PDR International olarak kurulduğumuz 1989 yılından bu yana her kuruluşun en önemli stratejik unsuru üzerine yoğunlaştık: İnsan Faktörü.

Bu tercihimizi yaparken:

  • Her şeyin müşterimizi anlamakla başladığını öğrendik
  • Daha yüksek bir performans göstermenin yolunun ancak müşterilerimizin ihtiyaç ve taleplerini daha iyi anlamak, bunun için de onlarla ortak bir dil yaratmamız olduğunu anladık
  • Müşterilerimizin gerçek hayatta karşılaştığı en önemli ve hayati konularda yardımcı olmak için her zaman kendisini ispat etmiş yöntemler, süreçler ve araçlar sunmaya çalıştık
  • Çözümlerimizin her zaman sonuç alıcı ve ölçülebilir olmasına dikkat ettik
  • Müşterilerimizin kritik başarı faktörlerinde sürekli başarı sağlamalarına yönelik yönlendirmeler yapmaya çalıştık
  • Her geçen yıl çözümlerimize yenilerini kattık ve katmaya devam ediyoruz

PDR International, boyutu ne olursa olsun, tüm projelere, dünyanın en önemli değişim projelerinde uygulaya geldiği “5A Prensibi” ile yaklaşır.

Assesment > Ölçümleme
Analysis >  Analiz etme
Application > Uygulama
Awareness > Farkındalık
Adoption > Benimsetme

 

 

 

Assesment – Ölçümleme
Proje öncesi kurumun ve hedef kitlenin mevcut durumunun ölçümlenmesi

  • Saha Çalışmaları, Bayi Ziyaretleri, Müşteri Ziyaretleri
  • Yetkinlikler ve Performans Kriterleri
  • Çalışan Memnuniyeti Anketi / Müşteri Memnuniyeti Anketi
  • Gizli Müşteri Uygulaması
  • Yönetici, Satış, Çalışan Değerlendirmesi, 360 Derece, Ölçümleme ve Anketler

Analysis – Analiz Etme
Araştırma aşamasında elde edilen bilgilerin proje ekibi ile paylaşılması ve proje hedeflerinin, zaman planının, çıktıların ve takip süreçlerinin belirlenerek analiz edilmesi

  • Araştırma Raporu
  • Kick - Off Toplantısı
  • Odak Grup Çalışmaları
  • Proje Ekibinin Belirlenmesi
  • Proje Hedeflerinin Yazılı Hale Getirilmesi
  • Ölçümleme ve Değerlendirme Süreçlerinin Belirlenmesi
  • Takip Sürecinin Belirlenmesi

Application – Uygulama
Ölçümleme ve analiz sonrasında projede yer alacak eğitim, workshop, seminer, simülasyon ya da programların kararlaştırılması ve hayata geçirilmesi
Davranış – Süreç – Sistem bazında iyileştirme önerilerinin proje ekibi ile tartışılarak sonuçlandırılması, içeriklerin kuruma özel tasarlanması ve katılımcı hedef kitlelere verilmesi

  • Yüz Yüze Sınıf Eğitimlerinin Kuruma Özel Dizaynı
  • Simülasyonlar
  • Yaşayarak Öğrenme Programları
  • Eğitimler Öncesi Ön ve Son Testler
  • Kuruma Özel Eğitim Davetiyeleri

Awareness – Farkındalık
Arzulanan sonuçları elde etmek için tekrarlanabilir ve ölçülebilir bir gelişim sürecinin tasarlanması. Uygulama adımından sonra farkındalığın arttırılmasına yönelik projenin workshop, atölye çalışmaları, simülasyonlar, iç eğitimler ya da know - how (lisans devri) devam ettirilmesi

  • Gelişim Workshopları
  • İç Eğitmenlerin Yetiştirilmesi
  • Know - How Devri (Lisans Devri)
  • Atölye Çalışmaları
  • Takip Konferansları, Seminerler
  • Aksiyon Planı Takip Günleri
  • Ölçümleme Tekrarı
  • Birebir Koçluk
  • Takım Koçluğu

Adoption – Benimsetme
Proje boyunca edinimlerin sürekli davranışa dönüşmesini sağlayıcı takip sistemlerinin oluşturulması

  • Proje Kapanış Toplantısı
  • Proje Kapanış Raporu ve Öneriler
  • Gelişim Karneleri, Bireysel Raporlar
  • Eğitim ve Gelişim Önerileri
  • Ara Değerlendirme Toplantıları
  • Takip Sistemi, LMS Uygulamaları
  • Takip Paylaşımları, Makale, Okuma Parçası, Kitap Önerisi, Film, Oyunlar
  • E - Learning Programları
  • Koçluk ve Mentorluk