Unilever tüm dünyada çalışanlarına, uluslararası kurumsal eğitim firmaları ile  yaptığı anlaşma sonrasında Proje Yönetimi ve Yeni Yönetici Geliştirme eğitimlerini gerçekleştirmektedir.

2009 yılından beri devam eden bu eğitimler Unilever’in Global bakış açısıyla kuruma özel hazırlanmış eğitim içeriklerini kapsamaktadır. Yeni Yönetici Geliştirme, Proje Yönetimi, Çatışma Yönetimi ve Problem Çözme programları için öncesinde e-learning, ölçümleme ve ardından sınıf eğitimlerini kapsayan eğitim modülü PDR International Proje Danışmanlarımız tarafından Unilever Türkiye ekiplerine beş yıldır başarıyla gerçekleştirilmektedir.


Johnson Controls tüm dünyanın farklı ülkelerinde görev yapan satış ekiplerine yönelik özel bir eğitim tasarlamıştır. Global bakış açısıyla hazırlanan bu eğitim programının akışı ve içeriği yurtdışında görev yapan danışmanlarının da katıldığı özel bir workshopla PDR International danışmanları ile Cenevre’de paylaşıldı.

Projeye dahil olan ülkelerdeki eğitim danışmanları bir araya gelerek bu workshopta program içeriğini ve akışını kendi ülkelerine özel olarak revize ettiler. PDR International danışmanları bu workshop sonrasında Türkiye'de tüm satış ekiplerini 2+2=4 günlük bu özel program ile destekledi.


CCM Consultancy tüm dünyada ilaç firmalarına yönelik projeler düzenlemektedir.3 yıldır PDR International olarak, CCM Consultancy’nin her yıl Bayer ve Pfizer için düzenlediği eğitim programlarını yürütüyoruz. Geçtiğimiz yıllarda Yunanistan ve Dubai de yapılan organizasyonlarda PDR International eğitim danışmanları Bayer ve Pfizer’in doktorlara özel hazırladığı “Kazandıran Sunum Teknikleri” programlarını İngilizce ve Türkçe olarak gerçekleştirmiştir.


Nestle’nin tüm dünya ülkelerinde kullandığı “İş Sağlığı ve Güvenliğinde Liderlik Sergilemek” programı PDR International tarafından Nestle Türkiye yöneticilerine gerçekleştirilmiştir.

Özellikle İş Sağlığı ve Güvenliğinin önemini vurgulayan, Liderlere kendi çalışanlarının iş sağlığı ve güvenliği konusunda Nestle standartlarına göre çalışmalarını vurgulamalarını sağlayan program 2015 yılında PDR International önderliğinde Nestle Türkiye üst yönetim ekibine 1 günlük İngilizce workshop ve fabrika yöneticilerine 1.5 günlük Türkçe workshoplarla gerçekleştirilmiştir.


Müşterimiz Sygenta tohumculuk alanında Türkiye’de faaliyet gösteren bir dünya devidir. 2013 yılında Sygenta Satış Takımını geliştirmek için planlanan uluslararası projenin Türkiye bacağı olarak görevi üstlendik. İhtiyaç analizi ve proje liderliği yurtdışı iş ortağımız tarafından yapıldı ve projeden beklentiler ve takip süreçleri paylaşıldı. Devamında Türkiye’de Sygenta ekipleri ile yaptığımız saha çalışması satış takımının ve yöneticilerinin beklentilerini netleştirmemize yardımcı oldu. Eğitim programı tüm satış takımına ve satış yöneticilerine özel hazırlanan programla tamamlandı.


Müşterimiz Vestas Türkiye’de enerji alanında faaliyet gösteren bir kuruluştur. Projenin amacı; Vestas yöneticilerini liderlik ve yönetim becerileri konusunda desteklemek olarak netleştirildi. Türkiye'nin de dahil olduğu farklı ülkelerde yapılan eğitim çalışmalarında 2 günlük eğitim programı Vestas yöneticilerine sunuldu. 

