Türkiye’nin en büyük holdinglerinden birinin iştiraki olarak Enerji sektöründe hizmet vermekte olan şirket; doğal gaz dağıtımı, elektrik ticareti, doğal gaz ticareti ve yenilenebilir enerji alanlarında faaliyet göstermektedir.

Türkiye'nin en yaygın 2. özel doğal gaz dağıtım şirketi olarak 11 şehirde 30 yıl süreyle doğal gaz dağıtım lisansına sahip ve yaklaşık 1.200.000 BBS aboneye hizmet sunmaktadır. Yenilikçi ve müşteri odaklı hizmet anlayışıyla enerji sektörünün en önemli aktörlerindendir ve tüm Türkiye’de serbest tüketicilere elektrik hizmeti vermektedir.

En üst kademedeki yöneticiden sahaya kadar olan tüm çalışanlar kurumun güçlü markasının arka planında önemli roller alarak; markalaştırdıkları organizasyonel kültürleri ve kurum stratejileri ile de sektörlerinde markalaşmıştır.

Proje Bilgisi

  • 75 kişilik saha satış ekibi ve 50 kişilik tekniker olarak görev yapan kişilerin, kurumun belirlediği kriterler doğrultusunda mevcut durumları ve gelişim alanları yapılan ölçümleme çalışmaları ile belirlendi.
  • Ölçümleme sonrasında verilecek olan eğitim başlıkları belirlendi ve projede görev yapacak eğitim danışmanları ile saha çalışmaları yapılarak eğitim içerikleri tasarlandı.
  • Ölçümleme ve saha çalışmaları neticesinde nihai içerikler kurumua özel tasarlandı ve Türkiye’nin farklı bölgelerinde projenin ilk etap eğitimlerine başlandı.
  • Saha Satış ve Tekniker eğitimlerine paralel olarak, bağlı oldukları Yöneticiler için de “Yönetim ve Liderlik Becerilerini Geliştirmek” eğitimleri planlandı.
  • Yönetim ve Liderlik eğitimlerine başlamadan önce Yöneticilere mevcut durum analizleri yapılarak yönetici yetkinliklerinin ne kadarının tutum ve davranışa döndürüldüğü saptandı.
  • Yöneticiler ile bire bir yapılan görüşmelerde eğitimden beklentiler alınarak focus grup çalışması yapıldı ve mevcut beklentiler derinleştirildi.
  • Toplanan veriler neticesinde de içerikler dizayn edildi ve kurumdan alınan onay doğrultusunda kullanıldı.
  • Her bir eğitim sonrasında katılımcının performansının da özet olarak paylaşıldığı eğitim raporları hazırlandı.

Türkiye’de her geçen gün gelişerek büyüyen elektrik dağıtım ve perakende satış sektörünün yeni, dinamik ve tecrübeli oyuncularından biri olan kurum, Türkiye’nin önde gelen sanayi gruplarından ve Avrupa’nın lider enerji şirketlerinden biri ile oluşturduğu ortak girişim şirketidir.

Türkiye de enerji piyasasının yeniden yapılandırılması ve elektrik dağıtım şirketlerinin özelleştirme sürecinde, ilk özelleştirilen elektrik dağıtım şirketlerinden birini devir almış; dağıtım ve perakende satış faaliyetinin ilklerini gerçekleştirerek, enerji sektöründe kaliteli hizmet ve müşteri memnuniyetini hedefleyerek grup şirketleri ile hizmet vermeyi sürdürmektedir.

Önceleri sadece Sakarya, Kocaeli, Bolu ve Düzce’de faaliyet gösteren kurum; 2013 yılı itibariyle Türkiye’nin dört bir yanındaki müşterilerine hizmet verme hedefiyle çalışma alanını genişletmiştir.

En üst kademedeki yöneticiden sahaya kadar olan tüm çalışanlar kurumun güçlü markasının arka planında önemli roller alarak; markalaştırdıkları organizasyonel kültürleri ve kurum stratejileri ile de sektörlerinde markalaşmıştır.

Proje Bilgisi

  • Kurum içinde yer alan akademik yapılanma çatısı altında en üst düzeyden, en alt kademeye kadar tüm eğitim ihtiyaçları belirlendi.
  • Yöneticiler ile bire bir yapılan görüşmelerde eğitimden beklentiler alınarak focus grup çalışması yapıldı ve mevcut beklentiler derinleştirildi.
  • Belirlenen eğitim ihtiyaçları doğrultusunda eğitim başlıkları seçildi ve projede görev yapacak eğitim danışmanları ile saha çalışmaları yapılarak eğitim içerikleri tasarlandı.
  • Saha çalışmaları neticesinde nihai içerikler kuruma özel tasarlandı ve Türkiye’nin farklı bölgelerinde projenin ilk etap eğitimlerine başlandı.
  • Üst düzey Yöneticiler için de, koçluk enstrümanlarının ağırlıklı kullanıldığı “Etkin insan Yönetimi” eğitimleri planlandı.
  • Sahada çalışan tekniker/ teknisyenler için, “Problem Çözme Karar Verme Becerileri”, “Çatışma Yönetimi Becerileri”, “Güvenli Davranış” eğitimleri verildi.
  • Müşteri ile birebir temasta olan “Müşteri İlişkileri Uzmanları” için “Müşteri Odaklı Hizmet Yaklaşımı”eğitimleri verildi.
  • Her bir eğitim sonrasında katılımcının performansının da özet olarak paylaşıldığı eğitim raporları hazırlandı.