Nurhan Aktı

Türkiye’nin ilk harbiyeli kadın deniz subaylarından olan Aktı, 1992 yılında Deniz Harp Okulu Kontrol ve Bilgisayar mühendisliği bölümünden mezun olmuştur. 21 yıl hizmet ettiği Deniz Kuvvetleri Komutanlığı’nda çalıştığı döenmde yurt içi ve yurt dışında pek çok eğitim alarak Kamu Yönetimi ve Uluslararası İlişkiler dallarında master programlarını tamamlayan Aktı, özellikle lojistik alanda çeşitli görevler alarak bir çok farklı ve özgün takımlara liderlik etme şansı bulmuştur. Bu süre zarfında Deniz Kuvvetleri Komutanı tarafından 2 kez ’Üstün Başarı Ödülü’ne, 2 yıl erken terfiye layık görülmüş, değişime öncülük eden projelere imza atan bakış açısı nedeniyle çok genç rütbede (yüzbaşı) büyük bir sorumluluk gerektiren Deniz Kuvvetleri Komutanlığı Lojistik Finans Müdürü görevine getirilmiştir. 2013 yılından itibaren yoluna kişisel gelişim yolculuğu ile devam etmiştir. Bu yolculuğunda, Başkent İletişim Akademisinde Temel Oyunculuk dersleri alan Aktı, Adler Central Europe Koçluk ve İleri Seviye Profesyonel Koçluk eğitimlerini alarak Practicum’u tamamlamış, 2600 saati aşkın koçluk deneyimi ile 2016 yılında International Coach Federation’dan PCC (Professional Certified Coach) ünvanını almaya hak kazanmıştır. Davranışsal Modelleri pek çok bileşene bakarak en iyi şekilde ölçümleyen ve dünyaca kabul edilen araçlardan birisi olan Birkman Methodunun eğitimlerini alarak bu konuda da kendisini geliştirmiştir.

Yaşam amacı ‘Paylaşarak Öğrenme’ olan Aktı bu uğurda, özellikle iş dünyasının önemli kurumlarında çalışan profesyonellere Etkin Insan Yönetimi, Yönetim ve Liderlik Becerileri, Duygusal Zeka, Iletişim Becerileri, Stres Yönetimi, Toplantı Yönetimi, Müşteri Odaklı Hizmet, Geribildirim Sanatı, Zaman Yönetimi, Değişim Yönetimi, Problem Çözme ve Karar Verme Teknikleri, Koçluk Becerileri, Takımdaşlık ve Performans Yönetimi gibi yetkinlik bazlı eğitimler vermekte aynı zamanda yönetsel yetkinliklerini geliştirmek isteyen yöneticilere ve takımlara performans/lider/takım koçluğu hizmeti sunmaya devam etmektedir.

Bireylerin tek ve eşsiz olduklarına inan Aktı, bilgi ve deneyimini birleştirerek hayata bütünsel bakmayı hedeflerken, insana ve doğaya değer veren kişiliği ile herkesin içinde var olan potansiyeli keşfetmesine yardımcı olmayı da kendisine misyon edinmiştir. Hayatını, "Bilgi" ve "Sevgi" kelimelerinin hakkını vererek yaşamaya adayan Aktı, yaptığı her işe bu değerleri yansıtmaya çalışmaktadır. Aktı, evli ve iki çocuk annesidir.


Yunus Emre Şentürk, PCC

18 yıllık çalışma hayatının çok büyük bir kısmında, farklı kültürlere sahip çok uluslu şirketlerin çeşitli fonksiyonlarında süreçleri yönetti. Burada kazandığı deneyimleri yeni ve farklı tecrübelerle harmanlayarak, bu alanlarda kullanmak üzere yeni bir yolculuğa başlamaya karar vermiştir. Bireylerin sahip olduğu potansiyellerin, kendi zihinsel sınırlarının üstünde olduğuna ve tüm yaşanılan zorlukların üstesinden, ilham verici insanların sayesinde ve doğru yöntemlerle başarının herkes için mümkün olabileceğine inanarak eğitmen ve koç olmaya karar vermiştir. Şirketlerin ve bireylerin değişim yolculuğuna ilham vermek ve profesyonel yol arkadaşlığı yapmaktan dolayı tutkusunun peşinden gitmektedir.”

