (Europen Exchange Systems)’de Perakende Satış Operasyonları Bölüm Başkan Asistanı olarak başladığı kariyerini, NATO, LSE HQ’de Bütçe ve Maliye Dairesi Başkan Sekreteri olarak devam ettirdi. Raks Holding A.Ş.’de Yönetim Kurulu Başkanı Asistanı görevinde bulunan Pakman, kariyeri boyunca İngiltere, İspanya, Avustralya ve Danimarka'da farklı eğitim programlarını tamamladı.

Rengin Pakman, PDR International bünyesinde Yeni Nesil Eğitimcinin Eğitimi, Topluluk Önünde Konuşma Becerileri ve Sunum Teknikleri, İş Yerinde Duygusal Zeka, Güvenli Davranış ve Çatışmasız İletişim ve kendi geliştirdiği üst düzey yönetimle çalışma, ilişkileri yönetme ve sonuç üretme yaklaşımları için Üst Düzey Yönetici Asistanlığı konusunda eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir. Bunlara ek olarak, pek çok kurumun eğitim akademilerinin kurulum aşamalarında iç eğitmen yetiştirme programlarını gerçekleştirmiştir.

Devamını Oku

Seda Muradoğlu

PDR Group Danışmanı

Seda Muradoğlu, Lisans, Yüksek Lisans ve Doktora eğitimlerini İşletme alanında tamamlamıştır.

Doktora tezini, liderlerin narsistik kişilik özellikleri hakkında yazmış ve liderlik üzerine akademik çalışmalarda yer almıştır.

Vancouver’de bulunan KGIC’de yabancı dil ve İngilizce Eğitmenlik eğitimleri almış, Adler International’de Profesyonel Koçluk eğitimini tamamlamıştır. 

Yaklaşık on beş yıl kurumsal şirketlerde Avrupa Bölgesi Satış ve Proje sorumlusu olarak çalışmıştır. Bu süre zarfında farklı ülke ve kültürleri tanıma fırsatı elde etmiş ve takım yönetimini deneyimlemiştir. Sahada elde ettiği bu deneyimleri, bilimsel teoriler ile harmanlayarak çalışma hayatına eğitim sektöründe devam etmektedir. 

PDR International bünyesinde, İletişim, Koçvari liderlik, Müşteri Deneyimi, Takım Çalışması gibi konularda eğitimler ve Biruni Üniversitesinde Liderlik dersleri vermektedir.

Bazı Referansları: İstanbul Sanayi Odası, Vodafone, Garanti BBVA Türkiye Sigorta, İMMİB, Kahve Dünyası, Sumitomo Corporation, Concern Worldwide.

Devamını Oku

Selda Tan Alışır

PDR Group Eğitim ve Performans Geliştirme Danışmanı

Selda Alışır, Mimar Sinan Üniversitesi Sosyoloji Bölümünden mezun olmuştur.

2000 yılında iş hayatına Turkcell Global-Bilgi şirketinde Turkcell Müşteri Hizmetlerinde başlamış ve 16 yıl bu şirkette çeşitli görevlerde yer almıştır. Müşteri Temsilciliğinden Operasyon Müdürlüğüne giden Turkcell Global-Bilgi yolculuğunda, Çağrı Merkezi Inbound-Outbound-Backoffice, Özel Hizmet Operasyonları, Süreç ve Kalite Ekipleri ve Müşteri Deneyimi Ekibi gibi farklı ekiplerde çalışarak farklı alanlarda deneyim kazanmıştır.

2016-2018 yılları arasında Türk Telekom Kurumsal Inbound ve Backoffice Operasyonları Müdürü olarak çalışma hayatına devam etmiştir.

2018-2020 yıllarında farklı bir sektörde, Otel ve Restoran Otomasyon Sistemleri alanında faaliyet gösteren Protel firmasında Otel ve Restoran Sistemleri Operasyon Direktörü olarak görev almıştır.

Çağrı Merkezi Operasyon Yönetimi, Liderlik Gelişimi, Koçluk, Performans Yönetimi, Değişim Yönetimi, Müşteri Sadakati Yaratma ve Geliştirme, Kalite Yönetimi, Müşteri Şikayetlerini Karşılama, Her Yönetici bir İnsan Kaynakları Yöneticisidir, Telefonda Satış konularında çalışma fırsatı bulmuştur ve deneyim sahibidir. Bu deneyimlerini PDR Group bünyesinde verdiği eğitimler ile paylaşmaya devam etmektedir.

Devamını Oku

Tahir Sümer

PDR Group Danışmanı

ODTÜ İşletme Bölümünden mezuniyetini takiben 1980 yılında İzmir’de bir ihracat şirketinde başladığı profesyonel meslek hayatına 1982 yılında Citibank İzmir Şubesinde devam etti.

