Misyonumuz

Bireylerin, takımların ve kurumların, kalıcı sonuçlar almaları yönünde farkındalık, yetkinlik ve becerilerini arttırarak, değişimi sağlamak ve "İnsan Sermayesi"nin değerini arttırmak.

Vizyonumuz

Türkiye ve komşu ülkelerde, uluslararası temsilciliklerimizle tüm sektörlerdeki kuruluşların, kurumsal eğitim ve danışmanlık faaliyetlerinde ilk akıllarına gelen çözüm ortağı olarak değişimin öncüsü olmak.

Politikamız

PDR International olarak, müşterilerimize kurumsal eğitim programları ve danışmanlık hizmetleri sunarak kuruluşlarında "İnsan Sermayesi"nin değerini arttırmayı ve tüm sektörlerdeki kuruluşların insan kaynakları ve kurumsal eğitim faaliyetlerinde çözüm ortağı olarak değişimin öncüsü olmayı hedefliyoruz. Tüm faaliyetlerimizi Kalite Yönetim Sistemimiz ışığında ve ilgili tüm yasal gereklilikleri karşılayacak şekilde sürekli iyileştirme felsefesi ile sürdürmekte ve müşterilerine etkin ve optimum çözümler sunmaktayız. Müşteri memnuniyeti politikamızın temelini "Müşteri Odaklılık" oluşturur. Müşterilerimize özel çözümler sunar, onların talep ve beklentileri doğrultusunda çözüm ve süreçlerimizi sürekli iyileştiririz. Amacımız müşterilerimizle uzun dönemli başarılı çalışmalara imza atmaktır. Müşterilerimizi her zaman dinleriz. Müşterilerimizin, süreçlerimizden ve hizmetimizden memnuniyetini ölçeriz. Sunulan ürünle ilgili en ufak memnuniyetsizliği ciddiye alır, iyileştirme faaliyetlerini başlatır, ürün geliştirme çalışmaları yaparız.

PDR Group şirketlerimizden PDR International İSO 9001 (Kalite Yönetim Sistemi) ve 10002 (Müşteri Şikayet Yönetimi) sertifikalarına aynı anda sahip Türkiye’nin ilk ve tek danışmanlık şirketidir.

PDR International olarak, müşterilerimize kurumsal eğitim programları ve danışmanlık hizmetleri sunarak kuruluşlarında "İnsan Sermayesi"nin değerini arttırmayı ve tüm sektörlerdeki kuruluşların insan kaynakları ve kurumsal eğitim faaliyetlerinde çözüm ortağı olarak değişimin öncüsü olmayı hedefliyoruz