Yunus Emre Şentürk, İşletme Fakültesini tamamladıktan sonra kurumsal iş hayatına GlaxoSmithKline, Ucb Pharma, Adalar Belediyesi, Faturamatik Ödeme Kuruluşunda bir çok proje geliştirmiş ve yönetmiştir.

2013 Sola Unitas Coaching Academy de başladığı ACTP (Accredıted Coach Traınıng Program) sonrasında mezun olarak aynı kurumda Fakülte Üyesi olarak çalışmaya devam etmiştir. 2015 yılında ACC ve 2017 yılında International Coach Federation’dan PCC (Professional Certified Coach) ünvanını almaya hak kazanmıştır. 1.900 saate yakın koçluk deneyimi bulunmaktadır. Koçluk eğitiminde Fritz ve Laura Perls’in Gestalt yöntemlerinden etkilenmektedir.

Paul Ekman International onaylı Duygusal Beceriler ve Yetkinlikler (Emotional Skills and Competencies-ESaC) ile Doğruluğu ve Güvenilirliği Değerlendirmek (Evaluating Truthfulness and Credibility-ETaC) eğitimlerini tamamlamıştır.

”Yarının bugünden daha iyi olması için insanların hayatına dokunmam gerekir” diyen Şentürk PDR İnternational’da; Yönetim ve Liderlik Becerileri, Duygusal Zeka, Iletişim Becerileri, Müşteri Deneyimi ve Müşteri Odaklı Hizmet, Geribildirim Sanatı, Zaman Yönetimi, Temel Koçluk, Koçluk Becerileri, Koçvari Liderlik, Takımdaşlık ve Performans Yönetimi gibi yetkinlik bazlı eğitimler vermektedir. Kurumlara ve bireylere Yönetici, Takım, Performans ve Kariyer Koçluğu yapmaktadır.


Ayşegül Drahşan

Yeditepe Üniversitesi İngilizce İşletme bölümünden onur ödülü ile mezun olduktan sonra önce reklam sektöründe daha sonra FED Training Eğitim ve Danışmanlık firmasında satış yöneticisi olarak çalıştı.

Ayşegül, PDR Group’a 2009 yılında Satış Müdürü olarak katıldı ve görevi sırasında 2010'da "Emerging Young Talent of the Year” ve 2011'da Hyundai Satış Akademisi Projesi ile “Initiative of the Year” ödüllerini kazandı ve Genel Müdür Yardımcısı görevine getirildi.

2016 yılında PDR Group’un temsil ettiği TMI Türkiye’de Genel Müdür olarak görev yaptığı süreçte Renault Türkiye ile gerçekleştirilen R-Touch Attitude, “Mükemmel Müşteri Memnuniyeti” projesi ile “Business Developer of the Year” ödülünü aldı.

Kurumlara eğitim ve danışmanlık süreçlerinde destek olan ve aynı zamanda bireysel koçluk çalışmalarına devam eden Ayşegül Drahşan, 2017 yılından itibaren PDR International Genel Müdürlüğü görevini sürdürerek PDR Group şirketleri arasında sinerjiyi geliştirmek için sorumluluk alıyor.

Ayşegül, evli, bir çocuk annesi “Bize Bir Eğitim Lazım” kitabının yazarı ve SHIFT! kitabının ortak yazarlarından biridir.


Rana Durbakayım Aylanç

Rana Durbakayım Aylanç, Marmara Üniversitesi İşletme Bölümünden mezun olmuştur.

Yapı Kredi Bankası’nda Kurumsal Portföy Yönetmenliği ile başlayan kariyerini, Pazarlama Direktörlüğü, ve en son Burgan Bank Türkiye’de BC Şube Müdürü olarak devam ettirdi. Bankacılık kariyerinde 2010 yılında aldığı ilk koçluk eğitimi paralelinde yöneticilik şapkasıyla beraber Koçluk, Eğitmenlik ve Mentorluk yaptı. ADLER Central Europe Türkiye’de Profesyonel Koçluk ve akabinde Sola Unitas Coaching Academy Takım Koçluğu eğitimlerini tamamlayan Aylanç, , bireylere ve şirketlere koçluk konusunda destek olmaktadır.Sertifikalı Kahkaha Yogası Lideri de olan Aylanç, PDR International bünyesinde ağırlıklı Zaman Yönetimi, Problem Çözme ve Karar Verme Becerileri, Geri Bildirim,İletişim ve Duygusal Zekalı Liderlik konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.


