Müşteri Odaklı Hizmet Gelişim Programı

1998 yılında İstanbul'da kurulan firma vize başvurularının kabulü ve değerlendirilmesi ile ilgili destek hizmetleri alanında uzmanlaşmıştır. Almanya Dışişleri Bakanlığı tarafından Ankara, İstanbul ve İzmir’de, İtalya Dışişleri Bakanlığı tarafından da İstanbul’da vize hizmetlerinin sağlanması için yetkili tek resmi kurum olan firma tüm çalışanlarının eğitim ihtiyaçlarını işin gerektirdiği ya da yapılan değerlendirmeler sonucunda operasyonun gelişmesi ve öğrenen bir yapıya sahip olabilmesi için saptayarak güncel eğitim ve programlar ile desteklemektedir.

Program amacı,  firmada farklı kademede görev yapan çalışanların müşteriler ile temaslarında kurumun hizmet vaadini yerine getirmesi için gereken yaklaşım ve becerilere kazanmasıdır.

Proje Bilgisi:

  • Kurum kendi içinde yaptığı ihtiyaç analiz çalışması sonrasında çalışanlarının eğitim ihtiyaçlarını belirlemiştir
  • Belirlenen eğitim ihtiyaçları hakkında PDR International ile toplantı yapılarak firmadan bekledikleri davranışsal hedefler alınmıştır
  • Yetkinlikler ve davranışsal göstergeler sonrasında eğitim başlıkları belirlenerek eğitim danışmanları tarafından içerikler oluşturulmuş; firma tarafından verilen vakalar konular arasına yerleştirilmiştir
  • Firma ile nihai içerikler paylaşılmış; alınan onay neticesinde içerikler son haline getirilerek sunulmuştur
  • Eğitim sonunda raporlar hazırlanarak kişilerin gelişmiş ve gelişime açık noktaları firmaya raporlanmıştır.

Hizmet Gelişimi eğitimlerimiz ile ilgili detaylı bilgi için http://www.pdrinternational.com.tr/pages?name=service-development linkini tıklayınız. 


Etkin ve Güvenli İletişim Projesi

Müşterimiz uluslararası bir danışmanlık firması, Türkiye’nin en büyük kurumlarına vergi ve finans alanında danışmanlık ve denetim hizmeti veriyor, bünyesinde junior ve senior danışmanlar var ve 2011 yılından bu yana birlikte çalışıyoruz.

Projenin amacı müşteri ofisinde çalışan danışmanların Kurumun hizmet ve profesyonel yaklaşım sözü çerçevesinde “etkili iletişim ve güven oluşturma” ve “etki yaratma ve güvenli davranış” konularında desteklenmesi olarak sade bir şekilde tanımlanabilir.

Kurumun Y kuşağı ağırlıklı danışmanları için özel olarak hazırladığımız ve etkileşimli örnekler, vaka ve senaryo çalışmaları ile geribildirim adımlarından oluşacak şekilde özel olarak tasarladığımız bu gelişim paketi tüm katılımcıların büyük beğenisi ile ve her yıl yeni eklenen grupların katılımı ile devam ediyor.

Odaklandığımız bilgi ve beceriler katılımcılarımızın günlük hayatlarında karşılaştıkları durumlardan esinleniyor ve sürekli güncelleniyor. Amacımız müşterileri ile yaşadıkları iletişim ortamlarını hem güven ve etki oluşturmaya hem de profesyonel iletişim ve güvenli davranış yaklaşımını doğru ve etkili kullanmaya dönük destekleyici becerileri geliştirmek.

Proje 2014’ten bu yana katılımcılarımızdan gelen yorum ve öneriler çerçevesinde yenilenerek, zenginleşerek ve büyük beğeni ile devam ediyor.

Performans Gelişimi eğitimlerimiz ile ilgili detaylı bilgi için http://www.pdrinternational.com.tr/pages?name=performance-development linkini tıklayınız.