Nesligül Leskay Yumuk

Nesligül Leskay Yumuk, Boğaziçi Üniversitesi Orta Kademe Yöneticilik ve Anadolu Üniversitesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri bölümünden mezun olduktan sonra, Hisar Eğitim Vakfı, Koç Kültür Sanat ve Suna&İnan Kıraç Vakfında çalıştı. Warner Bros. Consumer Products ve Sinerji Eğitim Danışmanlık’ta Satış ve Müşteri Yönetimi konularında uzmanlaşan Nesligül, 2013 yılında PDR Group’a katıldı. PDR International’daki görevlerinin arasında; eğitim ihtiyaç analizlerinin planlanması ve yapılması, kurumlar için gereksinim ve beklentilere uygun gelişim projelerinin tasarlanması ve sunulması, büyük müşterilerin ve pazarlama aktivitelerinin yönetilmesi konuları yer almaktadır.

PDR International’ın her yıl gerçekleştirdiği Proje Ödülleri Töreni kapsamında, Nesligül’ün yönettiği eğitim projelerinden Atasun Optik – 2016 Yılı Jüri Özel Ödülü, Enerya Gaz Dağıtım A.Ş. – 2017 Markalaşmış Kurum Kültürü Ödülü, HD Holding – 2018 Markalaşmış Kurum Kültürü Ödülünü almıştır.

Nesligül, bugün PDR International’da Kurumsal Eğitimlerden Sorumlu Satış Müdürü çalışmaya ve PDR Group'un uluslararası projelerinde sorumluluk almaya devam ediyor.


Mistenur Ersöz Koçak

Mistenur Ersöz Koçak, Trakya Üniversitesi Reklam & Halkla İlişkiler bölümünden mezun oldu. Mağazacılık sektöründe satış, ön muhasebe ve müşteri ilişkileri bölümlerinde çalıştı. Yapmış olduğu çalışmalar arasında; Algida Magnum Story ve Pınar Süt Story Board Reklam Çalışması, Yeşil Pazarlama Bitirme Tezi ve Turizm Haftası İle İlgili Afiş Çalışması (1.’lik ödülü) yer almaktadır.

Mistenur Ersöz, 2008 yılında PDR Group’a katıldı.

Mistenur’un şu anki görevleri arasında, temsil edilen know-howların ve sektöründe uzman kurumsal eğitim kuruluşlarının seminerlerinin düzenlenmesi, satış ve organizasyonunun yürütülmesi, firmalardan kuruma özel olarak gelen taleplerin karşılanması, eğitim danışmanlarının organizasyonu ve pazarlama aktivitelerinin yürütülmesi sayılabilir.

Mistenur, PDR International çalışanları arasından 2010 yılında “Takımdaşlık Ödülü”nü, 2015 ve 2016 yıllarında ise üst üste “Çift Poşetçi Ödülü”nü almıştır.

Mistenur, 2010 yılından bu yana PDR International bünyesinde Satış Yönetmeni olarak çalışmaya devam etmektedir.


Sinem Pancaroğlu

Sinem Pancaroğlu, Anadolu Üniversitesi İktisat Fakültesi bitirdikten sonra İşletme Yönetimi (MBA) okumuştur.

Sinem, kariyerine Dışbank’da Ticari Bankacılık bölümünde başlamıştır. FortisBank’da çalıştıktan sonra kendi şirketini kurarak girişimcilik yapmış ve 2014 yılında PDR Group’a katılmıştır.

Sinem’in şu anki görevleri arasında, temsil edilen know-howların ve sektöründe uzman şirketlerin çalışanlarına özel genel katılıma açık seminerlerinin düzenlenmesi, satış ve organizasyonunun yürütülmesi, firmalardan ve bireylerden gelen eğitim taleplerinin karşılanması, eğitim danışmanlarının organizasyonu ve pazarlama aktivitelerinin yapılması, Stylus Bosphorus Trend Altunizade toplantı mekanlarının organizasyonu ve yönetimi sayılabilir.

Sinem, PDR Group çalışanları arasından 2015 yılında “Takımdaşlık Ödülü”nü, ve 2017 yılında “Çift Poşetçi Ödülü”nü almıştır.

Sinem, PDROpenplatform ve Stylus bünyesinde Satış Yöneticisi olarak çalışmaya devam etmektedir.