İpek Ateşalp

Kadıköy Anadolu Lisesi'nden sonra İstanbul Üniversitesi İngilizce İktisat Bölümünü bitirdi. 1992 yılında mezun olur olmaz Yapı Kredi Kurumsal Bankacılıkta MT yönetici adayı olarak çalışma hayatına atıldı. 15 yıl çalıştığı bankacılık sektöründen şube müdürü görevindeyken ayrılarak; finans ve yönetim üzerine faaliyet gösteren MAG & Partners Danışmanlık Şirketinin kurucu ortağı oldu. İlgisinin eğitim sektörüne kayması ile yolu PDR Grup ile kesişti. PDR bünyesinde kişisel ve kurumsal gelişim konularında 8.000 kişiye seminer ve konferanslar verdi. 2011 yılından itibaren halen PDR International'da Eğitim ve Performans Geliştirme Danışmanlığı görevini sürdürmektedir.

Danışmanlık (finans, yatırım, eğitim) ve bankacılık alanlarındaki iş tecrübesi ve yöneticilik yetkinliklerini; koçluk ve kahkaha yogası liderliği ile harmanlamıştır.  Uzmanlık alanı Stres Yönetimi, Duygusal Zekâ, İletişim Becerileri, Güvenli Davranış, Sunum Teknikleri, Eğiticinin Eğitimi, Motivasyon ve Pozitif Düşünce, Koçluk Becerileri, Geri Bildirim Sanatı ve Kahkaha Yogasıdır.

2014 yılında uzmanlık alanı olan Stres yönetimiyle ilgili araştırmalarında Kahkaha Yogası ile tanıştı. Laughter Yoga International University’de kahkaha yogasının kâşifi Dr. Madan Kataria tarafından Kahkaha Yogası Master Trainer (CLYMT) olarak yetiştirildi ve Türkiye’nin “Kahkaha Elçisi” unvanıyla onurlandırıldı.

Kurucusu olduğu “Kahkaha Okulu” markası ile gerek kurumsal şirketlerde gerek sosyal sorumluluk projelerinde stresi azaltmak; motivasyon ve enerjiyi yükseltmek, takım ruhunu pekiştirmek, performansı artırmaya yönelik kahkaha yogası etkinlikleri düzenlemektedir.

Kurumsal Kahkaha alanında Türkiye’nin öncü kişisi olarak misyonu kahkaha aracılığı ile dünyaya sağlık, barış ve mutluluk yaymaktır. Bu alanda üst düzey yöneticilere bire bir kahkaha koçluğu yapmakta, yeni kahkaha liderleri/eğitmenleri yetiştirmekte ve kurucusu olduğu İstanbul Kahkaha Kulübünü yürütmektedir. 

Hayatına Kahkahayı katarken parelelinde Adler Central Europe Koçluk eğitimlerini de tamamladı.  ICF (uluslararası koçluk kurumu) tarafından verilmiş akredite koç unvanına (ACC) sahiptir. Geçmiş deneyimi ve yetkinliği sebebiyle odak olarak 5 yıldır  “yönetici ve kariyer koçluğu” yapmaktadır. Yönetim Gelişim Anketi üzerinden yöneticilere geribildirimler vermektedir. Ateşalp, evli ve iki çocuk annesidir.


Binnur Kayabey (ACC, ECPC)

Binnur H. Kayabey, İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi’nden mezun olduktan sonra İnsan Kaynakları Yönetimi Uzmanlığı sertifika programına devam etti. ADLER International Central Europe Türkiye’de Profesyonel Koçluk eğitimini, EMCC’de Transaksiyonel Analiz Temel ve İleri Seviye eğitimlerini ve Eternal Koçluk & Mentoring Academy ‘de İleri Düzey Koçluk Programını  tamamladı. 2018 Yılında Uluslararası Koçluk Federasyonu’ndan ACC ( Associate Certified Coach ) ve CPEC ( Certified Professional Eternal Coach ) ünvanlarını almaya hak kazanmıştır.