 1985 yılında Citibank’tan ayrıldı ve Union Carbide Turkey Inc. firmasında Mali ve İdari İşlerden sorumlu Genel Müdür Yrd. olarak çalışmaya başladı. İzleyen yıllarda zirai ilaç, bilgisayar donanım, yazılım ve lojistik firmalarında mali, idari, hukuki işler, IT, lojistik ve insan kaynaklarından sorumlu genel müdür yardımcısı ve yönetim kurulu üyesi olarak görev  yaptı.  1998 yılında kendi eğitim ve danışmanlık işini  kurdu, muhasebe ve finans başta olmak üzere pekçok konuda, çok sayıda eğitim ve bazı firmalara danışmanlık hizmetleri verdi.

2000 yılında yönetim kurulu üyesi ve mali ve idari  işler ve bilişim teknolojisinden sorumlu Ajans Başkan Yardımcısı (CFO) olarak TBWA Reklam Ajansının yönetim ekibine katıldı ve 16 yıl boyunca bu görevini sürdürdü.  Bu dönemde 6 yıl süreyle Reklamcılık Vakfı Yönetim  Kurulu’nda Vakfın ve Reklamcılar Derneği’nin mali işlerinden sorumlu olarak görev yaptı.  31 Aralık 2015 tarihinde yöneticilik kariyerini noktalayarak İzmir’e yerleşti.

Tahir Sümer, 1998 yılında FED Training firması ile başladığı eğitimcilik faaliyetini, o tarihten beri  kesintisiz sürdürmektedir. Finans, muhasebe, müşteri kredi-risk yönetimi, uluslararası para piyasaları, dış ticaret ve benzeri  pek çok konuda, yurt içi ve yurt dışında bini aşkın eğitim vermiş, 2000 yılında 2 dönem Doğuş Üniversitesi öğretim kadrosunda görev almış (Dış Ticarete Giriş ve Bankacılık Operasyon ve Hizmetleri dersleri), şirket satınalma ve birleşmeleri (A&M), yönetim muhasebesi sistem tasarım ve uygulamaları gibi konularda çeşitli firmalara danışmanlık hizmetleri vermiş ve halen bu çalışmalarını sürdürmektedir.

Devamını Oku

Teoman Pakman

PDR Group Danışmanı

Teoman Pakman, İstanbul Üniversitesi İktisadi Fakültesi İşletme Bölümünden mezun olmuştur.

Bürsinler şirketinde başladığı kariyerini, Oğul Ticaret ve  Planet Yapı Market’de İşletme Müdürü olarak devam ettirdi D&R Bornova Mağaza Müdürü olarak görev yapan Pakman, Art İnşaat ve Dekorasyonda Satın Alma ve Proje Takip Müdürü görevlerini üstlendi. 

Teoman Pakman, PDR International bünyesinde Sunuş Teknikleri ve Eğitimcinin Eğitimi konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.

Devamını Oku

Tuba Günay

PDR Group Eğitim ve Performans Geliştirme Danışmanı

İstanbul Üniversitesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümünden 1999 yılında mezun olmuştur.

2008 yılında Maltepe Üniversitesi’nde İşletme MBA programını tamamladı. 1999 yılında başladığı profesyonel deneyimini Bilişim ve Telekom sektörlerinde farklı kurumlarda Satış ve Pazarlama alanında yaklaşık 10 yıl emek vererek sürdürdü.

2009 yılından sonra kariyerine eğitimini aldığı ve hayalini kurduğu İnsan Kaynakları alanında devam ettirdi. Metropol Danışmanlık’da İnsan Kaynakları ve İşe Alım Danışmanlığı yaptıktan sonra Senkron Yazılım ve Radore Veri Merkezi’nde İnsan Kaynakları Müdürlüğü görevini yürüttü.

SAP Danışmanlığı alanında faaliyet gösteren Felece Teknoloji’de İnsan Kaynakları Direktörü olarak görev yaptı. Bilişim sektörü içinde 20 yılı aşkın süre sorumluluk aldı.

İnsan Kaynaklarının bütün fonksiyonlarında bazen kurgulayıcı bazen yürütücü olarak aktif görev alan Günay, ICF onaylı temel koçluk ve İleri Seviye Koçluk eğitimlerini tamamladıktan sonra bireylere ve kurumlara koçluk ve danışmanlık konusunda destek olmaktadır.

PDR International bünyesinde İnsan Kaynakları alanında süreç tasarımı ve organizasyonel gelişim konularında eğitim ve danışmanlık, PDRICMA bünyesinde koçluk ve mentorluk hizmetleri sunmaktadır.

Devamını Oku

Yunus Emre Şentürk (PCC)

PDR Group Danışmanı

2017 yılından bu yana PDR International bünyesinde danışman olarak projeler geliştiren, eğitim tasarlayan ve koçluk yapan Yunus Emre Şentürk; Eğiticinin Eğitimi (Trainer Challenge) sonrası Certified Skillfull Facilitator sertifikasına sahiptir.