Proje öncesinde ihtiyaç analizi yapıldı, proje adımları arasında eğitimler, birebir koçluk seansları ve bilgi analizleri yer aldı. Vestas Yöneticilerinin her biri ile ilgili gözlem ve koçluk raporlarını da eklediğimiz projemiz 2015 yılında Mayıs- Eylül dönemleri arasında tamamlandı.


Müşterimiz BIC Avrupa çapında markalaşmış hizmet kültürü projesi kapsamında uluslararası bir iş ortağı ile çalıştı ve Türkiye dahil Avrupa’nın 10 ülkesinde tüm müşteri hizmetleri gruplarının eğitimlerini planladı.

BIC Türkiye'de, BIC® yazım gereçleri, BIC® KIDS boyama kalemleri ve keçeli kalemler, Tipp-Ex® düzeltici ürünler, BIC® cep ve mutfak çakmakları ve kadın - erkek tıraş bıçakları ürünleriyle geniş bir gama sahip ve yenilikçi ürünleri ile Türkiye’nin her yerinde çok sayıda satış noktasında bulunuyor.

2016 ve 2017 yıllarında BIC Türkiye Müşteri Hizmetleri ve Tedarik Zinciri Birimlerinin katılımı ile BIC ihtiyaçlarına ve yerel pazarın beklentilerine göre özel olarak tasarladığımız eğitim ve gelişim programlarını paylaştık.  Projenin amacı; müşteri hizmetlerinin hizmet kalitesi, iletişim, zorlu durumlarla başa çıkma ve güvenli davranış konularındaki bilgi ve becerilerini desteklemek,  yeni ve etkili beceriler kazandırmak olarak hedeflendi. Eğitim programları tüm müşteri hizmetleri ve tedarik zinciri gruplarını kapsayacak şekilde İstanbul’da hayata geçirildi.


Renault Global Fransa, 2016 yılında müşteri ile kurduğu iletişimi güçlendirmek üzerine kurduğu ‘Müşteri Deneyimi Yaratmak‘ stratejisi doğrultusunda, Avrupa‘daki bütün ülkeler, Türkiye ve Rusya’yı da kapsayacak şekilde çalışanlarına yönelik bir eğitim projesi başlattı. Bu projenin Türkiye bacağında PDR ile stratejik ortaklık gerçekleştirdi. PDR Danışmanlarımızın Fransa’da katıldığı Global eğitimler sonrasında, proje Türkiye’ye özel tasarlandı. Mükemmel Müşteri Deneyimi Faz 1. R-Touch ve Faz 2 R-Smile projeleri, dört senedir süren ve bütün çalışanları kapsayan (bayii çalışanları, servis ağı, satış ağı, merkez ve çağrı merkezi) eğitimlerle gerçekleştirilmektedir. Müşteri yaklaşımın değiştirilmesi, bütünsel bir hizmet anlayışı ve iletişime yansıyan müşterinin değerli hissettirilmesi sonucu Renault son senelerde hem satış rakamı olarak Türkiye birincisi olmaya devam etmiş hem de müşteri memnuniyeti anketlerinde hedeflediği başarıyı elde etmiştir.


Tüm dünyada yaşanan pandemi süreci, özellikle ilaç sektörünü derinden etkilemiştir. Doktorlara ulaşımın zorlaşması, çalışanların fiziksel temas kısıtlaması ile hastanelere girememesi, iletişim kanallarının zayıflaması ve uzaktan bilgi alışverişi ve satış görüşmesi gerçekleştirilmesi gibi zorluklar ön plana çıkmıştır. Bu problemlere yönelik çözüm ve gelişim planı olarak Janssen Haziran 2020’de küresel bir eğitim projesi başlatmıştır. PDR Danışmanımızın Global ekip le yapmış olduğu iç eğitimler neticesinde Türkiye’de Eylül 2020 de ‘Uzaktan Etkileşimde Mükemmellik’ eğitimlerinin ilk fazı tıbbi delegelere/mümessillere ve satış ekibine verilmiştir. Bundan sonraki süreçte, eğitimin yeni modülleri farklı frekanslarda verilmeye devam edecektir.