Eda Yavaş Demir

Eda Yavaş Demir, Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nden mezun olduktan sonra reklam ve otomotiv sektöründe Müşteri İlişkileri Yöneticisi olarak çalıştı.

Kariyerine AEGON Emeklilik ve Hayat şirketinin satış bölümünde devam etti. En son Birim Yöneticisi olarak çalıştığı kurumda ekiplerinin satış hedefleri ve eğitiminden sorumlu oldu.

Eda, 2017 yılında PDR Group’a İş Geliştirme Uzmanı olarak katıldı. PDR International’daki görevleri arasında Eğitim içeriklerinin yenilenmesi, yeni öğrenme modellerinin araştırılması, LMS portalının yönetilmesi, Eğitim Danışmanları oryantasyonu ve gelişimi ve ISO süreçlerinin takibi sayılabilir.

Eda, TS ISO 16949 ve ISO 14001 Belgelerine sahiptir. Bugün PDR International’da İş Geliştirme Uzmanı bölümünde çalışmaya ve PDR Group’un projelerinde sorumluluklar almaya devam ediyor.


Merve Akyüz

Merve Akyüz, Beykoz Üniversitesi Lojistik bölümünden mezun oldu. Turizm, Gıda, İş Makineleri ve Bilişim sektöründe Satış Destek Uzmanı çalıştıktan, sonra 2014 yılında PDR Group’a katıldı.

Merve’nin şu anki görevleri arasında, temsil edilen know-howların ve sektöründe uzman kurumsal eğitim kuruluşlarının seminerlerinin düzenlenmesi, satış ve organizasyonunun yürütülmesi, firmalardan kuruma özel olarak gelen taleplerin karşılanması, eğitim danışmanlarının organizasyonu ve pazarlama aktivitelerinin yürütülmesi sayılabilir.

Merve, PDR International çalışanları arasından 2017 yılında “Takımdaşlık Ödülü”nü almıştır. Kansersiz Yaşam Derneği ve Bir Çocuk Oldum Platformuna üyedir.

Merve, 2014 yılından bu yana PDR International bünyesinde Satış Destek Uzmanı olarak çalışmaya devam etmektedir.


Yağmur Taşlıçukur

Yağmur Taşlıçukur, İstanbul Üniversitesi Fen Fakültesi Astronomi ve Uzay Bilimleri Bölümünü bölüm ikinciliği derecesiyle bitirip mezun olduktan sonra Türkiye’nin önde gelen firmalarında Satın Alma Görevlisi ve Proje Müdür Yardımcısı olarak çalıştı.

Yağmur, 2017 yılında PDR Group’a katıldı. Sosyal medya ve web sitesi işleyişi, eğitim ve dokümantasyon sürecinin geliştirilmesinde ve satış süreçlerinde aktif olarak rol almaktadır.

Yağmur, bugün PDR International’da İş Geliştirme Uzman Yardımcısı olarak çalışmaya devam ediyor.


Burcu Demirci

Burcu Demirci, Marmara Üniversitesi İngilizce Sosyoloji bölümünde devam ederken, 4. Sınıfta PDR Group ile tanışarak Eğitim-Lojistik departmanında stajyer olarak görev aldı.

2017 Haziran ayında mezun oldu ve yolları tekrar PDR Group ile kesişti. PDR International’da Eğitim Lojistik Sorumlusu olarak çalışan Burcu, tüm eğitim dökümantasyonunun hazırlanması, eğitim danışmanlarına teslimi, tedarikçiler ile iletişimin sağlanması, eğitim malzemelerinin takibi ve siparişinden sorumludur.

 

 


Tuğba Duman

Tuğba Duman, mezun olduktan sonra Mağazacılık ve FMCG sektöründe; satış, ön muhasebe ve müşteri ilişkileri bölümlerinde çalıştıktan sonra 2018 yılında PDR Grup’a katıldı.

PDR International’da Ofis Asistanı olarak çalışan Tuğba, telefon (santral) trafiğini yönetmek, firmalardan kuruma özel ya da bireysel olarak gelen taleplerin doğru müşteri temsilcilerine yönlendirilmesi, müşterilerin karşılanması, eğitim danışmanlarının uçak ve konaklama organizasyonlarının yapılmasından sorumludur.