Profesyonel kariyeri sırasında çalıştığı firmalarda; saha satış, satış ve pazarlama, iş geliştirme, eğitmen ve özel kalem müdürlüğü süreçlerinde başta olmak üzere bir çok konuda önemli sorumluluklar üstlenmiştir.

İşletme Bölümü’nden mezun olan Yunus Emre Şentürk pandemi ve sonrasında uzaktan öğretimle Sosyoloji bölümünde eğitimine devam etmektedir. İş hayatına 2001 yılında GSK firmasında tıbbi mümessil olarak başladı. UCB Pharma’da Satış ve Pazarlama Yöneticisi, Akuadan Su Ürünlerinde Satış ve Pazarlama Direktörü, Faturamatik A.Ş. de İş Geliştirme Direktörlüğü, Sola Unitas Coaching Academy’de Eğitmen & Professional Certified Coach (PCC) ve İstanbul Adalar İlçesi Belediye Başkanlığında Özel Kalem Müdürlüğü görevlerinde bulunmuştur.

Bireysel, kurumsal ve sosyal gelişim ve dönüşümün sürdürülebilirliği için insan doğasını ve potansiyelini araştırma, danışmanlık, koçluk ve eğitim yolu ile keşfetmek için çıktığı yolculuğuna PDR International bünyesinde şimdiye kadar çalıştığı müşteri portföyünü ağırlıklı olarak ilaç, otomotiv, turizm, sigorta şirketleri, teknolojik kurumlar, telekomünikasyon, perakende, üretim, FMCG kurumları oluşturmaktadır. Sekiz senelik eğitim danışmanlığı ve koçluk kariyerinde yaklaşık 15.000 kişiyle 1.500 saat eğitim danışmanlık ve 2.500 saat koçluk sürecinde yer almıştır.

PDR INTERNATIONAL bünyesinde bir çok konuda eğitimler alan, tasarlayan ve paylaşan Yunus Emre Şentürk, İletişim, Satış, Liderlik, Müşteri Deneyimi ve Profesyonel Koçluk alanlarında derinleşmiştir.

International Coaching Federation (ICF) tarafından verilen PCC (Professional Certified Coach) unvanına sahiptir. Satış Koçluğu, Yönetici ve Takım Koçluğu yapmaktadır. Ayrıca ICF Türkiye 2020-2022 Yeni Medya ve Dijitalleşme Kurulu Yönetim Kurulu Üyesidir.

Bugünlerdeki ilgi alanları; en büyük hobisi fotoğraf çekmek ve doğa yürüyüşleri olan Şentürk, son bir senedir Datça’da yaşamaktadır. Son dönemlerde Wellbeing  ve Mindfull ile ilgilenmektedir.

UZMANLIK ALANLARI

Yöneticiler İçin Satış Koçluğu

Satışta Koçluk Bakış Açısı

Liderlikte Koçluk Yaklaşımı

İleri Bildirimde Koçluk ve Mentorluk

Etkin İnsan Yönetimi

Müşteri Deneyimi

Profesyonel Koçluk Eğitimleri

 

Devamını Oku

Zafer Ünver

PDR Group Danışmanı

Uludağ Üniversitesi’nde Turizm eğitimi alan Zafer Ünver sektörde 10 yıl otelcilik ve işletmecilik yapmıştır.

1998 -2018 yılları arasında 20 yıl boyunca FMCG sektörünün en eski ve öncü kuruluşlarından olan  Evyap’ta Satış Temsilciliğinden Satış Müdürlüğüne satışın tüm kademelerinde bulunmuştur.

Ulusal Zincir, Hard Discount, Yerel Zincir, Kişisel Bakım Marketleri olmak üzere satışın son 23 yıllık tüm  süreçlerinin içinde bulunmuş, birçok eğitim ve seminere katılmıştır.

2018’den itibaren mesleki uzmanlık alanları olan Satış Yönetimi, Ticari Pazarlama ve Saha Yönetimi  üzerine yönetim danışmanlığı yapmakta olup, aynı zamanda kendi dizayn ettiği "BiMola!" isimli outdoor konseptli motivasyon & takım çalışmaları organize etmekte ve eğitimler vermektedir.

Bireylere ve şirketlere koçluk konusunda destek olan Ünver, PDR International bünyesinde çeşitli Satış eğitimleri, Müzakere, İletişim, Müşteri Deneyimi, Farklı Kuşakları Anlamak ve Yönetmek, Kazanan Takım Olmak ve Uzaktan Satış konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermekte, ayrıca PDRICMA ile co-lead koçluk eğitimlerine çıkmaktadır.

Devamını Oku

PDR International Eğitim Danışmanı Olmak...

Siz de PDR International Eğitim Danışmanı olmak istiyorsanız info@pdrinternational.com.tr adresinden bizimle iletişime geçebilir veya aşağıdaki formu doldurarak özgeçmişinizi iletebilirsiniz.


Başvuru Formu

CAPTCHA code