Profesyonel hayatına Eczacıbaşı Menkul Değerler’de İstanbul Merkez Şube Yatırım Yöneticisi olarak başlayıp, Antalya Şube Müdürlüğü pozisyonu ile devam ettirdi. 2012 Yılında girişimciliğe adım atarak kurumsal etkinlik yönetimi ve medikal cihaz satışı alanlarında faaliyet gösteren 2 şirkette kurucu ortak olarak rol aldı. 

Meslek hayatının ilk 20 yılında aldığı farklı roller sonrasında geçtiği danışmanlık ve koçluk rolünde, deneyimlerini aldığı eğitimler ile birleştirerek, kurumların ve bireylerin istedikleri performans ya da doyuma ulaşmaları konusunda, güvene ve samimiyete dayalı yol arkadaşlıklarını paylaşarak, gelişim ve değişimlerine destek olmaya çalışmaktadır.

PDR International bünyesinde İletişim, Koçluk, Performans Yönetimi, Geri Bildirim, Zaman Yönetimi, Eğitimcinin Eğitimi, Sunuş Teknikleri konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.


Nihan Gümüşlüoğlu

Nihan Gümüşlüoğlu, Boğaziçi Üniversitesi Sosyoloji Bölümünden mezun olmuştur. Nestle Türkiye’de Zincir Mağaza Yöneticisi olarak başladığı kariyerini, McCann  Ericsson’un Azerbeycan ofisinin kuruluşunun sorumluluğunu alarak devam ettirmiştir. Gümüşlüoğlu , 2000 yılında  Nestle Türkiye’de Ticari Pazarlama Departmanını kurmuş ,kurum içinde uluslararası pek çok rol almıştır. Eğitim danışmanlığına  FED Training Eğitim ve Danışmanlık şirketinde başlamıştır. Uluslararası iş tecrübesini ve yetkinliklerini danışmanlık ve eğitim alanında kullanarak başta satış ve pazarlama yönetimi olmak üzere yönetim yetkinliklerinin geliştirilmesinde, inovasyon ve kişisel gelişim eğitimlerinde uzmanlık kazanmıştır. Bu bağlamda ağırlıklı olarak , Etkin İnsan Yönetimi,Ekip Motivasyonunu Geliştirme,Stratejik Düşünme ve Planlama,Performans Değerlendirme Görüşmelerine Etkinlik Kazandırma , Geribildirim Sanatı ,İnovasyon ve Müşteri Deneyimi Yaratmak konularında seminerler vermektedir.

Nihan Gümüşlüoğlu 2012 yılında aldığı ICF onaylı Koçluk Sertifikası ile birlikte , koçluk yapmaya başlamıştır. Geçmiş deneyimi ve yetkinliği sebebiyle ,odak olarak ‘yönetici koçluğu’ üzerinde uzmanlaşmış ve farklı danışanlarla çalışmalarına devam etmektedir.


Ali Yeteroğlu

Ali Yeteroğlu, ABD'de The University of Tennessee Stratejik Pazarlama bölümü’nden mezun olduktan ve Boğaziçi Üniversitesinde MBA derecesini aldıktan sonra, Sabancı Üniversitesi’nde Yönetim Sanatı ve Marmara Üniversitesi’nde Eğitimcinin Eğitimi programlarını tamamladı.

Medikal sektörde satış tecrübesiyle başladığı kariyerini tekstil sektöründe Ertuğ Giyim firmasında Satış ve Pazarlama Müdürü, hızlı tüketim kırtasiye sektöründe Adel Kalemcilik’te Pazarlama ve İş Geliştirme Müdürü, Anadolu Grubu ve Alman Faber-Castell ortaklığı olan Ülkü Kirtasiye'de Genel Müdür ve medikal sektörde VSY Biotechnology’de Genel Müdür Yardımcılığı pozisyonları ile devam ettirdi. Gıda sektöründe Satış ve Pazarlama Direktörlüğü de yapan danışmanımız, Yurtiçi ve Yurtdışı Satış Pazarlama, İş Geliştirme ve Stratejik Yönetim Danışmanlığı konularında çeşitli firmalara hizmet verdi. Kemerburgaz Üniversitesinde Öğretim Görevlisi olarak da çalışan Yeteroğlu PDR International bünyesinde Liderlik Gelişimi, Inovasyon ve Yaratıcılık, Stratejik Düşünme/Planlama ve Satış&Pazarlama konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.


