1989’da TMI Türkiye markasıyla kurulan, Türkiye’nin en büyük kurumsal eğitim danışmanlık kuruluşlarından biri olan PDR Group’un kurucu şirketi PDR International, 1989-2017 yılları arasında temsilcisi olduğu TMI a/s'in 45 ülkede yapmış olduğu kurumsal değişim projelerinden edindiği tecrübeleri Türkiye’de yüz binlerce çalışanın katıldığı proje ve seminerlerden elde ettiği büyük bilgi birikimi ile harmanlayarak, herhangi bir kurumsal eğitim şirketinin bir ülkede oynayabileceğinin çok üstünde rol oynamıştır.

Kurulduğu günden bu yana PDR International, gerek yurtiçinde gerekse yurtdışında gerçekleştirdiği uzun ve zorluk derecesi yüksek değişim projelerinde, sağladığı yüksek kalite ve standardizasyon ile sektörünün en köklü eğitim ve danışmanlık şirketi olarak faaliyetlerine büyük bir hızla devam etmektedir. 

 

PDR International, eğitim ve danışmanlık faaliyetlerini aşağıdaki alanlara yoğunlaşarak sunmaktadır:

  • Çalışanların enerjisini, şirketin marka gücü ile özdeşleştirerek rekabet avantajı sağlamalarını hedefleyen Markalaşmış Kurum Kültürü
  • Müşteri odaklı bir kurum yaratmak için, sistem ve süreç çerçevesinde çalışanları geliştirerek müşterileri elde tutarken, yeni müşteriler kazanmalarını hedefleyen Hizmet Gelişimi
  • Kendini iyi hisseden insanlar, iyi sonuçlar üretir” ve “iyi sonuçlar üreten insanlar, kendini iyi hisseder” yaklaşımı ile tüm çalışanlara kişisel, takım ve organizasyonel etkinliğin artırılmasına yönelik yetkinlikler kazandırmayı hedefleyen Performans Gelişimi                                                                                             
  • İş liderlerinin stratejilerini hayata geçirmek ve günümüz organizasyonlarını başarıya taşımak için gerekli yetkinlik ve araçları kazandırmayı hedefleyen Liderlik Gelişimi
  • İnsan yönetimi ve çalışan potansiyelini ortaya çıkarma konusunda yaptığı insan kaynakları danışmanlığı ile organizasyonel yapılanma, gelişim ve kurumsal iletişim konularında yaptığı sistem tasarımı danışmanlığı sağlayan PDR-HR İnsan Kaynakları Gelişimi
  • Çalışanların İnsan Odaklı, Sonuç Odaklı ve Müşteri Odaklı bireyler olmaları konusunda farkındalık, yetkinlik ve becerilerini deneyimleyerek arttırmayı hedefleyen Yaşayarak Öğrenme Kültürü
  • Satış Ekipleri ve Yöneticilerinin hedeflere yönelik bir satış performansı sürecini benimsemelerini, daha proaktif, odaklanmış ve verimli bir çalışma alışkanlığı kazanmalarını hedefleyen Satış Gelişimi