Gizli Müşteri Araştırması

Gizli Müşteri Araştırması, farklı sektörlerde farklı modellerle gerçekleştirilen, müşterinin birebir deneyimini temel alarak kuruluşların güçlü ve zayıf olduğu alanların ölçümlenmesi için yapılmaktadır. Gizli Müşteri Araştırmaları kapsamında Türkiye çapında mağaza ziyaretleri yapılmasının yanı sıra teknik servislere, çağrı merkezlerine, banka şubelerine, bayi ve şube ağı olan tüm organizasyonlara da gizli müşteri ziyareti ve/veya aramaları gerçekleştirilmektedir. Gizli Müşteri ziyaretleri aracılığıyla kurumsal olarak belirlenmiş kriterlerin ve standartların ne şekilde ve ne derecede uygulandığı ölçümlenebilmektedir.

Gizli Müşteri Araştırması Konu Başlıkları:

Konu başlıkları firmaların yapısına göre değişkenlik göstermektedir.

  • Genel Görünüm
  • Temizlik Durumu
  • Isı Düzeyi
  • Havalandırma Düzeyi
  • Güvenlik
  • Müşteri Yaklaşımı
  • İlgilenme Düzeyi
  • Bilgi Düzeyi
  • İşe Hâkimiyet
  • Karşılama/Uğurlama Tutumları
  • Personeller Arası İş Birliği ve Takım Ruhu
  • Müşteri İhtiyaçlarını Anlama
  • İkram Servisi
  • Otopark Hizmeti
  • Kampanya Bilgilendirme
  • Genel Memnuniyet
  • Satış Becerisi
  • Hizmet Kalitesi

Hizmet Noktası İçin Yarattığı Değer:                    

Kurumunuza bağlı şube, bayi, mağaza gibi noktalarda şirket içinde belirlenen hizmet standartlarına ulaşılması sağlanırken varsa eksikliklerin de giderilmesi amaçlanmaktadır. Bu şekilde bayi, mağaza ve şubelerimizin müşterilerimize verdiği hizmet belirli bir standarda kavuşmaktadır.

Kurumlar İçin Yarattığı Değer:                    

Kuruma bağlı şubelerin, bayilerin, satış noktalarının, belirlenmiş hizmet standartlarına uyumluluğu, personelin işe hâkimiyetinden, genel tavır davranışlarına, hizmet noktasının fiziksel yapısına kadar çeşitli konularda bilgiler toplanarak, geliştirme amaçlı kararlar alınabilmesi sağlanmaktadır.

Nasıl Yapılır?

Gizli Müşteri Araştırması, özel olarak seçilmiş ve eğitilmiş kişilerce bütün bir müşteri deneyimini yaşamak ve bu süreçte hizmet, ürün ve personelin belirlenmiş kriterler ve değerler çerçevesinde değerlendirilmesinin yapılmasıdır. Gizli müşteri ziyaretleri ya da aramalarının belirlenen kriterler doğrultusunda gerçekleştirilmesi sonrasında sonuçlar kurumunuza raporlanmaktadır.

Ne Zaman Yapılır?

Gizli Müşteri Araştırması, kurumların yapı ve ihtiyaçlarına bağlı olarak farklı sıklıklarla gerçekleştirilir. Ziyaret sıklığı kurum ile projenin yapılandırılması aşamasında konuşularak kararlaştırılır veya kurum tarafından net olarak takip edilir.

PDR International olarak gizli müşteri çalışmalarında en güzel teknolojik altyapıyı kullanıyor ve sonuçlara hızlı erişiminizi sağlıyoruz.Tüm gizli müşterilerimizi yüzyüze eğitiyor ve gizli müşteri ziyaret adetlerini sınırlayarak tanınmalarını engelliyoruz.

  • Yılda en az 2 kez gerçekleştirilmesi önerilir.
  • Ücretlendirme: İstek üzerine verilir.