Evren Aksoy

25 yılı aşan ve hala profesyonel olarak devam ettirdiği iş yaşamı süresince ekiplerini yetiştirmek, onlara ilham vermek ve kişisel liderlik özelliklerini geliştirmek amacıyla katkı sağlayan ve güçlendiren bir lider profili çizen Evren Aksoy, koçluk ile uzun yıllar çeşitli kademelerde, yurt içinde ve yurt dışında farklı ülkelerde farklı kültürlerde yöneticilik yaptığı Shell’de tanışmış, bu işin eğitimini almaya karar vermiş, öncelikli olarak koçluk yapmayı değil de koç düşünce yapısına sahip olmayı sevmiş tutkulu, ilham veren, genç kuşakları anlama becerisini geliştirmiş, gençlerle çalışan bir profesyoneldir.

2009 yılında kendini, yaşamı ve kişisel amaçları üzerine kendiyle yaptığı derin ve kışkırtıcı bir sohbette bulmuş ve bu sohbetle başlayan kişisel gelişim yolculuğu onu ICF (Uluslararası Koçluk Federasyonu) ve ICF Türkiye üyesi profesyonel bir koç olmasını sağlamıştır. Koçluk ilişkisinde bulunduğu ya da liderlik ettiği ekiplerde sürekli olarak başarı için ihtiyaç duyulan tüm kaynakların kendilerinde var olduğunu anlatmakta, yaptıkları her tercihin o andaki en iyi karar olduğunu düşündürmekte, hata yapma ehliyetinin önemini belirtmekte ve değiştiklerini, geliştiklerini göstermeye gayret ederek onlardaki potansiyelin ortaya çıkmasına yardımcı olmak konusunda tutkuludur.

Evren Aksoy, Avusturya Lisesi’nin ardından Bilkent Üniversitesi İşletme Fakültesi’nden mezun olduktan sonra Londra Middlesex Üniversitesi’nde Pazarlama Yüksek Lisansını tamamlamıştır. 2009 yılında Erickson International’da Koçluğun Sanatı ve Bilimi programını tamamlamış, 500 saatin üzerinde profesyonel koçluk tecrübesi bulunmaktadır.

İş hayatına PricewaterhouseCoopers’ta 3 yıl çalışarak başlayan ancak daha sonra pazarlama alanına olan ilgisini keşfeden ve çeşitli şirketlerde çalıştıktan sonra 17 yıl Shell’de hem Türkiye’de, hem farklı ülkelerde ve kültürlerde, hem işin mutfağında hem de üst düzeyde Türkiye Pazarlama Müdürlüğü, İtalya Satış Müdürlüğü, Güney Afrika Ticari Müdürlüğü gibi pazarlama ve satış rolleri üstlenmiş, son olarak Global Pazarlama Müdürlüğü görevini yapmış ve 2017 yılında kariyer heyecanını farklı şirketlerde sürdürmeye karar vererek ayrılmış, Belgin Madeni Yağlar şirketinde yarı zamanlı yöneticilik yapmaya devam etmektedir. Aynı zamanda, satış, pazarlama, yönetim ve liderlik konularında PDR International bünyesinde kurumsal eğitimler vermekte, bu konularda bireysel çalışmalarını farklı büyüklüklerdeki global ve yerli şirketlere üst düzey koçluk ve pazarlama/satış danışmanlığı/koçluğu yaparak gerçekleştirmektedir. Özellikle fark yaratan danışmanlık/koçluk çalışmalarıyla Türk şirketlerinin profesyonelleşmesine, kurumsallaşmasına ve özellikle uluslararası pazarlarda potansiyellerini ortaya çıkarmalarına destek olmaktadır.

Seyahat etmek, eşi ve ikiz kızlarıyla kaliteli vakit geçirmek, gitar çalmak, okumak, yemek, içmek ve sevmek hayatında önemli bir yer tutmaktadır.


Meltem Öztan

Meltem Öztan, İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Ekonometri bölümünden mezun oldu.

DAP Doğrudan Pazarlama ve Araştırma Şirketi’nde Araştırma Uzmanı olarak başladığı kariyerini, İstanbul Kültür ve Sanat Vakfı’nda Tiyatro Festivali Yönetmeni Yardımcısı, CarrefourSA’da Kategori Müdürü, E-bebek’de Mağazalar Koordinatörü ve İdilbaby’de Genel Koordinatör olarak devam ettirdi.  Shapes For Women’de şirketinin kurucu ortaklık görevini üstlendi. ADLER Central Europe Türkiye’de Koçluk eğitimlerini tamamlayan Öztan, bireylere ve şirketlere koçluk konusunda destek olmaktadır.

