Yaşayarak öğrenme programlarımızı katılımcıların deneyimleri sonucunda farkındalık ve gelişim yaşaması amacıyla tasarlıyoruz.

PDR International olarak gerçekleştirdiğimiz simülasyon, masa oyunu (board game), indoor (iç alan), outdoor (dış alan) aktiviteler, bayi toplantıları, lansmanlar ve programlarla kurumunuzda geliştirmeyi hedeflediğiniz Yaşayarak Öğrenme Kültürü’ne destek oluyoruz.

Yaşayarak Öğrenme Kültürü’nü destekleyen programlarımızda; gruplara, katılımcı sayılarına, süreye ve amacınıza göre farklı yetkinlikler altında hazırlanan aktivitelerimiz kurum çalışanlarınız için belirlenen gelişim noktalarına ulaşmak için birer araç olarak kullanılır.

PDR International olarak bugün Yaşayarak Öğrenme Kültürü yaratmak isteyen her kuruluşta:

  • Bireylerin ve takımların, kalıcı sonuçlar almaları yönünde yönetsel tavır ve kişisel liderlik sergileyebilmelerini sağlamaya,
  • Çalışanların Sonuç Odaklı, İnsan Odaklı, Takım Odaklı ve Müşteri Odaklı bireyler olmaları konusunda farkındalık, yetkinlik ve becerilerini artırmaya,
  • Kuruluşlarda, çalışanların sergileyeceği özgüven, sorumluluk, sadakat, inisiyatif ve bağlılılık üzerine kurulu bir "Kurum Kültürü" yaratmaya,
  • Orta ve üst kademe yönetim gruplarının hem iş yönetimi hem de çalışan yönetimi konusunda yetkinliklerini geliştirmeye,
  • Satış ekipleri ve satış yöneticilerinin, satış ve pazarlama konularında becerilerini arttırmaya,
  • Sundukları hizmet kalitesini ve müşteri odaklı bakış açılarını arttırmalarına,
  • Tüm çalışan ve yöneticilerimizin yaşayarak öğrenme kültürü ile birbirlerine destek olup, deneyimleyerek öğrenmelerine ve gelişimlerine yardımcı oluyoruz.

Yaşayarak Öğrenme Kültürü kapsamında gerçekleştirdiğimiz programlar ile geliştirmeyi hedeflediğimiz yetkinler ve davranış kriterleri:

  • Kaynak Yönetimi
  • Motivasyon
  • Planlama
  • Bütünsel Bakış
  • Problem Çözme
  • Delegasyon ve Yetkilendirme
  • İletişim
  • Yaratıcılık
  • Takım Çalışması
  • Azim
  • Etkin Kaynak Kullanımı
  • Bilgi Paylaşımı
  • Büyük Resmi Görme
  • Liderlik
  • Takım Yönetimi
  • Müşteri Odaklılık
  • Planlama ve Organizasyon
  • Risk Alma
  • Hedeflerle Yönetim
  • Delegasyon
  • Güven
  • Empati
  • Geribildirim
  • Strateji Belirleme
  • Finansal Bakış