Unilever tüm dünyada çalışanlarına, uluslararası kurumsal eğitim firmaları ile  yaptığı anlaşma sonrasında Proje Yönetimi ve Yeni Yönetici Geliştirme eğitimlerini gerçekleştirmektedir.

2009 yılından beri devam eden bu eğitimler Unilever’in Global bakış açısıyla kuruma özel hazırlanmış eğitim içeriklerini kapsamaktadır. Yeni Yönetici Geliştirme, Proje Yönetimi, Çatışma Yönetimi ve Problem Çözme programları için öncesinde e-learning, ölçümleme ve ardından sınıf eğitimlerini kapsayan eğitim modülü PDR International Proje Danışmanlarımız tarafından Unilever Türkiye ekiplerine beş yıldır başarıyla gerçekleştirilmektedir.


Johnson Controls tüm dünyanın farklı ülkelerinde görev yapan satış ekiplerine yönelik özel bir eğitim tasarlamıştır. Global bakış açısıyla hazırlanan bu eğitim programının akışı ve içeriği yurtdışında görev yapan danışmanlarının da katıldığı özel bir workshopla PDR International danışmanları ile Cenevre’de paylaşıldı.

Projeye dahil olan ülkelerdeki eğitim danışmanları bir araya gelerek bu workshopta program içeriğini ve akışını kendi ülkelerine özel olarak revize ettiler. PDR International danışmanları bu workshop sonrasında Türkiye'de tüm satış ekiplerini 2+2=4 günlük bu özel program ile destekledi.


CCM Consultancy tüm dünyada ilaç firmalarına yönelik projeler düzenlemektedir.3 yıldır PDR International olarak, CCM Consultancy’nin her yıl Bayer ve Pfizer için düzenlediği eğitim programlarını yürütüyoruz. Geçtiğimiz yıllarda Yunanistan ve Dubai de yapılan organizasyonlarda PDR International eğitim danışmanları Bayer ve Pfizer’in doktorlara özel hazırladığı “Kazandıran Sunum Teknikleri” programlarını İngilizce ve Türkçe olarak gerçekleştirmiştir.


Nestle’nin tüm dünya ülkelerinde kullandığı “İş Sağlığı ve Güvenliğinde Liderlik Sergilemek” programı PDR International tarafından Nestle Türkiye yöneticilerine gerçekleştirilmiştir.

Özellikle İş Sağlığı ve Güvenliğinin önemini vurgulayan, Liderlere kendi çalışanlarının iş sağlığı ve güvenliği konusunda Nestle standartlarına göre çalışmalarını vurgulamalarını sağlayan program 2015 yılında PDR International önderliğinde Nestle Türkiye üst yönetim ekibine 1 günlük İngilizce workshop ve fabrika yöneticilerine 1.5 günlük Türkçe workshoplarla gerçekleştirilmiştir.


Müşterimiz Sygenta tohumculuk alanında Türkiye’de faaliyet gösteren bir dünya devidir. 2013 yılında Sygenta Satış Takımını geliştirmek için planlanan uluslararası projenin Türkiye bacağı olarak görevi üstlendik. İhtiyaç analizi ve proje liderliği yurtdışı iş ortağımız tarafından yapıldı ve projeden beklentiler ve takip süreçleri paylaşıldı. Devamında Türkiye’de Sygenta ekipleri ile yaptığımız saha çalışması satış takımının ve yöneticilerinin beklentilerini netleştirmemize yardımcı oldu. Eğitim programı tüm satış takımına ve satış yöneticilerine özel hazırlanan programla tamamlandı.


Müşterimiz Vestas Türkiye’de enerji alanında faaliyet gösteren bir kuruluştur. Projenin amacı; Vestas yöneticilerini liderlik ve yönetim becerileri konusunda desteklemek olarak netleştirildi. Türkiye'nin de dahil olduğu farklı ülkelerde yapılan eğitim çalışmalarında 2 günlük eğitim programı Vestas yöneticilerine sunuldu. 

Proje öncesinde ihtiyaç analizi yapıldı, proje adımları arasında eğitimler, birebir koçluk seansları ve bilgi analizleri yer aldı. Vestas Yöneticilerinin her biri ile ilgili gözlem ve koçluk raporlarını da eklediğimiz projemiz 2015 yılında Mayıs- Eylül dönemleri arasında tamamlandı.


Müşterimiz BIC Avrupa çapında markalaşmış hizmet kültürü projesi kapsamında uluslararası bir iş ortağı ile çalıştı ve Türkiye dahil Avrupa’nın 10 ülkesinde tüm müşteri hizmetleri gruplarının eğitimlerini planladı.

BIC Türkiye'de, BIC® yazım gereçleri, BIC® KIDS boyama kalemleri ve keçeli kalemler, Tipp-Ex® düzeltici ürünler, BIC® cep ve mutfak çakmakları ve kadın - erkek tıraş bıçakları ürünleriyle geniş bir gama sahip ve yenilikçi ürünleri ile Türkiye’nin her yerinde çok sayıda satış noktasında bulunuyor.

2016 ve 2017 yıllarında BIC Türkiye Müşteri Hizmetleri ve Tedarik Zinciri Birimlerinin katılımı ile BIC ihtiyaçlarına ve yerel pazarın beklentilerine göre özel olarak tasarladığımız eğitim ve gelişim programlarını paylaştık.  Projenin amacı; müşteri hizmetlerinin hizmet kalitesi, iletişim, zorlu durumlarla başa çıkma ve güvenli davranış konularındaki bilgi ve becerilerini desteklemek,  yeni ve etkili beceriler kazandırmak olarak hedeflendi. Eğitim programları tüm müşteri hizmetleri ve tedarik zinciri gruplarını kapsayacak şekilde İstanbul’da hayata geçirildi.