PDR International bünyesinde Yönetim, Liderlik, Müşteri Odaklılık, Müzakere ve Problem Çözme konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.


Mürvet Gülseven

Mürvet Gülseven, İstanbul Üniversitesi Kimya Mühendisliği bölümünden mezun olmuştur.

Çırağan Palace Kempinski İstanbul’da Sağlık Klubü Müdürü olarak başladığı kariyerini, Unilever’de Key Account Satış Mühendisi, Total Oil Türkiye’de Madeni Yağlar Bölge Satış Müdürü, Obaçay’da Satış Pazarlama Direktörü olarak devam ettirdi. FED Training Eğitim ve Danışmanlık şirketinde eğitmen olarak görev yapan Gülseven, Koçluk ve Takım Koçluğu programlarını tamamlamıştır. Bireylere ve şirketlere koçluk konusunda destek olan Gülseven,” Yetişkin Eğitimlerinde Oyun” kitabının yazarıdır.

Yaşayarak Öğrenme konusunda uzmanlaşan Mürvet Gülseven, PDR International bünyesinde Takım Çalışması, Outdoor Programları, Simülasyonlar, Yaratıcılık ve İnovasyon konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermekte, şirketler için özel eğitimler dizayn ederek lisans devri programlarını gerçekleştirmektedir.


Rengin Pakman

Rengin Pakman, İzmir Amerikan Kız Koleji’nden mezun olmuştur.

EES (Europen Exchange Systems)’de Perakende Operasyonları Bölüm Başkan Asistanı olarak başladığı kariyerini, NATO,  LSE HQ’de Bütçe ve Maliye Dairesi Başkan  Sekreteri olarak devam ettirdi.  Raks Holding A.Ş.’de Yönetim Kurulu Başkanı Asistanı görevinde bulunan Pakman, kariyeri boyunca İngiltere, İspanya, Avustualya ve Danimrka da farklı eğitim programlarını tamamladı.

Rengin Pakman, PDR International bünyesinde Eğitimcinin Eğitimi, Sunuş Teknikleri, İşyerinde Duygusal Zeka, Yönetici Asistanlık ve Sekreterlik ve Güvenli İletişim konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.


Seda Muradoğlu

Seda Muradoğlu, Eskişehir Anadolu Üniversitesinde, İşletme lisans ve Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesinde Pazarlama Yüksek Lisans eğitimlerini tamamlamıştır. Şu an İstanbul Ticaret Üniversitesinde, Yönetim Bilimi Doktorası yapmakta ve liderlik üzerine doktora tezi çalışmalarını sürdürmektedir. Vancouver’da bulunan King George International College’de İngilizce ve formasyon eğitimi almıştır.

Birko Koyunlu A.Ş.'de Satış Yöneticisi olarak başladığı kariyerine, Doğan Holding’e bağlı Ditaş A.Ş de devam etmiş, ardından Proje Müdürü olduğu Aster ve Örkum Tekstil şirketlerinin Londra ofislerinin kurulumunu sağlamıştır. Türkiye Basketbol Federasyonu'nda Hidayet Türkoğlu Başkanlığındaki Yönetim Kurulu ve Genel Sekreter Asistanlığı yapmıştır. Doktora eğitimi sonrası Öğretim Görevlisi olarak Bahçeşehir ve Esenyurt Üniversitelerinde görev almış ve akademik çalışmalarda yer almıştır. ADLER Central Europe Türkiye’de profesyonel koçluk eğitimini tamamlayan Muradoğlu, PDR International bünyesinde, Yönetim, Liderlik, Liderliğin Karanlık Yüzü, Örgütsel Davranış ve Duygusal Zekâ konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.


Yeşim Gürdere Erman

Lise eğitimini, Belçika’da Amerikan Lisesi’nde tamamladıktan sonra, Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü’nden 2001 yılında mezun olmuştur. Üniversite yıllarındayken ilgisini oldukça çeken pazarlama alanında ilerlemek üzere, çalışma hayatına devam ederken, Yeditepe Üniversitesi’nde Yönetim ve Pazarlama alanlarında çift ana dal yaparak yüksek lisans eğitimini tamamlamıştır.

