Telefonda Hizmet Kültürü çözümlerinde her zaman müşteriye sunulan deneyimi geliştirmeyi, kurumsal duruşunuzu profesyonelleştirmeyi ve performansınızı yükseltmeyi hedefliyoruz.

Bugün iş dünyası içinde alternatif iletişim kanalları oldukça önemli bir yere sahip. Müşteri ile telefonda temas kuran veya iç iletişimde kurumun hatlarını kullanan her çalışanın bu iletişim kanalında kurumunuzun duruşuna yakışır bir iletişim kültürü içinde olması gerekli.

PDR International, telefon kültürü eğitimlerinde 21 yıldır başarısını kanıtlamış CC Academia ile birlikte yürüttüğü telefon kültürü projelerinde, telefon iletişiminin gücünü kullanarak kurumunuza hız kazandırmayı ve marka değerinizi yükseltmeyi hedeflemektedir.

Bu amaçlarla gerçekleştirdiğimiz projelerde;

Müşteri hizmetlerinde çalışan personelinizin yetkinlik analizi testleri ile bulunduğu noktayı tespit ediyor, müşteri iletişiminde desteklemeye başlıyoruz.

Konuşma standartlarınızı reçeteler ile destekliyor, eğitim sonrasında isterseniz gizli müşteri aramaları ile kültürün ne kadar oturduğunu kontrol ediyoruz.

Telefonda etkin iletişim becerileri eğitimleri ve takip çalışmaları ile müşterinin sesini daha iyi dinlemeyi ve kurumunuzun sesini profesyonelleştirmeyi hedefliyoruz.

Telefonda zor durumları yönetmek eğitimleri ile telefonda zor müşteri profillerini yönetmenizi sağlıyoruz.

Telefonda şikayet yönetiminin anayasasını sizler için çıkarıyor, müşteri memnuniyetinizi arttırıyoruz.

Telefonda ikna, müzakere ve tahsilat eğitimlerimiz ile hem çalışanlarınızın yetkinliklerini geliştiriyor hem de sizlere sihirli formüller veriyoruz.

Diksiyon eğitimlerimiz ile telefonda sesinizin daha güvenli çıkmasını sağlıyoruz.

Telefonda stres yönetimi eğitimleri ile müşterinizin gergin görüşmeleri hissetmemelerini sağlıyoruz.