Markalaşmış Kurum Kültürü Projesi

1800’lü yıllardan günümüze kadar Türkiye’nin en köklü kulüplerinden biri olan müşterimiz at yarışları konusunda en önemli adreslerden biridir. 1950 yılında 24 kişi olan üye sayısı bugün 126’ya ulaşan kulübün doğru uygulamaları ile büyük gelirler elde etmiş bu gelirlerle büyük yatırımlara imza atmıştır.

Yurt çapında toplam 9 farklı ilde çalışanlarına Takım kültürünü entegre edebilmek için başlattığımız projemiz toplam 4 ay sürmüştür. Projenin amacı, katılımcıların verdikleri kararların sistemin bütününde nasıl etkileri olduğunu göstermek ve bu sayede etkin karar alma becerisini geliştirmek, birimler arası (kendi fonksiyonları) dışında yardımlaşmanın önemini ve değerini anlamak, yeniliklere açık olmanın önemini ve kazandırabileceklerini fark etmek, sağlıklı karar alma sürecinin; sağlıklı veri elde etme ve verileri iyi değerlendirmeden geçtiğini görebilmektir.

Proje Bilgisi,

  • Katılımcı gruba eğitim öncesi insan kaynakları departmanı iş birliği ile bir ön test uygulanarak eğitim içeriğine ışık tutacak ihtiyaç tespiti yapıldı.
  • İçeriğin ön test sonuçlarına göre belirlenmesinin ardından eğitim danışmanının hazırladığı demo sunum İnsan kaynakları birimi ile paylaşıldı.
  • Demo sunumun onayının ardından uygulama, vaka çalışmaları, oyunlar, bireysel ve grup egzersizleri ile eğitim tamamlandı.
  • Eğitim sonunda raporlar hazırlanarak kişilerin gelişmiş ve gelişime açık noktaları firmaya raporlandı.

 

Markalaşmış Kurum Kültürü kapsamındaki eğitim başlıkları ile ilgili bilgi almak için http://www.pdrinternational.com.tr/pages?name=branded-corporate-culture linkini tıklayabilirsiniz.