2001 yılında Turkcell’de Ürün Yöneticisi olarak başladığı kariyer hayatına, 2007 yılında Katma Değerli Servisler Kıdemli Ürün Yöneticisi olarak devam ederken; Avea’dan aldığı iş teklifiyle Data ve Kurumsal Servislerin Pazarlama Müdürü rolüne geçmiştir. Avea’da bulunduğu 5 yıl süresince pazarlama stratejisi geliştirmeye ve gelir arttırmaya yönelik pek çok başarılı projeye imza atmıştır.

2010 yılında “Eğiticinin Eğitimi” programını tamamlayarak; şirketi bünyesinde mevcut görevine ek olarak İç Eğitmenlik yapmaya başlamıştır. Kendini sürekli geliştirmeye önem veren Yeşim Gürdere Erman, çalışma hayatı boyunca Ürün Yönetimi, Kampanya Yönetimi, İnovasyon, Stratejik Pazarlama, Stratejik Düşünme, Yaratıcılık, Liderlik, Koçluk, Geribildirim, Problem Çözme ve Karar Verme, Etkili İletişim Teknikleri, Sunum Becerileri gibi pek çok farklı alanda eğitim almıştır. 2012-2014 yılları arasında D-smart’ta Pazarlama’da Ürün Yönetimi’nden sorumlu Kıdemli Müdür olarak direk Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı’na bağlı olarak çalışmıştır. Bulunduğu sektördeki, kurumsal becerilerini satış tarafında da pekiştirmek üzere, 2015 yılında Netaş’ta Satış Müdürü olarak çalışmaya başlamıştır. Netaş’ta Türk Telekom ve Vodafone grup şirketleri için satış ve müşteri ilişki yönetimi süreçlerini yönetmiş; 2018 yılında Vodafone’dan gelen teklif üzerine Kurumsal Pazarlama’da, Kıdemli Pazarlama Grup Müdürü olarak kariyerine devam etmiştir.

Yeşim Gürdere Erman, 18 yıllık profesyonel çalışma hayatında ağırlıklı olarak büyük ölçekli firmaların Pazarlama, Ürün Yönetimi, Kampanya Yönetimi, Segment Yönetimi, Satış ve Müşteri Yönetimi süreçlerini yönetmiş ve bu alanda tecrübe kazanmıştır. Yurtdışında bir çok uluslararası konferansta konuşmacı & sunucu olarak bulunmuş ve çalıştığı şirketlerde bilgi ve deneyimlerini paylaşmak üzere, İç Eğitmen ünvanı ile Ürün Yönetimi, Problem Çözme ve Karar Verme, Liderlik, Stratejik Düşünme ve İnovasyon eğitimleri vermiştir. Kariyer yolculuğuna, 2018 yılından itibaren, profesyonel eğitmen ve koç olarak devam eden Erman; Adler Central Europe Türkiye’den ICF onaylı, sertifikalı profesyonel koçluk programını tamamlamıştır. 150 saatin üzerindeki koçluk tecrübesi ile Adler’in ileri düzey Practicum 2019-20 koçluk programına halen devam etmekte; iş dünyasının önemli kurumlarındaki profesyonellere koçluk hizmeti sağlamaktadır. Aynı zamanda, Tasarım Odaklı Düşünme, Liderlik, Duygusal Zeka, Farkındalık, Değişim ve Koçluk konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.

Yaşam amacı; ‘bütünsel bakış açısı ile farkındalık sağlamaya ve arttırmaya katkı olmak’ olan Erman, bireyler ve kurumlarla, potansiyellerini keşfetmelerine ve performanlarını arttırarak, değişim sağlamalarına yönelik çalışmayı kendisine misyon edinmiştir. Temel değerleri, sevgi, huzur, yardımlaşmak ve fark yaratmak olan Erman, öğrenme ve paylaşma tutkusu ile değerlerini hayatının tüm alanlarına yansıtmaya çalışmaktadır. Yürüyüş yapmayı, kitap okumayı ve yazı yazmayı çok seven Yeşim Gürdere Erman, evli ve 1 erkek çocuğu annesidir ve çok iyi derecede İngilizce bilmektedir.