Markanızın potansiyelini ortaya çıkartarak, rakipleriniz ile aranızda fark yaratacak en önemli yol Müşteri Hizmet Kalitenizi mükemmel bir hale getirmenizden geçer.

Bugünün iş dünyasında, tüm şirketler bu gerçeği koşulsuz kabul ediyor ve müşteri deneyimi projeleriyle “Müşteri Bağımlılığı Yaratmak” konusunda çalışıyorlar.

PDR International olarak Hizmet ve Müşteri Deneyimi Programlarımız ile şirketlere özel gerçekleştirdiğimiz projelerde;

  • Müşteri bağlılığınızı, Hizmet Kalitenizi ve İç-Dış Müşteri deneyiminizi ölçüyoruz.
  • Hizmet marka DNA’sını belirliyoruz.
  • En mükemmel hizmet davranışlarının neler olduğunu belirliyor, şirketinizde çalışan herkesin mevcut davranışlarını ölçüyoruz.
  • Şirketinizin ideal hizmet davranış standartlarını ve hedeflerini belirliyoruz.
  • Marka Şampiyonu olabilecek çalışanları ortaya çıkartıp bu kişiler sayesinde mükemmel hizmet ile ilgili gerekenleri çok daha etkin bir şekilde tüm çalışanlara iletiyoruz.
  • İK, Müşteri Hizmetleri ve Müşteri Deneyimi birimleri arasında bir köprü kurarak doğru kişilerin işe alımından, onların şirkette tutunmalarını, performans yönetimlerini ve yetenek yönetimlerini oluşturulan Markalaşmış Hizmet Kültürünü oluşturmanıza, geliştirmenize destek oluyoruz.
  • Çalışanlarınızın Müşterileriniz ile karşılaştıkları her anda “WOW” etkisi yaratacakları bir hizmet kalitesini ve deneyimini sürekli yaşatabilmeleri adına size özel gelişim programları tasarlıyoruz ve uyguluyoruz.
  • Hizmet ve Müşteri Deneyimi projelerimiz esnasında hizmet, kalite, memnuniyet ve deneyim sonuçlarını tekrar ölçerek, güçlü ve gelişim alanlarına odaklanıyor, müşteri sadakatinizi arttırmanıza destek oluyoruz.